Toon posts:

fan bij plaatsen waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu deze opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.68/images/fans.jpg

de verdikkingen met pijltjes zijn de fans, alles 80mm behalve de cpu fan, ik wou nou eigenlijk bij de rode verdikking een fan plaatsen ook een 80mm, zal dit veel helpen? m'n cpu is nu idle 49graden en stressed 54 graden ik wil me cpu tempratuur dus wat omlaag hebbe zal dit helpen?? of kan ik em beter ergens anders neer hangen?

Verwijderd

probeer eens de methode van AMD, en plaats een outake fan terhoogte van je processor.
en haal de fan onder je processor weg; de warme lucht van de pcikaarten stuur je nu ri cpu

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 17:15 schreef yprgwt het volgende:
probeer eens de methode van AMD, en plaats een outake fan terhoogte van je processor.
en haal de fan onder je processor weg; de warme lucht van de pcikaarten stuur je nu ri cpu
het scheelt anders wel 5 graden die fan onder de cpu.. en ik kan op de hoogt van de cpu nix plaatsen..

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 17:02

Sick Nick

Drop the top!

Met een dremel hamer past alles. Gewoon beetje creatief zijn en een gat maken

Verwijderd

Ik heb ook een xtra fan terhoogte van me cpu geplaatst je kan denken om een uottake bovenop je comp te plaatsen dat heb ik namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 18:10 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Ik heb ook een xtra fan terhoogte van me cpu geplaatst je kan denken om een uottake bovenop je comp te plaatsen dat heb ik namelijk
ik denk niet dat dat veel nut heeft want ik heb een aopen bigtower, dan zit de psu en de cdrom spelers en dergelijke in de weg, dus daar bijna geen airflow, en helemaal boven achter zit al 2x 80mm outtake

Verwijderd

of nog een intake fan boven die andere vooraan, of ernaast meebie?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ut toch ff op me eige manier geprobeerd, is toch wel weer 4 graden koeler.. maar ik zal eens kijken of ik voorin een grotere van 120mm oid kan krijgen, en maybe ook op de "amd" manier nog een fannetje (geluid is geen probleem 8-)
Pagina: 1