Ik trok per ongeluk aan de verkeerde molex en toen ging per ongeluk de hd even uit en toen weer aan (fractie van een seconde). Liep toen vast dus ik rebooten nu kom ik niet meer in Win xp omdat ie een .vxd bestand niet kan vinden of beschadigd is
Wat moet ik nu doen? Win XP wil niet onder DOS setuppen
Jawel... In de map i386 staat het bestand "winnt.exe". Die moet je runnen, en dan start hij de setup...Op zondag 16 december 2001 17:04 schreef Hitpoint het volgende:Win XP wil niet onder DOS setuppen
Verwijderd
heb je winnt geprobeerd in /i386/Op zondag 16 december 2001 17:04 schreef Hitpoint het volgende:
Ik trok per ongeluk aan de verkeerde molex en toen ging per ongeluk de hd even uit en toen weer aan (fractie van een seconde). Liep toen vast dus ik rebooten nu kom ik niet meer in Win xp omdat ie een .vxd bestand niet kan vinden of beschadigd isWat moet ik nu doen? Win XP wil niet onder DOS setuppen
Ok, kdenk dat je schijf niet meer 100% lekker zal zijn, maar winxp setup wel onder dos maar dan moet je naar \i386 gaan en winnt.exe draaien als setup, maar die schijf van jou zal niet lekker meer zijn, succes
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Ik denk niet dat er iets met de schijf aan de hand is, maar je moet maar even kijken. De kans dat hij overleden is, is vrij klein, ik heb eens getest met dat soort dingen, (bij een oud systeem), en de hdisk er in en eruit getrokken. Het systeem bleef gewoon doordraaien, ook geen blauw scherm.
*multiple DUBBELPOSTS*
Duurt wel allemachtig lang via DOS => uur of 2-3
Dat ff terzijde. Als je HDD uit zet op het moment dat iets aan het wegschrijven dan is het inderdaad minder prettig maar als ie niks aan het doen is dan is er niks aan de hand
Normaal zet je ook je pc uit en dan wordt ook de stroom verbroken.
Als er VXD's beschadigt zijn=> gewoon opnieuw installeren
Duurt wel allemachtig lang via DOS => uur of 2-3
Dat ff terzijde. Als je HDD uit zet op het moment dat iets aan het wegschrijven dan is het inderdaad minder prettig maar als ie niks aan het doen is dan is er niks aan de hand
Normaal zet je ook je pc uit en dan wordt ook de stroom verbroken.
Als er VXD's beschadigt zijn=> gewoon opnieuw installeren
I got a problem-solver and its name is revolver
Win xp mist de volgende bestanden:
C:/windows/IFHLP.sys
C:/windows/system/VMM32.vxd
Kan ik ook die bestanden kopieren van een andere pc naar mijn pc ?
C:/windows/IFHLP.sys
C:/windows/system/VMM32.vxd
Kan ik ook die bestanden kopieren van een andere pc naar mijn pc ?
Verwijderd
Het lijkt me heeeeeeeeel sterk dat windows XP om vxd bestanden vraagd aangezien dat 9x device drivers zijn die xp *ECHT* niet slikt.
die VMM VXD is een windoze 98 VXD man
Maar daar vraagt ie wel naar. En als ik win xp via i386 wil setuppen zegt ie dat dat niet kan omdat er geen opstartstation is en dat ik eerst partities moet maken...Op zondag 16 december 2001 18:02 schreef xMvZx het volgende:
die VMM VXD is een windoze 98 VXD man
Oke nu is win XP dus helemaal gaar en de enigste mogelijkheid de partities te formateren, alleen dat wil ik niet ik heb nog belangrijke bestanden op die partitie staan.
Nu was mijn idee om een nieuwe 40gb schijf te kopen (ik kwam toch al ruimte te kort op die 20gb) en daar winxp op te installen en dan via die winxp alle voor mij belangrijke bestanden te kopieren naar die nieuwe HD. KAn dit nu wel?
Nu was mijn idee om een nieuwe 40gb schijf te kopen (ik kwam toch al ruimte te kort op die 20gb) en daar winxp op te installen en dan via die winxp alle voor mij belangrijke bestanden te kopieren naar die nieuwe HD. KAn dit nu wel?
Denk dat er weinig aan de hand is met je schijf.
Heb hier op een cursus wel eens lopen knoeien met van die removeable HD brackets die kon je er gewoon uit trekken en dan weer terug plaatsen. En dan de leeraar maar zeggen dat die dingen niet hotswappable zijn
Heb hier op een cursus wel eens lopen knoeien met van die removeable HD brackets die kon je er gewoon uit trekken en dan weer terug plaatsen. En dan de leeraar maar zeggen dat die dingen niet hotswappable zijn
Verwijderd
hmmm kan ik dan bijvoorbeeld windows 2000 dan ook op die manier WEL onder dus laten starten met setup of moet ik de hele tijd 4 bootdisks maken ? mijn w2k is niet bootable..Op zondag 16 december 2001 17:06 schreef het_beest het volgende:
[..]
Jawel... In de map i386 staat het bestand "winnt.exe". Die moet je runnen, en dan start hij de setup...
Pagina: 1