Ik ben nu een level voorbij Elite (ben een Mage), ik heb een bank gehackt en een miljoen gejat, het verhaal heb ik al gedaan, en wat is er nu nog te doen? Ik heb een halve lijst van hackers bemachtigd (de aliasen alleen), waar is de tweede helft? En hoe kom ik erachter waar de OCP servers zijn? lijkt me ook tof om die te vinden (ik bedoel dus niet de enige OCP server van internic). En is er verder nog iets te doen? Tis echt simpel dit spel, leuk om even uit te vinden hoe je een beveiliging hackt maar als je het eenmaal weet wordt het allemaal routine. Alleen de Uplink bank is moeilijker, en er zit een tweede beveiliging in de uplink services server die je niet verwacht, maar verder is het nu niks aan.
Ik heb van de week de demo gespeelt en vind het eigenlijk wel een leuk spel
. Maar de website is down dus ik kan verder geen info vinden.
Heeft iemand hem toevallig zien liggen bij Bart Smit oid?
Ik niet, maar ik zou iig ook wel de fullversion willen hebben.Op zondag 16 december 2001 18:54 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb van de week de demo gespeelt en vind het eigenlijk wel een leuk spel. Maar de website is down dus ik kan verder geen info vinden.
Het is namelijk best leuk om te spelen
hij is niet in de winkel te koop, ze hebben geen uitgever (geloof ik). Je moet hem bij hun bestellen voor 50 of 60 dollar of euro, weet het niet meer. En probeer in de demo anders als je door wil spelen een paar keer abandon mission te doen, dan gaat je rating weer naar beneden
Hmm klote... Helemaal nu de site down isOp zondag 16 december 2001 19:07 schreef GambitRS het volgende:
hij is niet in de winkel te koop, ze hebben geen uitgever (geloof ik). Je moet hem bij hun bestellen voor 50 of 60 dollar of euro, weet het niet meer. En probeer in de demo anders als je door wil spelen een paar keer abandon mission te doen, dan gaat je rating weer naar beneden
En ik vind 50 dollar dan toch wel weer iets te veel zeg maar. Ik had hem graag voor 25 piek uit een budgetbak gevist oid.
Totally TrueOp zondag 16 december 2001 21:42 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm klote... Helemaal nu de site down is
En ik vind 50 dollar dan toch wel weer iets te veel zeg maar. Ik had hem graag voor 25 piek uit een budgetbak gevist oid.
Hij is het geld ook niet waard, je kan hem in 2 uur uitspelen zelfs zonder echt veel moeite. Je kan heel gemakkelijk een bank overvallen zelfs zonder admin rechten in de bank, en als je zo'n corrupt missie doet weet je het bank nummer van iemand met soms een miljoen en soms maar 8 ton. daar koop je de beste pc voor, je fast forward en doet ff alle plot missies. Uitgespeeld. Gelukkig dat ik hem niet gekocht heb, tis het geld niet waard
Hmm, ik zit vast in de full versie, niet dat het me niet lukt om in te breken ofzow, maar ik weet niet wat ik waar moet invullen, heb echt al tig dingen gedaan:
Opdracht:
"Provide this person with the following University Degree:
UNIVERSITY DEGREE:
Subject: Software
Engineering
Class 1"
Ik heb de persoon in kwestie opgezocht, dan krijg je een aantal invulvakken die ik alsvolgt heb ingevuld:
"College Qualifications:
Software
Gradiate Qualifications:
Engineering, Class 1
Other Qualifications:
<nix>"
Heb nog 350 sec over, dus tijd zat, wat moet ik waar invullen?
Opdracht:
"Provide this person with the following University Degree:
UNIVERSITY DEGREE:
Subject: Software
Engineering
Class 1"
Ik heb de persoon in kwestie opgezocht, dan krijg je een aantal invulvakken die ik alsvolgt heb ingevuld:
"College Qualifications:
Software
Gradiate Qualifications:
Engineering, Class 1
Other Qualifications:
<nix>"
Heb nog 350 sec over, dus tijd zat, wat moet ik waar invullen?
edit:
zucht, moet ik er natuurlijk wel bij vertellen dat ik steeds de melding krijg dat ik de data niet verandert heb
zucht, moet ik er natuurlijk wel bij vertellen dat ik steeds de melding krijg dat ik de data niet verandert heb
SUBJECT : Software Engineering
CLASS : 1
CLASS : 1
Verwijderd
ik weet helemaal niet hoe het spel werkt, van die demo word alleen uitgelegd waar de knoppen voor zijn, maar hoe begin je bij de eerste missie, en die crackers, by passers , bal bla, doen het niet, ik snap er niks van
Pagina: 1