videocapture software

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:56

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Ik heb een TVkaart met alles erop en eraan (onbekend merk (satelco (www.satelco.de)) Maar goed, hij werkt prima. Het probleem is alleen dat de bijgeleverde software errug brak is, en erg bugged. Dit komt waarschijnlijk omdat de software nog in betafase is. Maar wat ik nu wil weten is of er software van derden is waarmee ik het beeld van onze videorecorder (die aangesloten s op de tvkaart) mooi kan capturen. De driver van de kaart is geinstalleerd en werkt goed, ik wil gewoon andere software. Ik ben helemaal newb op het gebied van capturen enzo, maar we hadden die kaart een keer gekregen van een zakenrelatie van me vader en ik wil er eens een keer iets mee gaan doen.

Welke software raden jullie me aan.

btw, ik heb een athlon 1400MHz, 512meg DDR, 40gig 7200rpm schijfie, en draai windowsXP prof

Alvast bedankt

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
niet?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Er is iets van DScaler of BorgTV.

Misschien is het mogelijk om PCTV van Pinnacle met een andere kaart te installeren.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
ik weet niemand die pinacle spul heeft, kan ik dat ergens downloaden of is dat dan gelijk weer een warez request

groeten

Verwijderd

check www.vcdhelper.com

daar staat alles haar fijn uitgelegd

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 01:39
Zoek eens naar

CAPTURE SOFTWARE in onderwerp en inhoud.

;)

Verwijderd

die pinnacle software is wel ok!!!
Pagina: 1