[AVH] receiver voor schotel

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Productinformatie
ASTRA/Eutelsat installatie

Het gehele veelzijdige programma-aanbod van Astra & Eutelsat voor een fantastische prijs! Een stalen schotel met een diameter van 80 cm, 2 universele krachtige LNB''s en de Sat-receiver CS 200 zorgen voor een uitstekende beeld- en geluidskwaliteit.
Technische spec. Receiver CS 200: 399 vrij te programmeren zenderplaatsen · Ingangsfrequentie 920 - 2.150 MHz · 2 tuneringangen · Audiofrequentiebereik 5,5 - 10 mHz · Audio-Deemphase 50 µ, J17 · Wegener Panda-toon · 22 kHz schakelimpuls · 2 cinchbussen · 2 Scartbussen · LNC-spanning 14/18 V, 300 mA · C/Ku-bandomschakeling · Voedingsspanning 210 - 250 V, 50 Hz · Afm. (bxdxh) ca. 345 x 270 x 70 mm · Gewicht ca. 2,4 kg . Incl. afstandsbediening en handleiding.

Mijn vraag was eigenlijk of deze goed is om bijvoorbeeld Canal+ te bekijken. Zijn alle receivers digitaal?
Ja ik weet dus hier helemaal niks van. Maar wil gewoon een schotel hebben.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Om bij de vraag te blijven: Ja, met abbo kan je Canal+ kijken.

Maar heb ergens gehoord dat dat met schotel van 1 meter gratis kabn ofzo, kan je rechtstreeks het signaal van hun oppikken ofzo :? Weet niet of dat waar is is, zou wel handig zijn >:)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Mijn vraag was eigenlijk of deze goed is om bijvoorbeeld Canal+ te bekijken. Zijn alle receivers digitaal?
Niet alle receivers zijn digitaal maar tegenwoordig wel bijna alle uitzendingen. Als ik jou was zou ik me eerst wat meer verdiepen in de schotel wereld voordat ik tot een aanschaf over zou gaan. Een schotel met dubbele LNB voor Astra en Hotbird is sowieso een goede keuze, vooral in combi met een dig. CI receiver.
Op zondag 16 december 2001 16:44 schreef LiquidSilver het volgende:

Maar heb ergens gehoord dat dat met schotel van 1 meter gratis kabn ofzo, kan je rechtstreeks het signaal van hun oppikken ofzo :? Weet niet of dat waar is is, zou wel handig zijn >:)
Dat is totale onzin, want niet afhankelijk van de diameter van de schotel maar meer van je vaardigheid met kaartjes prutsen. >:)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Op zondag 16 december 2001 23:04 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Niet alle receivers zijn digitaal maar tegenwoordig wel bijna alle uitzendingen. Als ik jou was zou ik me eerst wat meer verdiepen in de schotel wereld voordat ik tot een aanschaf over zou gaan. Een schotel met dubbele LNB voor Astra en Hotbird is sowieso een goede keuze, vooral in combi met een dig. CI receiver.
[..]

Dat is totale onzin, want niet afhankelijk van de diameter van de schotel maar meer van je vaardigheid met kaartjes prutsen. >:)
Niet veel verstand ervan, maar ze zeiden dat je daarmee het rechtstreekse ongecodeerde kanaal dat naar de verdelers gaat kon oppikken?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op maandag 17 december 2001 00:09 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Niet veel verstand ervan, maar ze zeiden dat je daarmee het rechtstreekse ongecodeerde kanaal dat naar de verdelers gaat kon oppikken?
Het is wel zo dat je met een grote en draaibare schotel je af en toe leuke "feeds" kan ontvangen, maar dat is niet steeds van 1 kanaal, en zeker niet van Canal+.

Maar met een gecodeerd signaal is niks mis hoor!