ik heb nu zon fokking logitech serieel geval die in het begin goed werkte maar nu zo traag is als maar kan 
welke kan ik beste kopen voor ongeveer 100piek?
welke kan ik beste kopen voor ongeveer 100piek?
Ik ook wil geen andere meer, nooit meer!Op zondag 16 december 2001 16:19 schreef MM- het volgende:
zoek zoek zoek, deze vraagis al vaker langsgekomen
ik heb logitech optical, hij bevalt erg goed
I got a problem-solver and its name is revolver
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
zijn er dan ook andere muizenOp zondag 16 december 2001 16:22 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
boomslang
[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:41 ]
The devil is in the details.
En dan het oude model met het blauwe lichie als die nog te koop zijnOp zondag 16 december 2001 17:33 schreef Marc00 het volgende:
Zoals vele voor mij zeiden: de Logitech Mouseman Wheel Optical roeleert!!
Thy will see the light...
Hoe ouder hoe slechter. Het aantal dpi's is omhoog gegaan, dus zeker geen oude kopuh.Op zondag 16 december 2001 17:46 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
En dan het oude model met het blauwe lichie als die nog te koop zijn
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Spreek ik uit ervaring? Nee, Ik zeg dat ik het gehoord heb, Ik kan er niet over mee spreken maar zeg het alsnog.Op zondag 16 december 2001 19:33 schreef FuTaL het volgende:
Dat slaat nergens op Raven_
Dat kan je niet eens merken.
Enige verschil is dat je hem sneller kan bewegen zonder dat hij flipt...
Putting the bit in Biton since 1997
je zegt het net verkeerd omOp zondag 16 december 2001 21:52 schreef p_m het volgende:
Voor rechtshandigen: (gebruik ik zelf) (gekocht voor 100,-)
Logitech Mouseman Wheel Optical
Voor linkshandigen (en ook voor rechtshandigen):
Logitech Mouseman Dual Optical
hallo
Verwijderd
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
MouseMan is alleen voor rechts...Op zondag 16 december 2001 23:22 schreef NaLiN het volgende:
[..]
je zegt het net verkeerd om
die dual is alleen voor rechtshandigen en die wheel optical voor bijde
Verwijderd
url ervan ?Op zondag 16 december 2001 23:44 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik
bevalt me erg goed
Verwijderd
gje gje gje, heb ik voor 39,-Op zondag 16 december 2001 16:21 schreef MrFreeman het volgende:
ik heb de logitech wheelmouse optical. prima dingetje voor slechts 89,-!
Verwijderd
iig vanaf hier meer infoOp maandag 17 december 2001 00:14 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
url ervan ?
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
Ik d8 dat het een grap was... Maar toen ik die link van net zag stond ikOp zondag 16 december 2001 23:44 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik
bevalt me erg goed
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
OMFG, dat ding had ik eerst ook gekocht. Kostte me 145,-Logitech cordles optical
Ik heb veel meer controle en ben sneller met een optical en dat hoort volgens mij ook, want een bal lijkt me eerder slomerOp zondag 16 december 2001 17:46 schreef 7th het volgende:
Je heb toch meer controle met een muis waar een goede bal in zit inplaats van optical.
Met de razor boomslang 2000 heb ik veel fijnere controle dan met een optical.
Verwijderd
Ik snap niet dat sommige mensen met zo'n lage sense spelenOp maandag 17 december 2001 19:44 schreef SuB het volgende:
boomslang valt af voor cs omdat je toch met lage sens speelt lijkt mij... ik speel zelf met 5 of 7 afhankelijk van gun =]
Boomslang is quake/ut mouse.
Ik heb zelf inetlli expl r3 en die doet het ook goed als je heel snel met je muis heen en weer gaat
Nee hoor, ik speel ook met hele hoge sense in fps games, in df staat ie altijd op max, in cs bijna op max en in ut op 10 ofsjo...Op maandag 17 december 2001 19:49 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat sommige mensen met zo'n lage sense spelensommige spelen zelfs met 3!! ik zelf speel op 20 of is dat gewoon veel te hoog
![]()
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq