Ik woon in Belgie in hier haal ik (en al de rest) maar een snelheid van +- 3.5kbps. Hoeveel halen jullie gemiddeld met 56K
Verwijderd
Ik zat altijd tussen de 4 en 5 KB/sec voor zover ik weet.
Heb je rotte telefoonlijn of een rotte provider?
Goede provider(s) en gewone telefoonlijn zoals iedereen hier in BelgiumOp zondag 16 december 2001 16:13 schreef thaduck het volgende:
Ik zat altijd tussen de 4 en 5 KB/sec voor zover ik weet.
Verwijderd
Dan is de snelheid wel aan de lage kant. Het kan ook nog aan de andere kant liggen, waar je het vandaan haalt natuurlijk.
Met mijn modem vond ik bij downloaden een stabiele 3.5 KB/s heel netjes anders hoor. En als ik 4 of 5 haalde was het helemaal mooi.
Dus alles lijkt me in orde te zijn.
Dus alles lijkt me in orde te zijn.
* havana graaft diep in z'n geheugen 
Ik haalde regelmatig hogere snelheden volgens mij, soms wel 5 k/s WOEI !
Lage snelheden kunnen overigens ook aan een slechte lijn of slecht modem liggen. Ik zweerde destijds bij externe modems.
Ik haalde regelmatig hogere snelheden volgens mij, soms wel 5 k/s WOEI !
Lage snelheden kunnen overigens ook aan een slechte lijn of slecht modem liggen. Ik zweerde destijds bij externe modems.
Verwijderd
Op mijn vader zun laptop zit een 56k modem, en daar zit ik soms achter...hij connect met 52000bps, maar downlload maar met 3.5kBps
Op zondag 16 december 2001 17:17 schreef isdnsux het volgende:
Op mijn vader zun laptop zit een 56k modem, en daar zit ik soms achter...hij connect met 52000bps, maar downlload maar met 3.5kBps
Ik had ook een externe modem, en haalde daar max 5.5 kbps mee 
Zoek es een snelheidstest op zoals www.mordax.nl, maar dan voor belgie, en doe dan zo'n test
Zoek es een snelheidstest op zoals www.mordax.nl, maar dan voor belgie, en doe dan zo'n test
Ik haal met mijn 56k een inbelsnelheid van 52000 en downloaden gaat (bij morpheus, weet niet of dit sneller is dan normaal) rond de 5,5k.
Op zo'n snelheid test site haalde ik up en download een snelheid van 5k.
BY THE WAY, ik internet via Het Parool (volgens mij zijn er weinig mede Parool internetters).
Op zo'n snelheid test site haalde ik up en download een snelheid van 5k.
BY THE WAY, ik internet via Het Parool (volgens mij zijn er weinig mede Parool internetters).
Succes is een keuze
meestal haal ik rond de 5,5 KB/s op mijn oude pc en af en toe 7,2 (!!) KB/s. Op mijn nieuwe(re) pc, ging het eerst langzaam (3,5 KB/s), maar toen bleek dat de landeninstelling fout was (die stond op luxemburg en ik woon in nederland.), toen ik die instelling op nederland zette, ging het ineens weer snel. Misschien ligt het daaraan?
Pagina: 1