Ik vroeg me af of geur simulatie al mogelijk is. Een tijdje geleden las ik iets over de ontwikkeling daarvan, maar of 't al mogelijk is?
Edwin
Edwin
Verwijderd
I got a problem-solver and its name is revolver
Mother, will they like this song?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Verwijderd
Jaja .. of wat?Op zondag 16 december 2001 16:51 schreef matthijz18 het volgende:
De volgende stap is zeker gevoel simulatie. Lijkt me vooral leuk bij een vechtfilm of...........
Hij doelde op mij maar is een beetje preutsOp zondag 16 december 2001 16:25 schreef Dethroned het volgende:
Vraag me af wat je dan krijgt bij een voor-boven-de-18 movies
BAH !
I got a problem-solver and its name is revolver
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Voor de insiders: moet die geur wel zijn opgetrokken als dat beertje er weer door komt huppelen.....Op zondag 16 december 2001 16:15 schreef Metalium- het volgende:
van mij hoeft het niet, die geur simulatie.
Al die reclame's over die nieuwe shampoo enzo, stinkt je hele huis ernaar
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Kreeg je zo'n kaartje bij, en las je die tekst hierboven hoorde moest je et bijbehorende vakkie openkrassen met je nagels en ruiken... (Tip: don't smell the brown one...Cybersniff 2000.... snifffffffff
Signature?
Verwijderd
en dan flink power erop of nietOp maandag 17 december 2001 21:35 schreef cheezo het volgende:
Tsja, misschien kun je iets met zenuwen-besturing doen? Dat je een adapter in je neus moet pluggen?
Verwijderd
yup, gaan met die banaanOp maandag 17 december 2001 22:46 schreef encominc het volgende:
[..]
en dan flink power erop of niet![]()
.
Wat zal er dan gebeuren bij een storing of ff de verkeerde zender opzetten![]()
Verwijderd
ieeeepppppp :P
Verwijderd
wat dacht je van reportages over de gaswinning in slochteren?van mij hoeft het niet, die geur simulatie.
Al die reclame's over die nieuwe shampoo enzo, stinkt je hele huis ernaar
Verwijderd