Heatsinks op videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik heb een kaartje zonder koeling (!) :r |:( dus wil ik iig op de core een heatsink plakken. Maar waar haal ik die vandaan en belangrijker; hoe krijg ik die erop. Ze moeten wel weer los kunnen en ik wil niet gaan boren in die kaart ofzow. En eventueel ook op het geheugen. Iemand :?

Verwijderd

Thermal Adhesive. Alleen da's wel wat permanenter.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

www.space-promotion.nl voor de zalman (55,-) en de bleu orb (40,-)

bleu orb is te bevestigen met 2 pinnetjes, dus moet je wel 2 gaatjes in je kaart hebben, zalman is met lijmpasta. en koeling op geheugen kan je doen doormiddel van een headsink (bijv van een p133) in stukkies te zagen en erop te plakken.

Veel succes

4015Wp west (Dordrecht)

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:17

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
bij funprice hebben ze een video koeler =)

Tweakers Discord

• kutkip
Op zondag 16 december 2001 16:14 schreef Tutti-frutti het volgende:
www.space-promotion.nl voor de zalman (55,-) en de bleu orb (40,-)

bleu orb is te bevestigen met 2 pinnetjes, dus moet je wel 2 gaatjes in je kaart hebben, zalman is met lijmpasta. en koeling op geheugen kan je doen doormiddel van een headsink (bijv van een p133) in stukkies te zagen en erop te plakken.

Veel succes
Arctic Silver lijm

Kan ik dat op de core doen en er een heatsink op zetten of is dat niet de bedoeling ?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

je krijgt bij die super goeie zalman lijm bij (http://www.zalmantech.com/ZM17-CU.html). Die doe je op de chipset en dan de zalman er boven op. en je kan ook lijm kopen en er een ander heatsinkie op doen, maar dat koelt dan denk ik niet genoeg, kijk maar naar het plaatje van die zalman. Das een hele goede koeler zonder fan. Een vriend heeft hem, en oced wordt hij echt niet warm! !

4015Wp west (Dordrecht)

• kutkip
Op zondag 16 december 2001 16:23 schreef Tutti-frutti het volgende:
je krijgt bij die super goeie zalman lijm bij. Die doe je op de chipset en dan de zalman er boven op. en je kan ook lijm kopen en er een ander heatsinkie op doen, maar dat koelt dan denk ik niet genoeg, kijk maar naar het plaatje van die zalman. Das een hele goede koeler zonder fan. Een vriend heeft hem, en oced wordt hij echt niet warm! !
Zalman ZM17-CU Klik hier fl. 55,00

De ZM17CU is een chipsetcooler. Vanwege de doordachte constructie en uitstekende warmteoverdracht is een fan niet nodig. Daardoor produceert deze cooler helemaal geen geluid.

voorradig

Die dus he. ok

Zalman NB32 -> is dat nix?

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

videokaartje zonder koeling ?
Kan je misschien ff zeggen wat voor videokaart dat mag zijn ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

het gaat toch om de Asus V7700 del. 32mb ddr@220-360
(zie sig van kutkip). Ja het gaat om die koeler ja, op de site (http://www.zalmantech.com/ZM17-CU.html) staat trouwens dat een fan nodig is maar das geouwehoer.

4015Wp west (Dordrecht)

• kutkip
Op zondag 16 december 2001 16:29 schreef Tutti-frutti het volgende:
het gaat toch om de Asus V7700 del. 32mb ddr@220-360
(zie sig van kutkip). Ja het gaat om die koeler ja, op de site (http://www.zalmantech.com/ZM17-CU.html) staat trouwens dat een fan nodig is maar das geouwehoer.
Nee het is een oude Matrox. Verkeerd gequote sorry |:(

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ik lijk wel een zeur, maar wat voor spec heeftie matrox dan ?

4015Wp west (Dordrecht)

• kutkip
Maar wat vind je van die Zalman NB32. Die is goedkoper en kan ik denk ik makkelijk met die lijm vastmaken. (Arctic Silver lijm)

• kutkip
Op zondag 16 december 2001 16:37 schreef Tutti-frutti het volgende:
ik lijk wel een zeur, maar wat voor spec heeftie matrox dan ?
Weet ik eigenlijk niet. Een 200 of zo. Of was het een ehhhhhh Millennium ofzow :? :?
Ik ben die doos kwijt maar dat doet er niet toe toch

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

tja, dat gaat meer naar een standaard koelertje toe, waarmee je denk ik niet veel mee kan overklokken. ik denk ook dat de heats. op de chipset moet drukken, en je dus 2 gaatje in je agpkaart moet hebben. Ik ken geen mensen met deze heats. het ligt eraan hoever je wilt ocen...
Wat ik zeker weet dat je met de duurdere veel beter kan ocen, en als je gaatjes hebt zou ik voor de blue orb gaan als het om het budged gaat. zalman blijft toch nummer 1

bij spec van deze heatsink van 16,50

- More stable operation of the system is ensured in overclocking environment.

4015Wp west (Dordrecht)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

maar ik gaat nu weer verder leren aan duits :( , dus dit was mijn laatste post ff, VEEL SUCCES !

4015Wp west (Dordrecht)

• kutkip
Op zondag 16 december 2001 16:44 schreef Tutti-frutti het volgende:
tja, dat gaat meer naar een standaard koelertje toe, waarmee je denk ik niet veel mee kan overklokken. ik denk ook dat de heats. op de chipset moet drukken, en je dus 2 gaatje in je agpkaart moet hebben. Ik ken geen mensen met deze heats. het ligt eraan hoever je wilt ocen...
Wat ik zeker weet dat je met de duurdere veel beter kan ocen, en als je gaatjes hebt zou ik voor de blue orb gaan als het om het budged gaat. zalman blijft toch nummer 1

bij spec van deze heatsink van 16,50

- More stable operation of the system is ensured in overclocking environment.
Ik heb daar helemaal geen gaatjes :o En ik ga niet extreem OC'en.Ik kan die toch gewoon met Arctic Silver lijm op de GPU plakken. dan ben ik toch klaar. Of kan ik dan net zo goed gewone lijm gebruiken ?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

artic silver lijm is natuurlijk wel beter. Maar de heatsink die je van plan bent er op te doen drukt dan niet op de core. Hij zal wel koelen, en ocen kan dan wel een beetje. Probeer het maar en hou de temp in de gaten. Daarna even 3dmark draaien en kijken of je geen stipjes, lijnen of witte/zwarte plekken krijgt ,

SUCCES !

4015Wp west (Dordrecht)

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Een Matrox G200 of Millenium heeft standaard geen koeler, waarom denk jij dat het wel nodig is dan ? Of is zo'n kaartje nog redelijk te o'clocken ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Ik heb mijn ram heatsink (oud pentium koelblok, dat over alle 4 de ramblokjes valt) gewoon met wat koelpasta en 2 elastiekjes gemonteerd.... Werkt prima..

• RammY
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

deze dingen kun je zo plakken
Afbeeldingslocatie: http://www.mastergenius.tmfweb.nl/images/heatsink.jpg

Deze advertentieplaats is te huur!

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
ook euro-startkits gaan halen? :P *D

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:17

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
die euromunte zijn te klein
ben ik strax weer alles kwijt
=)

Tweakers Discord

Pagina: 1