forum voor ra2 mods?

Pagina: 1
Acties:

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
kent iemand url(s) voor forums die er voor ra2 mods zijn? heb dr 1 gevonden en dat was nie veel soeps, maar misschien dat hier iemand me ken helpen. het gaat namelijk om een probleempie dat misschien iemand daar weet. ik vraag het maar nie hier want als ik wat vraag over een mod voor ra2 dan krijg ik geen of geen bruikbaar antwoord.
dus.... iemand?

Ik heb echt een hele goeie PC.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Forum weet ik niet maar 'nooit geschoten is altijd mis' toch?
Kom maar op met die vraag zou ik zeggen.

• brute51
ok whehehe

nou ik ben dus van plan om een soort 'afweer geschut' te maken voor de allied. de bedoelign is dat er van een soort van vliegveld vliegtuigjes (die bijvoorbeeld uit een carrier komen) opstijgen, bommetjes of wat dan ook gooien en dan terug vliegen, landen, herladen en dan weer opstijgen enzo. het eesrte stuk is me wel gelukt, het opstijgen, bombarderen en dan teurg vliegen dat lukt wel. maar dan het landen en herladen.......

landen doetie wel maar niet goed. het vliegtuigje gaat nara beneden maar zodra die staat vliegtie weer omhoog, maakt een klein cirkeltje over dat vliegveld heen en gaat dan weer nara beneden om weer psies het zelfde te doen. herladen doetie nie...

dit heeft dus maar 1 keer effect omdatie maar 1 keer geladen is, en das nou net niet de bedoeling...

ooh btw ik heb wel yuri's revenge, kweenie of het daar aan ligt..

• brute51
whehe nog geen reacties na paar uur... daarom vroeg ik dus om een forum ;)

nog steeds niemand?

• brute51
Op zondag 16 december 2001 18:52 schreef ds het volgende:
officieel forum :z
dank u! zo te zien is dit wat ik bedoelde. effe mn vraag stellen.. dank dank...

eigenlijk dom van me dak zelf nie op westwood heb gezocht... maar google gaf (bij de eerste 10) alleen vage forums die nei zo veel deden..

Pagina: 1