Toon posts:

T-Bird 1 GHz in combinatie met GeForce 3 Ti 500

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat er nog niemand geantwoordt heeft in het andere topic begin ik maar eens een nieuwtje...
Ok het zit zo... Ik ga een GeForce 3 Ti 500 kopen...
Waarom?
Wel ja mijn MX is te traag... véél te traag... en hij clocked niet echt vreselijk goed over :(

Nu wil ik toch eens weten in hoe verre mijn CPU een limiet gaat zijn...
En oh ja ik ga later nog upgraden (binnen een 2 maanden) dus is dit een goede aankoop? Ik kick vooral op hoge resoluties en wil die domme "zaagtandjes" weg.

Enig advies?

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Volgens mij soliciteer je naar een schorsing }:O

I got a problem-solver and its name is revolver

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Op zondag 16 december 2001 15:53 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Omdat er nog niemand geantwoordt heeft in het andere topic begin ik maar eens een nieuwtje...
Ok het zit zo... Ik ga een GeForce 3 Ti 500 kopen...
Waarom?
Wel ja mijn MX is te traag... véél te traag... en hij clocked niet echt vreselijk goed over :(

Nu wil ik toch eens weten in hoe verre mijn CPU een limiet gaat zijn...
En oh ja ik ga later nog upgraden (binnen een 2 maanden) dus is dit een goede aankoop? Ik kick vooral op hoge resoluties en wil die domme "zaagtandjes" weg.

Enig advies?
Een Leadtek GF3 500, die heeft nl ook een goede 2D kwaliteit en is goed te OC'en! :7 En een 1GHz is geen vreselijke bottleneck hoor, dat valt wel mee. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 16:06 schreef kutkip het volgende:

[..]

Een Leadtek GF3 500, die heeft nl ook een goede 2D kwaliteit en is goed te OC'en! :7 En een 1GHz is geen vreselijke bottleneck hoor, dat valt wel mee. ;)
Ik ga de Hercules GeForce 3 Ti 500 kopen... normaal moet die ook wel lekker zijn :) En volgens Tom's hardware clockt die ook wel nog goed over... wel ja niet dat de kaart traag is ofzo ;) Im just the speedfreak :)
Nu nog alleen wachten op watercooling ;)

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Die 1Gh TB kan die G3 voldoende van geometrie voorzien dus daar kan je wel voorlopig mee vooruit.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Dat heet dubbelposten en dat mag niet
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.