Ik heb een Duron 750 systeem en hier zit op dit moment een TNT 2 M64 kaart met 32 MB in. Deze zou ik graag willen vervangen, aangezien ik het beeld niet echt scherp vind en hij is ook al redelijk oud. Ik heb al even op de pricewatch gekeken, maar ik heb echt geen enkel idee welke kaart ik zou moeten nemen. Ik heb tussen de 250-300 gulden te besteden.
Ik speel zo af en toe een spelletje, zit veel op internet en vind 2D eigenlijk belangrijker dan het 3D gedeelte. De monitor die ik heb is een IIyama Vision Master Pro 411.
Ik hoorde van iemand dat een Matrox G450 een goede kaart voor mij zou zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou deze met mij (en ons allemaal) willen delen?
Ik speel zo af en toe een spelletje, zit veel op internet en vind 2D eigenlijk belangrijker dan het 3D gedeelte. De monitor die ik heb is een IIyama Vision Master Pro 411.
Ik hoorde van iemand dat een Matrox G450 een goede kaart voor mij zou zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou deze met mij (en ons allemaal) willen delen?