Toon posts:

nieuwe videokaart, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Duron 750 systeem en hier zit op dit moment een TNT 2 M64 kaart met 32 MB in. Deze zou ik graag willen vervangen, aangezien ik het beeld niet echt scherp vind en hij is ook al redelijk oud. Ik heb al even op de pricewatch gekeken, maar ik heb echt geen enkel idee welke kaart ik zou moeten nemen. Ik heb tussen de 250-300 gulden te besteden.

Ik speel zo af en toe een spelletje, zit veel op internet en vind 2D eigenlijk belangrijker dan het 3D gedeelte. De monitor die ik heb is een IIyama Vision Master Pro 411.

Ik hoorde van iemand dat een Matrox G450 een goede kaart voor mij zou zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou deze met mij (en ons allemaal) willen delen?

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:03

Appie

F1RST Racing

Matrox is qua 2D zeer goed: maar alle hedendaagse spellen kun je dan (haast) niet meer spelen.

Beste optie om 2D en 3D te krijgen is om een ATI Radeon based kaart kopen. Kijk hiervoor evt. bij vraag en aanbod om het voor jouw budget 2e hands te regelen.

Anders:
Als je tussen de 250 en 300 gulden te besteden hebt: ga dan voor een GeForce 2MX-400: zeer behoorlijke performance voor een nette prijs. Qua 2D minder dan een radeon of een matrox, maar is goedkoper dan een radeon en heeft meer 3D mogelijkheden dan de matrox.

Mijn tip is een radeon alleen zul je die dan met jouw budget 2e hands moeten aanschaffen of door moeten sparen.
Andere mogelijkheden kun je hierboven verder lezen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:00

GaMbiNo

1337

Ik zou gewoon voor een Geforce2 MX400 gaan.

Niet al te duur maar toch een hele verbetering tov die TNT2

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb zelf de leadtek gf 3 ti200 is wel duurder maar super 2D en 3D en goede prestaties in jouw geval zal ik voor een geforce 2 mx 400 64 mb gaan kijk daarvoor in de pricewatch

Verwijderd

hey...M'n broertje heeft een P2 233 met een 19inch trinitron Dell monitor. Dus ik wil een nieuwe kaart voor hem halen maar welke? (er zit nu een hele oude 4mb in)

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 15:48 schreef Silverstar het volgende:
Ik heb een Duron 750 systeem en hier zit op dit moment een TNT 2 M64 kaart met 32 MB in. Deze zou ik graag willen vervangen, aangezien ik het beeld niet echt scherp vind en hij is ook al redelijk oud. Ik heb al even op de pricewatch gekeken, maar ik heb echt geen enkel idee welke kaart ik zou moeten nemen. Ik heb tussen de 250-300 gulden te besteden.

Ik speel zo af en toe een spelletje, zit veel op internet en vind 2D eigenlijk belangrijker dan het 3D gedeelte. De monitor die ik heb is een IIyama Vision Master Pro 411.

Ik hoorde van iemand dat een Matrox G450 een goede kaart voor mij zou zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou deze met mij (en ons allemaal) willen delen?
POWERCOLOR GEFORCE 2 TI 64MBDDR met TVOUT OEM 299 piek!!!
een beter advies kan ik je niet geven, ik heb hem ook in de pc zitten en draait lekker :9

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Kijk dan ff 2e hands er zijn voor heel goedkoop nog voodoo kaarten te koop...

Another white boy in this movie? Damn!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.