Uitgaande e-mail in WinProxy

Pagina: 1
Acties:

• Scribble
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 13:23
Probleem: Op de client kan er geen e-mail verstuurd worden (otvangen gaat wel). Ik heb alles ingesteld, pop3: pop3.freeler.nl smtp:smtp.freeler.nl (op de winproxy pc) en op de client netjes 192.168.0.1 bij pop en smtp ingevuld. Nu gaat onvangen dus, maar als ik wil versturen, wil dit helemaal niet. Ik snap er nix meer van, volgens mij heb ik de handleiding goed doorgelezen en ik heb ook al de "search" gebruikt. Wat doe ik fout?

Alvast Bedankt!

Verwijderd

Als je soms Windows 2000 Advanced Server draait.... Ik had hetzelfde probleem en bij mij stond de mailserver van mijn server aan. Die "onderschepte" de post...

Suc6!

Met vriendelijke groet,
Harry

Verwijderd

Ik heb ook dit probleem maar dan vooral met HotMail (ook met Outlook maar dat gebruik ik niet vaak). Ik kan namenlijk geen email verzenden, wel ontvangen terwijl alles goed ingesteld staat. Iemand suggesties? Ik heb trouwens een win2k prof server. PLzz help me :?

Verwijderd

Kijk of je poortnummers goed zijn ingesteld en de server-time outs.

Naja wij gebruiken Vpop. dat kun je downloaden als trial bij http://www.ict2day.nl/ de licentie kost weinig en prive kun je altijd de wondere wegen van internet bewandelen...

Persoonlijk vind ik dit programma super werken voor maximaal 5 gebruikers. Je kunt (geloof ik) maximaal 10 externe emailaccounts beheren en via deze accounts verzenden en ontvangen.