The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
duh....die is allang uitgeschakeld omdat anders de server op zijn bek gaat....
"Waarom gaat de server op zijn bek?"
Omdat de beheerders van deze site een OS hebben genomen dat ze amper snappen (naar eigen zeggen)
"Waarom gaat de server op zijn bek?"
Omdat de beheerders van deze site een OS hebben genomen dat ze amper snappen (naar eigen zeggen)
Verwijderd
Admins:
misschien een idee om een klein verhaaltje achter de search-link te zetten, om de volgende 400 'he, de search werkt niet!'-posts te voorkomen?
misschien een idee om een klein verhaaltje achter de search-link te zetten, om de volgende 400 'he, de search werkt niet!'-posts te voorkomen?
Niels: dat gaat niet lang duren... je post nog gewoon naar een cgi bij tweakers (search2.cgi)...Nu je het bekent hebt gemaakt is het snel afgelopen vrees ik..
Dat werkt dus mooi niet meer.
De server ging net al weer bijna over z'n nek omdat twee mensen tegelijkertijd gingen zoeken (vroeg 2x97MB geheugen). De load was 7, wat dus gewoon wil zeggen dat het 7 seconde duurde om een request te processen.
De server ging net al weer bijna over z'n nek omdat twee mensen tegelijkertijd gingen zoeken (vroeg 2x97MB geheugen). De load was 7, wat dus gewoon wil zeggen dat het 7 seconde duurde om een request te processen.
Verwijderd
hmm lekker geconfigureerd dan, die FreeBSD bak... zou 'ie makkelijk aan moeten kunnen... of is 't zoek-script zo krom geschreven?
UBB bestaat uit zulke ranzige Perl code dat Perl die bak bijna plat gooide.
Verwijderd
Ik raak gestoord van die mensen die steeds zeiken dat de zoek-functie het niet doet! Dat is al 100 keer uitgelegd!
Dat ze niet even zoeken op 'zoekfunctie' !!!
ehhhhhhh
Dat ze niet even zoeken op 'zoekfunctie' !!!
ehhhhhhh
Verwijderd
Ik ben het wel Dopamine eens dat er ff een tekstje in moet komen, anders blijven die posts komen...
Nou, ik lees het forum toch best wel dagelijks, en ik was nog nergens een melding tegengekomen over dat de zoekfunctie niet zou werken.
Ik zou dus inderdaad in ieder geval vermelden dat het zoeken niet werkt
Ik zou dus inderdaad in ieder geval vermelden dat het zoeken niet werkt
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Yo Hyperbool Relax man.
Niet iedereen zit hier elke dag uuren te surfen.
Maar ik vind het wel Shit dat je niet kan terug bladeren naar topics van een maand terug ofzo. Ik neem aan dat dat hetzelfde probleem is.
Niet iedereen zit hier elke dag uuren te surfen.
Maar ik vind het wel Shit dat je niet kan terug bladeren naar topics van een maand terug ofzo. Ik neem aan dat dat hetzelfde probleem is.
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
Enne, voor zover dat ik het begrepen heb komt het niet door FreeBSD dat het zoveel mem trekt, maar doordat UBB ranzig wordt voor grotere forums (fora?) zoals op tweakers. Perl moet zo'n enorme hoeveelheid data doorspitten (wat volgens mij gewoon text of html files zijn, wat het niet sneller maakt) dat het alle resources opslokt.
FreeBSD is erg stabiel, alleen draait geen een OS goed als er geen resources meer zijn..
Het enige wat mij logisch lijkt is de topics van de laatste maand ofzo te bewaren en de rest ergens op te slaan als backup, maar niet door de search te laten doorzoeken....
FreeBSD is erg stabiel, alleen draait geen een OS goed als er geen resources meer zijn..
Het enige wat mij logisch lijkt is de topics van de laatste maand ofzo te bewaren en de rest ergens op te slaan als backup, maar niet door de search te laten doorzoeken....
Pagina: 1