Ik voor iemand een cdrom in elkaar geknutseld, een demo van een commercieel iets. Nu vroeg hij aan mij het ff 200 maal te fikken. Ik heb daar helemaal geen zin in ookal krijg ik ervoor betaald. Ik wil dus vragen of iemand weet waar je een stuk of 200 cd's kan laten persen/branden op professionele manier. Het zou makkelijk zijn als het ergens in Noord-Holland zat. Als iemand iets weer erg graag, want ik heb geen zin om mijn computer te laten roken.
Verwijderd
Ik weet niet of het een optie is, maar er zijn geweldige apparaten te koop, misschien ook wel te huur, van bijvoorbeeld Tascam. Dit zijn standalone apparaten waar je 4 cd's, misschien wel meer met sommige modellen, ineens mee kunt kopiëren.
Hmmm, ik heb een keer geinformeerd bij verschillende bedrijven wat het kost om cd's te drukken. Ze hebben bijna allemaal een minimale oplage van 500 stuks...
En branden is wel veeel goedkoper. Ik heb laatst 100 cd's gebrand in 3 dagen (demo cd van mijn bandje) en dat was best te doen. Ik denk dat als je zo'n brandtorentje regelt of meerdere pc's inzet dat het wel te doen is.
En branden is wel veeel goedkoper. Ik heb laatst 100 cd's gebrand in 3 dagen (demo cd van mijn bandje) en dat was best te doen. Ik denk dat als je zo'n brandtorentje regelt of meerdere pc's inzet dat het wel te doen is.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Kan wel bij mij, heb 3 fikkers en produceer op redelijk grote schaal cd's.
Kan binnen een dag klaar zijn als het moet.
Dit is dus serieus, ik ga er vanuit dat het niet over illegale shit gaat
Kan binnen een dag klaar zijn als het moet.
Dit is dus serieus, ik ga er vanuit dat het niet over illegale shit gaat
Doe het samen met 10 vrienden.
20 cd's p.p. is wel te doen.
20 cd's p.p. is wel te doen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik zou toch mijn vrienden aanspreken. Als ik naar mijn omgeving kijk denk ik dat ik 200 cd's er makkelijk in een weekend doorheen gefikt krijg (als het moet dan he
).
Laten fikken is gewoon te duur of, beter gezegd, de oplage is te klein. Misschien dat je fiktorens kan huren, heb ik geen idee van.
Laten fikken is gewoon te duur of, beter gezegd, de oplage is te klein. Misschien dat je fiktorens kan huren, heb ik geen idee van.
voor 2 ton hebbie een mooie dvd jukebox is dat niet iets voor jou?? gaan ze op mijn werk aanschaffen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ja misschien is dat wel zo, nou ja, dan moet ik wel cd's hebben zonder opdruk, ik weet niet of iemand goede cd's zonder opdruk weet, dan ga ik wel fikken. 200MB op 16speed is nog wel te doen.
Bij http://www.cdrwinkel.com hebben ze tayo juden zonder opdruk voor minder dan 2 piek (en A-kwaliteit
)
Wanbeleid is ook beleid.
alleen bij die spindels heb je 10% uitval omdat er putjes inzittenOp maandag 17 december 2001 09:09 schreef agent327 het volgende:
Bij http://www.cdrwinkel.com hebben ze tayo juden zonder opdruk voor minder dan 2 piek (en A-kwaliteit)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Tayo Yuden is wel goed had ik gelezen, gan iig langer mee, ik hoef geen spindel te kopen, kan ook allemaal apart in doosje. Die 10% uitval laat ik dan wel opnieuw bezorgen, ze zijn verplicht een slechte cd om te ruilen. Ik bestel ze daar wel.
Pagina: 1