Toon posts:

hoge waarderingen voor kleine reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
1. agreed and done :)

2. not agreed:
Die post staat nu op +1 en de inhoud van die post is dat Microsoft al een keer geprobeerd heeft om Hotmail naar hun eigen platform te migreren, maar dat dat niet gelukt is. Ik kan dat niet nagaan, maar het melden ervan levert zeker een +1 op. Dat er dan M$ in die reactie staat... Tja, pas op dat je niet te streng modt, het schrijven van M$ is min of meer bijna een modeverschijnsel en het is al lang niet meer direct bedoeld om te trollen. Ik ben het met je eens dat het wel een troll is, hoor, maar ik let bij het modden ook altijd hoe de context is geschreven.

3. not agreed:
Deze post staat nu op +3 en zou van mij ook op +2 mogen, maar ook met +3 heb ik geen moeite: de user beschrijft een verrassende insteek: wat zijn de prijs/kwaliteitverhoudingen van het behouden t.o.v. het migreren? Is het het waard om een nu goed werkend systeem alleen vanwege marketing-overwegingen om te zetten in een ander systeem, terwijl het omzetten ervan gewoon veel resources (geld en mankracht) kost.

4. jij blijft ook bezig :P: agreed and done :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
3. +4 is wel te hoog IMO. daar staat hij nu op:
<http://www.tweakers.net/g/dots.gif>
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, +0.80: Inzichtvol, -0.67: Overgewaardeerd, -0.57: Overbodig, +0.50: Inzichtvol, +0.44: Inzichtvol, Totaal: 3.5 / 10x

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 17:36 schreef mr_a het volgende:
3. +4 is wel te hoog IMO. daar staat hij nu op:
[..]
Idd... Agreed and done. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, ff wat punten uitgedeeld.
Maar nu ben ik blut. :( ;)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!