Wat is nu de beste anti-cheat tool om op een server te zetten?
PB=dood
dan heb je nog Paladin, Jedi en TSC en over paar weken the Sentinel...
PB=dood
dan heb je nog Paladin, Jedi en TSC en over paar weken the Sentinel...
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Ik lust friet!Op zondag 16 december 2001 15:36 schreef salutem het volgende:
eeh de boomtown servers vind ik wel ok !
Verwijderd
En PB is dood (wat al gezegd is)Op zondag 16 december 2001 17:34 schreef Presi2002 het volgende:
Das juist het probleem, PB ziet de nieuwste cheats niet....en er zijn PB hacks.
PB = beetje useless
Met paladin worden er laatste tijd veel gepakt.
The devil is in the details.
The first casualty in war is always the truth...
Thy will see the light...
Verwijderd
Ik d8 PB wel, maar ok, zo niet, dan hebben ze pechOp zondag 16 december 2001 17:36 schreef 7th het volgende:
Geen 1 anti cheat tool kan de asus cheat driver voor je asus 3D kaard checken.(Asus Nvidia based cards)
Ik vrees dat zelfs de volgende versie van cs,halflife hier zelfs niks aan kan doen omdat het helemaal buiten de game omgaat.
Op zondag 16 december 2001 17:36 schreef Alpha-xp het volgende:
http://www.---CENSUUR---.com heb ik net gekregen ze lachen daar die anti cheats gewoon uit volgens mij komt er gewoon steeds een nieuwe hack uit
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Volgens mij zijn er bij jou 3 mogelijkheden:Op zondag 16 december 2001 18:17 schreef 7th het volgende:
Oh ja?
Wat kan een admin doen tegen een persoon die erg skiled is in CS en dan ook nog asus cheat driver gebruikt om door muren heen te kijken maar hij gedraagt zich zo dat het niet lijk(of niet opvalt)dat hij door muren heen kijkt.
De persoon moet dan ook niet door muren heen knallen om te doden maar de "info" die hij heeft gebruiken voor een betere ambush positie of een paar 100ste seconden eerder zijn muis knop te drukken om te schieten.
Asus cheat driver sucks big time.
Niemand kan er wat aan doen.
thnxOp zondag 16 december 2001 18:56 schreef IceStorm het volgende:
Link weggehaald.
hallo
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq