Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 13:45
Ik heb hier een Swing 200, en wilde graag weten hoe oud ie is (want telefoons ouder dan 1 jaar kun je gratis simlockvrij laten maken). Kun je dat aan je IMEI zien of ergens anders in je gsm opvragen? Heb het zelf niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42680

1. Ff bellen naar je provider en vragen of zij het kunnen zien. Ze tellen meestal vanaf de eerste keer opwaarderen de datum is mijn ervaring
2. In combinatie met je aankoop factuur kun je bewijzen hoe oud je toestel is bij je provider. Indien bewezen is dat je toestel langer dan een jaar geleden is gekocht kun je hem gewoon gratis simlock vrij laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

je kunt het zelf in je gsm niet vinden.. enigste optie is dus je provider bellen of eventueel de fabrikant. door het serienummer door te geven kunnen zij waarschijnlijk zien van welke productieserie je telefoon komt en hoe oud die dus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:24

GaMbiNo

1337

Volgens mij gaat het niet om de leeftijd van je telefoon maar om hoe lang jij die telefoon in je bezit hebt.

Ik heb mijn telefoon ook pas simlockvrij kunnen maken nadat ik een jaar lang een Dutchtone abbo heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Gewoon bellen en vragen of het gratis is. IMEI nummer bij de hand houden. Dan weet je het het snelste denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 16 december 2001 15:46 schreef GaMbiNo het volgende:
Volgens mij gaat het niet om de leeftijd van je telefoon maar om hoe lang jij die telefoon in je bezit hebt.

Ik heb mijn telefoon ook pas simlockvrij kunnen maken nadat ik een jaar lang een Dutchtone abbo heb gehad.
daar gaat het idd ook om.. maar topicstarter vraagt iets over de leeftijd van zijn phone.. maar i.c.m. de lock eraf halen gaat het idd over de lengte van t gebruik van je prepay/abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
hmm ja officieel is ie al de tijd in het gebruik van mij (ons) geweest, dus ik zal es bellen naar KPN.

Weet iemand trouwens wat ik met die 'geheime' menu's kan (als je 000000* intypt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 16 december 2001 16:22 schreef Limhes het volgende:
hmm ja officieel is ie al de tijd in het gebruik van mij (ons) geweest, dus ik zal es bellen naar KPN.

Weet iemand trouwens wat ik met die 'geheime' menu's kan (als je 000000* intypt)?
heeft de swing geheime menu's of waar doel je op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
nou ja geheim, 't staat niet in 't boekje, dus zal 't niet de bedoeling zijn dat je daarin komt, maar als je 000000* intoetst kom je in een menu met de opties:
- traces
- swoff codes
- empty swoff
- charge ctrl
- checker

checker en charge ctrl doet niks leuks, maar bij de bovenste twee kun je allerhande codes bekijken, maar ik snap er echt helemaal niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 16 december 2001 16:58 schreef Limhes het volgende:
nou ja geheim, 't staat niet in 't boekje, dus zal 't niet de bedoeling zijn dat je daarin komt, maar als je 000000* intoetst kom je in een menu met de opties:
- traces
- swoff codes
- empty swoff
- charge ctrl
- checker

checker en charge ctrl doet niks leuks, maar bij de bovenste twee kun je allerhande codes bekijken, maar ik snap er echt helemaal niks van
er zijn wel wat sites die codes hebben maar die zijn illegaal dus die link kan ik hier niet posten :+_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

bij Dutchtone word er gekeken naar de activatiedatum
Pagina: 1