Misschien dattie ut niet aan kan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Iiyama?
Geef eens een merk en type?
Hoe dik is dat lijntje?
Op welke hoogte loopt dat lijntje?
Horizontaal, Vertikaal, Diagonaal?
Geef eens een merk en type?
Hoe dik is dat lijntje?
Op welke hoogte loopt dat lijntje?
Horizontaal, Vertikaal, Diagonaal?
ik heb een of andere vage monitor (tulip) 15inch,
het is een horizontale zwarte lijn, ongeveer halverwege het beeldscherm
het is een horizontale zwarte lijn, ongeveer halverwege het beeldscherm
dat knn best wel eens komen door het ocen, een vriend (dwaashaas) had het ook na oc en van zijn cpu, als hij te warm werd. Maar hij moest ff wat andere pasta ertussen propppen. ik zou zeggen , gooi gforce tweaker ff weg, installeer de drivers opnieuw, en anders moet je je kaart weer ff terugflashen.
Als je dit probleem blijft houden na een format en reinstall van je os en drivers, dan mag je ervan uit gaan dat waarschijnlijk een van de memory chipjes op je videokaart een beetje 'gefrituurd' zijn geworden door een te hoge overclock.
Hier valt dus niet veel meer aan te doen als dit het geval is, en moet je ook aanspraak maken op je garantie.
Hier valt dus niet veel meer aan te doen als dit het geval is, en moet je ook aanspraak maken op je garantie.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
mm, ik heb hem bijna nooit meer op die hoge overclocking staan (alleen de cpu, maar ide is koud zat)
Pagina: 1