..so be wary of any man who keeps a pig farm..
voor de genen die het echt boeiend vinden kunnen jullie ook meer optionele info in de profile opnemen (meer dan alleen location). Zodat er ingevuld kan worden hoeveel vingers Sjaakie wel niet heeft, welke kleur ogen Pietje heeft, wat de oppervlakte van Jantje's achtertuintjes is.... ect ect
Dan krijg je dat gezeur dat mensen teveel in moeten vullen bij registreren, of dat ze er niet eens meer zin in hebben (ook al zijn die velden niet verplicht).
Als ik ergens een site opwil/ergens reactie wil plaatsen, en ik krijg een formulier voorgeschoteld waar ze mijn salaris en heel die onzin vragen, heb ik er geen zin meer in (onder het motto 'flikker dan maar op'). Is hetzelfde als bij Microsoft, ik zag eerst een typefoutje op de site staan, ik denk: zal eens aardig zijn en ze mailen. Mooi niet... moest me eerst registren, en pas dan kun je gebruik maken van een mailform (ook weer superuitgebreid). Ja graag of niet... maar dan heb ik er geen zin meer in.
Als ik ergens een site opwil/ergens reactie wil plaatsen, en ik krijg een formulier voorgeschoteld waar ze mijn salaris en heel die onzin vragen, heb ik er geen zin meer in (onder het motto 'flikker dan maar op'). Is hetzelfde als bij Microsoft, ik zag eerst een typefoutje op de site staan, ik denk: zal eens aardig zijn en ze mailen. Mooi niet... moest me eerst registren, en pas dan kun je gebruik maken van een mailform (ook weer superuitgebreid). Ja graag of niet... maar dan heb ik er geen zin meer in.
Dat "wat voor..."
gebeuren is iets van de laatste tijd en begint een beetje een eigen leven te leiden. Het lijkt mij dat deze topict alleen gestart worden om het opstarten van een topic en niet omdat iemand nou echt wilt weten "wat voor..." iemand heeft.
Ik denk dat deze "rage" wel overwaait, zeker als ze gesloten worden.
Ik denk dat deze "rage" wel overwaait, zeker als ze gesloten worden.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vandaar mijn voorstel botoo..
Kunnen ze lekker in 1 forum posten zonder dat andere daar last van hebben.. Geen extra invul werk voor de gebruiker. Ik weet alleen niet hoe moeilijk het voor de admin's is een nieuw forum aan te maken.
Het lastige is eigenlijk nog wel dat interresante topics van het scherm af 'vallen' omdat er het meeste gepost wordt in deze onzin topics.
Een aantal dagen terug gaan om een onderwerp terug te vinden is ook niet mogelijk (
)
Op deze manier gaan er goede topics verloren omdat onzinnige topics schijnbaar meer posts trekken en dat is zonde.
Kunnen ze lekker in 1 forum posten zonder dat andere daar last van hebben.. Geen extra invul werk voor de gebruiker. Ik weet alleen niet hoe moeilijk het voor de admin's is een nieuw forum aan te maken.
Het lastige is eigenlijk nog wel dat interresante topics van het scherm af 'vallen' omdat er het meeste gepost wordt in deze onzin topics.
Een aantal dagen terug gaan om een onderwerp terug te vinden is ook niet mogelijk (
Op deze manier gaan er goede topics verloren omdat onzinnige topics schijnbaar meer posts trekken en dat is zonde.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Amen RobzQ
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Dat is niet zo. Hoelang jij een topic ziet hangt niet af van de hoeveelheid andere topics.dat interresante topics van het scherm af 'vallen' omdat er het meeste gepost wordt in deze onzin topics.
Onno: Wel, samen met het evt. veel reageren van mensen op jouw topic waardoor ie lang bovenin blijft staan.
En nee de zoek werkt niet en de show topics meestal ook niet (sommige fora wel andere niet), maar dat weet jij ook wel toch?
En nee de zoek werkt niet en de show topics meestal ook niet (sommige fora wel andere niet), maar dat weet jij ook wel toch?
Pagina: 1