Wat een onzinnig topic dit, de settings lopen voor ieder LG915+ exemplaar uit elkaar, en nog meer met andere videokaarten. Ik ga mijn settings dan ook niet doorgeven.
Jammer dat onzinnige topics niet net zo goed gemodereerd worden als topics over warez en heling van goederen.
Edit: volgens mij snapt de topicstarter de settings ook niet zo goed, want een scheef beeld is altijd recht te krijgen, maar nooit helemaal recht over het HELE scherm. Wat ik hiermee bedoel: de randen kunnen bijvoorbeeld 100% recht zijn, maar dan zul je altijd meer naar het midden weer een minieme barreldistortion hebben. Etc etc. Net zoiets als proberen over het hele scherm 100% scherpte te krijgen, dit lukt je ook niet. Een analoge monitor heeft altijd meetbare en meestal ook zichtbare afwijkingen. Als je dit niet kan accepteren dan moet je naar een LCD flatpanel toe, wat weer andere nadelen met zich meebrengt.
Ik zeg het nog 1 keer: bij een analoog apparaat als een monitor is het de bedoeling dat je de fouten die er
inherent aan het apparaat zitten (scherpte, moire, geometrie, helderheidsverdeling etc etc etc etc etc etc),
uitmiddelt. Dus niet zorgen dat 1 hoekje 100% op de micrometer recht en hoekig is en dan vervolgens met de volgende hoek aan de slag gaan
P.S. ik heb soms medelijden met monitorfabrikanten, die al die klachten van gebruikers moeten aanhoren die verwachten dat ze een apparaat krijgen waarbij ze met veel turen geen fout kunnen ontdekken. Nogmaals dit is inherent aan de technologie, en de koper zou dit moeten weten als hij tot aanschaf overgaat.