(Als je fans en je HDD tenminste blijven draaien...
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Eerste wat kapot gaat zijn meestal je HD's
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
thanks
met windows (nt kernel): best lang! (paar maandjes)
met linux: oneindig (als de componenten het uithouden)
Verwijderd
Verwijderd
Draai zelf een server die afgelopen 2 jaar nauwelijks stil heeft gestaan. Met NT4 erop.
Verwijderd
M'n volgende, P3 450 @ 630 heeft een goed jaar Seti@Home, Folding@Home gedraaid.
M'n huidige, T-bird 1Ghz @ 1.46Ghz draait al sinds januari Genome@Home, en sinds kort UD.
M'n pc'tjes staan altijd constant 24/7 aan, en nog niks kapot gegaan. Allemaal Win2k beestjes.
Verwijderd
maar ga je spellen tussendoor doen, zooi installeren en Win9x draaien dan is de kans DAT ie het nog blijft doen aanmerkelijk kleiner
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
en als je je pc veel gebruikt gaat waarschijnlijk je cdrom speler als 1e stuk.
En als je net als mij vroeger vaak tegen je bak aan ramt als het gamen niet lukt.. dan gaat je hd het 1e stuk
Als je een dure pc hebt leer je dat wel af
bij me pa staat een Pentium 233 windows nt server en die draait al meer als 3 jaar
misschien komt dat ding nog in het guiness book of records
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verder heb ik nooit problemen.
Verwijderd
bs. met alle genoemde besturingsystemen kan een systeem oneindig aan staan.Op zondag 16 december 2001 15:08 schreef -OverSoft- het volgende:
met windows (9x kernel): max een paar dagen
met windows (nt kernel): best lang! (paar maandjes)
met linux: oneindig (als de componenten het uithouden)
Bij win95 is daarbij wel de kanttekening dat een default ongepatchte install na 47.3 dagen oid zal vastlopen.
OC / CM - Begint eer ge Bezint