Ik heb in Direct3d heel vreemde graphics, soms geeft het goed beeld en daarna slecht. Heel goed te merken bij Midtown Madness. Ik heb de detonator drivers 21.83 geinstalleerd en directx8.1 (standaard in windows xp)
Probeer eens de nieuwste drivers 23.11
Misschien werkt dat wel.
Misschien werkt dat wel.
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
heb ik al geprobeerd, die werken helemaal niet, eerst zegt die al dat je deze drivers beter niet kan installeren omdat ze anders windows xp onstabiel wordt dus 
Ik weet het ook niet.
Ik weet het ook niet.
Midtown Madness is een raar spel 
Sinds ik mijn Geforce 2 heb draait dat ook niet meer normaal. Maar is Midtown Madness het enige spel dat het niet goed doet bij jou?
Sinds ik mijn Geforce 2 heb draait dat ook niet meer normaal. Maar is Midtown Madness het enige spel dat het niet goed doet bij jou?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Heb je de nieuwe Via drivers geinstalleerd???
Ik denk niet dat het helpt, ommdat ik ook met dat spel problemen had met mijn oude Geforce kaart, maar je kunt het proberen
BTW Questgamer, Leuke site die je hebt!
Ik denk niet dat het helpt, ommdat ik ook met dat spel problemen had met mijn oude Geforce kaart, maar je kunt het proberen
BTW Questgamer, Leuke site die je hebt!
ik zal eens kijken, maar ik geloof dat dat het enigste spel is waar die dat bij doet. Errug vreemd
oh ja, voor ik het vergeet, mijn broertje kan op zijn computer geen spellen meer spelen die direct3d gebruiken. Alleen maar spellen die OpenGl gebruiken. Hij heeft een diamond viper v770 non-ultra. Die draait op een amd k6-2 550 mhz met 448 mb ram onder windows xp. Directx opnieuw installeren hielp niks. Detonator drivers heb ik ook geinstalleerd (21.83). Hielpen ook niks. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb ook eens dxdiag uitgevoerd en zo proberen te testen. Hij geeft dan de volgende fout:
alleen bij direct3d geeft hij dus een fout:
Fout bij stap 8 (bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x887602eb (foutcode)
Iemand enig idee of die ook zo'n fout heeft gehad ooit??
alleen bij direct3d geeft hij dus een fout:
Fout bij stap 8 (bezig met maken van 3D-apparaat): HRESULT = 0x887602eb (foutcode)
Iemand enig idee of die ook zo'n fout heeft gehad ooit??
Verwijderd
vreemd, bij mij geeft ie die foutmeding aan wanneer ik mijn Nintendo 64 emulator op "openGL" zet.. En bij jou op direct 3d.. vreemd al die videokaarten....
Die ken ik. Je moet ff de laatste update voor Midtown Madness downloaden van de M$ site. Je kunt ook de "pedistrians" uitzetten!
midtown madness is idd een vaag spel; ik ken vrijwel niemand waarbij die goed draaide. veel vage problemen..
" Play the violent strings of my symphony "
Pagina: 1