"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Verwijderd
ik zou meteen C618 zeggen die krijgen goede recensiesOp zondag 16 december 2001 14:53 schreef pindkaas het volgende:
het onderwerp zegt het al ik heb nu al alle topics doorgelezen over mensen die ook op zoek zijn naar een digicam, alleen duidelijkheid krijg ik nu niet
ik ben op zoek naar een digitale camera van rond de 900 piek.
ik wil een 2.1 megapixel ccd erin. en het liefst optische zoom.
ik zelf zat te denken aan een HP 618 of een sony p50 (memorystick)
waar dan ???, de meesten worden namelijk flink afgekraakt in de revieuws..Op zondag 16 december 2001 16:08 schreef DKtje het volgende:
[..]
ik zou meteen C618 zeggen die krijgen goede recensies
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
uh a20? da's toch de powershot a20? die is 1300 piek ofzo als het niet meer is, om over de ixus maar te zwijgen... die is 1600 ofzoOp zondag 16 december 2001 20:00 schreef pindkaas het volgende:
ik ben nu weer helemaal omgeslagen. de p50 valt helemaal af en ik ben nu ook aan het kijken naar de canon a20 die lijkt me ook erg mooi (ixus) maar dan iets groter dus goedkoper! toch of ben ik nu fout? hebben jullie zelf ook nog goede ideen? ervaring misschien?
ik heb zelf de powershot a10, die is 'maar' 1.3 megapixel (boeie, ik print zelden foto's), maar ondanx dat is ie met optical zoom enzo erg fijn toestelletje
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
eehm nee die kost nog geen 1100 en de ixus 1250 ongeveerOp zondag 16 december 2001 20:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
uh a20? da's toch de powershot a20? die is 1300 piek ofzo als het niet meer is, om over de ixus maar te zwijgen... die is 1600 ofzo
..
canon shijnt niet zo scherp te wezen, iig niet zo scherp als de anderen, (fuji en nikkon), hou daar rekening mee!Op zondag 16 december 2001 20:30 schreef pindkaas het volgende:
[..]
eehm nee die kost nog geen 1100 en de ixus 1250 ongeveer
niet dat handmatig sharping moeilijk is maar toch, beter als het zonder kan..
Voor 1250 heb je ook de fuji 2800Z, die heb ik ook, en daart ben ik heel tevreden mee...
http://members.home.nl/elmo/fuji2800z/
pics van mij, allemaal actul, sommigen rezised:
Verwijderd
Owja? dan moet je eens naar de powershot s40 kijken. Dies tch zeker wel scherpOp zondag 16 december 2001 20:53 schreef psygho het volgende:
[..]
canon shijnt niet zo scherp te wezen, iig niet zo scherp als de anderen, (fuji en nikkon), hou daar rekening mee!
niet dat handmatig sharping moeilijk is maar toch, beter als het zonder kan..
Voor 1250 heb je ook de fuji 2800Z, die heb ik ook, en daart ben ik heel tevreden mee...
http://members.home.nl/elmo/fuji2800z/
pics van mij, allemaal actul, sommigen rezised:
in ieder geval ik heb hem besteld dus: "There's no way out!"
hehe!! nu nog effe 128mb kopen!
Verwijderd
op www.koopdigitaal.nl worden de laatste voor 1500 verkocht..
heb je wel 10x optische zoom
Verdere eigenschappen:
Belichting vol automatisch, of manueel, Ingebouwde flitser, Multispotmeting, Quicktime motion Jpeg, USB aansluiting, CCD met 2,11 miljoen pixels, 4,5 cm kleuren TFT lcd monitor, 10 x optische zoomlens komt overeen met een 38-380
mm kleinbeeldobjectief, Lichtsterkte objectief F 2.8 - F 3.5, 2,7 x digitale zoom, Digitale ESP lichtmeting en spotmeting, multispotmeting en centrum gerichte meting, Sluitertijd 1/2 sec tot 1/800, Quicktime Motion JPEG opnames (bewegend beeld), Zwart-wit, sepia en blackboard beeldeffect, Manuele belichtingsinstelling A,S,M Automatische gevoeligheidsinstelling, of manueel, Autofocus, manual focus vanaf 0,60 cm oneindig, Macrofunctie tussen 0,10 cm 0,60 cm, Externe TTL flitsaansluiting (FL-40 flitser), USB aansluiting (kabel meegeleverd)
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
PS. Sony valt bij mij ook resoluut af, waarom moeten ze zonodig weer een eigen 'memorystick' gebruiken? Verschrikkelijk duur t.o.v. compactflash en/of smartmedia.
http://www.schiphol.nl/schiphol/main/product_details.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=245285&FOLDER%3C%3Efolder_id=83243&guidenr=12&guidemode=vac&entry=03&ASSORTMENT%3C%3East_id=851&CONTENT%3C%3Ecnt_id=111349&bmLocale=nl&bmUID=1009366571975
hmmm
Maar anyway, ik vind de Sony camera's (S75, S85 en F707 bijv) echt wel een fantastisch plaatje leveren hoor...ik heb gisteravond ff gespeeld met de F707 van m'n pa en da's toch echt een leuk dingetje
Geef mij maar een Warsteiner.
in de prijsklaase van topicstarter..Op maandag 17 december 2001 17:03 schreef obraat het volgende:
[..]
Owja? dan moet je eens naar de powershot s40 kijken. Dies tch zeker wel scherp
De Minolta 2330 komt bij megapixel.net ERG slecht uit de bus (image quality gemiddeld een 5.6) ...Op woensdag 26 december 2001 18:02 schreef Xplosive het volgende:
Voor 1000 piek heb je de minolta 2330 (bij de mediamarkt) deze heeft 2,1 megapixels en 3x optische zoom. Lijkt me toch ook geen slechte camera. Zit er zelf ook aan te denken om die te kopen.
Geef mij maar een Warsteiner.
Op zondag 16 december 2001 14:53 schreef pindkaas het volgende:
Damn dude wat een irritant icoon heb jij
Verder niets te melden
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
tot 500,- koop digicam X. tot 1000,- neem die enz ?
Verwijderd
www.dpreview.com
www.megapixel.net
www.imaging-resource.com (check 'Dave's digicam wishbook' eens)
www.steves-digicams.com
www.dcresource.com
www.dcviews.com
Suc6