Ik wil graag de filename en regel van een alloc/new in mijn output window krijgen als ergens een memory leak is. Ik weet dat dit automatisch door MFC wordt gedaan. Is er iets vergelijkbaars of kan ik dit mechanisme activeren zonder gebruik te maken van MFC? Ik heb nu meerdere debug libs en classes geprobeerd maar ze werken allemaal slecht of veroorzaken conflicten met andere libs. Zoeken naar leaks is zo vervelend.
Verwijderd
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnvc60/html/memleaks.asp
Denk dat dit je wel een aardig eindje de goede kant op trapt.
Denk dat dit je wel een aardig eindje de goede kant op trapt.
Briljant! Wel weer jammer dat er gewoon een bug in crtdbg.h zit (file,line worden niet correct weergegeven). Maar goed, het is op te lossen met een simpel macrotje.
Thanx.
Thanx.
Verwijderd
Boundschecker van numega is ook wel een aanrader maar is een vrij prijzig product helaas.
Boundschecker is idd ideaal maar mijn 'baas' vond het te duur en om nu steeds een ghost terug te zetten omdat ik met een wekelijks expirerende trial moet werken vind ik ook een beetje te ver gaan.
Verwijderd
Tel het aantal uurtjes dat je per jaar zoet bent met memory leaks zoeken, vermenig vuldig dit met je kostprijs per uur. Schrijf dit op een papiertje, geef aan je baas samen met een foldertje van boundschecker, komt wel goed waarschijnlijk
Wat is dat macrootje dan? (ik krijg dus file/lines als :\program files\visual studio\vc98\include\crtdbg.h(552))Op zondag 16 december 2001 15:45 schreef Non het volgende:
Briljant! Wel weer jammer dat er gewoon een bug in crtdbg.h zit (file,line worden niet correct weergegeven). Maar goed, het is op te lossen met een simpel macrotje.
Thanx.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1