Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tele2 draadloze telefoon voor 65piek! Is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 15:51
Ik zag op de reclame een Tele2 telefoon voor 29 euro ofzo, das ongeveer 65 gulden, das wel erg weinig voor een draadloze telefoon.

Maar is het wat?
Er zijn namelijk nog wat dingen die ik me afvroeg:
1. Is het nou DECT of niet. Kieskeurig zegt van niet, en ook een oude topic op GoT biedt geen uitkomst. Als je hem op het plaatje ziet, lijkt het toch wel verdraaid veel op DECT, voor analoog heb je veel grotere antenne nodig
2. Je belt automatisch 1602, en das nie zo fijn, want das tegenwoordig duurder dan via KPN. Kan je dat eruit slopen?

Verwijderd

Het lijkt me niet dat je het eruit kan slopen, die dingen zullen er wel voor gemaakt zijn dat het niet anders kan. Is ook logisch, ze moeten dat ding toch ergens op terugverdienen.

Wrom koop je niet voor paar honderd piek een goede Siemens huistelefoon? Uiteindelijk goedkoper gok ik.

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 14:32 schreef Rudy_V het volgende:
2. Je belt automatisch 1602, en das nie zo fijn, want das tegenwoordig duurder dan via KPN. Kan je dat eruit slopen?
Ah toch nog iemand die het opvalt! Het verhaal is nog sterker, ze ze nooit goedkoper geweest, alleen het bellen naar mobiel was voordeliger!
Spaar voor een ander telefoontje man, je moet niks te maken hebben/krijgen met tele2! :r bedrijf