Eens kijken wat de resultaten zijn in RTCW-multiplayer. Zelf heb ik een highscore van 52 in één game.
Wat zijn jullie scores?
Wat zijn jullie scores?
Verwijderd
Op zondag 16 december 2001 14:33 schreef kingofhill het volgende:
gister 350 punten. tja ik ben er ook kei goed in. Effe oefenen kom je ook boven die 52 punten.
If it ain't broken, tweak it!
Volledig eens. Ik kots ook van die aso's die met Venom of Flametrower ergens gaan zitten campen, helemaal niets voor het team doen, maar vervolgens wel om ammo komen zeuren. Een goed team verslaat een 'team' (uche uche) met allemaal van die 350 punten jagers. Gisteren speelde ik nog met een stelletje hopeloos, 5 axis hielden 8 allies vastgepind bij hun (allied) respawnpoint, allemaal soldiers dus. En stug doorblijven soldierenOp zondag 16 december 2001 16:16 schreef RedTop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer leren die punt-o-fielen het nou eens? Dus je haalt 350 punten... so what? Dat geeft voor mij juist aan dat je een egotripper bent die ik niet graag in mijn team wil hebben. In RTCW is het scoresysteem echt geen goede graadmeter voor je skillz. Ik kan ook in de warroom gaan zitten met een minigun en dan wachten totdat een ally de papers pakt. Makkelijk scoren.
Iemand die niet op de punten let, maar bijvoorbeeld eerst de warroom schoonveegt, zodat een teamie er met de papieren vandoor kan gaan krijgt van mij vele malen meer respect ...en waarschijnlijk een uitnodiging.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Quite simple, gewoon games van een half uur.Op zondag 16 december 2001 19:50 schreef DarkJedi het volgende:
Punt of 70 in een game, was medic bij allies en de server zat stamp vol, 12 vs 12 of zo.
Dan heb je makkelijk 50 punten alleen al door healen maar ik killde er ook nog behoorlijk wat maar 350 of 170 lijkt me toch iets te.
Vertel me dan toch maar eens hoe je dat doet.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Soldier hebben wel nut, maar soms zie ik 4 soldier 0 medics en iedereen medic roepen.Op zondag 16 december 2001 19:28 schreef StephanL het volgende:
Ja of soldiers gaan zelf zeggen van "we need a engineer" wordt het dan zelf
Verwijderd
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Persoonlijk vind ik dit ook wel. Ik heb ook een hekel aan spelers die niet helpen of vragen om caracter(medic).Op zondag 16 december 2001 16:16 schreef RedTop het volgende:
Wanneer leren die punt-o-fielen het nou eens? Dus je haalt 350 punten... so what? Dat geeft voor mij juist aan dat je een egotripper bent die ik niet graag in mijn team wil hebben. In RTCW is het scoresysteem echt geen goede graadmeter voor je skillz. Ik kan ook in de warroom gaan zitten met een minigun en dan wachten totdat een ally de papers pakt. Makkelijk scoren.
Iemand die niet op de punten let, maar bijvoorbeeld eerst de warroom schoonveegt, zodat een teamie er met de papieren vandoor kan gaan krijgt van mij vele malen meer respect ...en waarschijnlijk een uitnodiging.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Of omgekeerd wil je ammo geven lopen ze wegOp maandag 17 december 2001 15:39 schreef Bert-Jan het volgende:
ik heb vaak de neiging medics en lieuts die niet willen helpen neer te knallen. het is heel frustrerend als jij daar bijv. als medic zit iedereen te healen en je wordt neergeknald omdat iedereen wegrent en niemand je ammo wil geven en leuk airstrikes aan het gooien is. aso's
Ach, boven de 60 lukt nog wel, is niet al te moeilijk. Gewoon de objectives halen, dat tikt vrij snel, vrij hard aan. Maar zoals eerder gezegd, Je teamskills worden meer gewaardeerd dan je punten.Op maandag 17 december 2001 16:43 schreef komaki het volgende:
ik haal meestal iets van 25 ofzo als ik een beetje me dag heb
een uitschieter van in de 50 erbij
maar ik heb nog nooit iemand boven de 60 uit zien komen
dat zijn dan wel erge uitschieters
Si vis pacem, para bellum
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq