Jou highscore in RTCW-Multiplayer?

Pagina: 1
Acties:

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Eens kijken wat de resultaten zijn in RTCW-multiplayer. Zelf heb ik een highscore van 52 in één game.

Wat zijn jullie scores?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
0 punten :P

Verwijderd

Waar is dit voor nodig :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:25
Alweer een topic over dit spel :z

Verwijderd

gister 350 punten. tja ik ben er ook kei goed in. Effe oefenen kom je ook boven die 52 punten.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
350 punten? Is wel erg veel. Welke map was dat?

Verwijderd

eerst had ik der 115 :z en oja , king of the hill , die andere hadden zeker ook zo`n score :+

• Boesjke
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Te veel :P

Neen

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Op zondag 16 december 2001 14:33 schreef kingofhill het volgende:
gister 350 punten. tja ik ben er ook kei goed in. Effe oefenen kom je ook boven die 52 punten.
:Z :Z :Z

Wanneer leren die punt-o-fielen het nou eens? Dus je haalt 350 punten... so what? Dat geeft voor mij juist aan dat je een egotripper bent die ik niet graag in mijn team wil hebben. In RTCW is het scoresysteem echt geen goede graadmeter voor je skillz. Ik kan ook in de warroom gaan zitten met een minigun en dan wachten totdat een ally de papers pakt. Makkelijk scoren.

Iemand die niet op de punten let, maar bijvoorbeeld eerst de warroom schoonveegt, zodat een teamie er met de papieren vandoor kan gaan krijgt van mij vele malen meer respect ...en waarschijnlijk een uitnodiging. :)

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:42
Ik heb weleens in de 70 gehaald meer niet :(

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:42

Bloodclot

Jawier!

Ik heb een tijdje gehad dat ik bijvoorbeeld bij counter-strike echt bovenaan wou staan, ik baalde dan ook als het niet goed ging.

Maar ik speel al sinds 1,5 maand geen counter-strike meer.
Toen RTCW uitkwam vond ik het wel grappig dat ik bovenaan eindigde, maar als je een paar bekende spelers in je team hebt vind ik gezelligheid, lol en teamwork het allerleukst. of ik nou bovenaan onderaan of middenmoot sta.

Bij mij gaat gamen niet meer om het beste zijn, maar echt om de fun en gameplay.

Bij Lanparties wou ik ook altijd de beste zijn, maar nu probeer ik altijd de mooiste humoristische acties te maken zodat iedereen lol heeft :)

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
ik heb wel eens 170 gehaald, maar het gaat niet om de punten maar om de teamplay, als je lekker ergens gaat campen met een panzerfaust op een server met een timelimit van 30 min dan wil het wel ja.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
250 ofzo, maar als je in een stampvolle server als vrijwel enige medic goed je best doet is het niet zo moeilijk om zo'n score te halen :)

If it ain't broken, tweak it!

• StephanL
  • Laatst online: 08-11 12:48
een keer 63 :P vond ik zelf wel aardig en meestal draai ik wel mee aan de top :7

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33

scorpionv

This space for rent

Op zondag 16 december 2001 16:16 schreef RedTop het volgende:

[..]

:Z :Z :Z

Wanneer leren die punt-o-fielen het nou eens? Dus je haalt 350 punten... so what? Dat geeft voor mij juist aan dat je een egotripper bent die ik niet graag in mijn team wil hebben. In RTCW is het scoresysteem echt geen goede graadmeter voor je skillz. Ik kan ook in de warroom gaan zitten met een minigun en dan wachten totdat een ally de papers pakt. Makkelijk scoren.

Iemand die niet op de punten let, maar bijvoorbeeld eerst de warroom schoonveegt, zodat een teamie er met de papieren vandoor kan gaan krijgt van mij vele malen meer respect ...en waarschijnlijk een uitnodiging. :)
Volledig eens. Ik kots ook van die aso's die met Venom of Flametrower ergens gaan zitten campen, helemaal niets voor het team doen, maar vervolgens wel om ammo komen zeuren. Een goed team verslaat een 'team' (uche uche) met allemaal van die 350 punten jagers. Gisteren speelde ik nog met een stelletje hopeloos, 5 axis hielden 8 allies vastgepind bij hun (allied) respawnpoint, allemaal soldiers dus. En stug doorblijven soldieren |:( Terwijl de Axis een paar medics en lieutenants hadden die voortreffelijk samenwerkten.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• StephanL
Ja of soldiers gaan zelf zeggen van "we need a engineer" wordt het dan zelf |:(

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Punt of 70 in een game, was medic bij allies en de server zat stamp vol, 12 vs 12 of zo.
Dan heb je makkelijk 50 punten alleen al door healen maar ik killde er ook nog behoorlijk wat maar 350 of 170 lijkt me toch iets te.
Vertel me dan toch maar eens hoe je dat doet.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33

scorpionv

This space for rent

Op zondag 16 december 2001 19:50 schreef DarkJedi het volgende:
Punt of 70 in een game, was medic bij allies en de server zat stamp vol, 12 vs 12 of zo.
Dan heb je makkelijk 50 punten alleen al door healen maar ik killde er ook nog behoorlijk wat maar 350 of 170 lijkt me toch iets te.
Vertel me dan toch maar eens hoe je dat doet.
Quite simple, gewoon games van een half uur.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Op zondag 16 december 2001 19:28 schreef StephanL het volgende:
Ja of soldiers gaan zelf zeggen van "we need a engineer" wordt het dan zelf |:(
Soldier hebben wel nut, maar soms zie ik 4 soldier 0 medics en iedereen medic roepen.

Owjah waar ik allergisch voor ben zijn gasten die niet helpen, medics en leuts die je om hulp zien roepen maar wegrennen en hunzelf helpen.
Grr neerknallen die zooi.

Verwijderd

Ik speel niet om de punten, als ik medic ben zoek ik een sniper op, en ga ik goed verscholen achter em zitten om hem gelijk weer te kunnen reviven als ie weer es afgeknalt is :+
Is toch veel leuker.
Trouwens even een vraagje, ik zie soms wel eens gasten die binnen (letterlijk) 2 minuten 100 of meer punten hebben, dat is toch niet mogelijk.. :? :?
Zijn daar cheats voor ofzo?
Als dat zo is -> :r

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

Steffie

Opaque

Ergens rond de 250 punten. Was nog op de beachtest2. In de volledige versie 183 op mp_destruction.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 16:16 schreef RedTop het volgende:

Persoonlijk vind ik dit ook wel. Ik heb ook een hekel aan spelers die niet helpen of vragen om caracter(medic).

Deze punten zijn dan ook behaald door te proberen om in elke game een ander caracter te spelen.

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
ik heb vaak de neiging medics en lieuts die niet willen helpen neer te knallen. het is heel frustrerend als jij daar bijv. als medic zit iedereen te healen en je wordt neergeknald omdat iedereen wegrent en niemand je ammo wil geven en leuk airstrikes aan het gooien is. aso's

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

ik haal meestal iets van 25 ofzo als ik een beetje me dag heb
een uitschieter van in de 50 erbij
maar ik heb nog nooit iemand boven de 60 uit zien komen
dat zijn dan wel erge uitschieters :D

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
90

• StephanL
Op maandag 17 december 2001 15:39 schreef Bert-Jan het volgende:
ik heb vaak de neiging medics en lieuts die niet willen helpen neer te knallen. het is heel frustrerend als jij daar bijv. als medic zit iedereen te healen en je wordt neergeknald omdat iedereen wegrent en niemand je ammo wil geven en leuk airstrikes aan het gooien is. aso's
Of omgekeerd wil je ammo geven lopen ze weg |:( :D

Verwijderd

102.

idd vaak lopen ze weg, moet je er 3Km achteraan rennen en dan geeneens een bedankje :r

Verwijderd

Beach (Axis): 178

Had de doctaker regelmatig te pakken >:)

Verwijderd

12 :)

Moet wel wennen aan overschakeling CS -> RTCW :)

Maar nu ben ik wel een stuk beter in CS :?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hmm, ik houd het liever bij StarCraft >:)

Mijn hoogste score na een half uurtje met 3 personen RTCW --> -4 :D

Dividend for Starters

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11 00:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De ene keer 0 de andere keer 90, het ligt er maar net aan hoe het loopt.
Ik speel bijna altijd medic, maar ik kan niet iedereen helpen, ik heb maar een beperkt aantal hulptasjes. En ik baal er soms van dat je geen dekking en ammo krijgt.

Ik loop meestal ook met een engineer mee om dekking te leveren en zodat hij zijn missie, het opblazen van iets kan doen. Dat vind ik 100% leuker dan te gaan campen bij een respawn punt.

Verwijderd

Ik kom nog steeds niet op mp servers :'(

• Kunyfyer
  • Laatst online: 19-11-2024
87 als axis soldier in MP Test 1 (Met timelimit van 6 minuten) :)

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
-5 ik ben l337 :P

Verwijderd

94 :D

Was trouwens in mptest, (beach dus) met die machineguns het strand afmaaien! :Y)

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 17:05

Mohy

Star Citizen

Op maandag 17 december 2001 16:43 schreef komaki het volgende:
ik haal meestal iets van 25 ofzo als ik een beetje me dag heb
een uitschieter van in de 50 erbij
maar ik heb nog nooit iemand boven de 60 uit zien komen
dat zijn dan wel erge uitschieters :D
Ach, boven de 60 lukt nog wel, is niet al te moeilijk. Gewoon de objectives halen, dat tikt vrij snel, vrij hard aan. Maar zoals eerder gezegd, Je teamskills worden meer gewaardeerd dan je punten.

Si vis pacem, para bellum

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 13:56

Metzie

Nyaano !

Ik speel meestal defensief bij de allies. Dus ben ik engineer of medic. Top score weet ik niet, meestal rond de 35 a 40 waneer ik het objective gehaald heb.

Ik vind communique (mp_base) en mp_depot het leukst, omdat de allies dan offensief kunnen spelen. Lekker als engineer de zooi opblazen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11 00:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik ben nu al aardig zover dat ik de steeds in de top 3 zit, en dat zonder objectives te halen.

Als medic kan je aardig aan de weg timmeren. Erg irritant is dat wanneer iemand voor hem te lang op health moet wachten mij ze een blauwe boon verkopen... Ik kan echt niet sneller hoor als enige medic op het veld. :r
Of dat je met gevaar voor eigen leven van te hoge muren afspringt en door kogel regen vliegt om iemand te reviven, gaan ze dood...
Pagina: 1