HP AdvanceStack werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• ViPeR098
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb hier een HP AdvanceStack Hub-14 liggen (100 VG, P J2415A) maar krijg deze niet aan de praat. Zodra ik de stroom aansluit start ie zoals normaal, het fault ledje brandt niet. Als ik dan een utp-kabel erin stop gebeurd er niks. Er gaat ook geen ledje branden boven de poort waar ik de kabel in stop. :'(
Het ding heeft wat instellingen die je kunt veranderen mbv een rs232 aansluiting. Volgens mij staat hier alles goed ingesteld. Heeft iemand een idee hoe ik dit ding aan de gang kan krijgen?

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Je kunt van alles instellen, en nog zal het niet werken.
Let namelijk eens op die "VG" in de naam.
Dat staat voor VG-AnyLAN, een door HP ontwikkeld, en verder door weinigen ondersteund (wel door Cisco voor een aantal van de corporate switches), alternatief voor 100Base-TX (en op een aantal punten beter). Het heeft het helaas verloren in de race om de standaards.
Er is geen enkele manier waarop deze hub ooit kan gaan werken met normale netwerk-kaarten.
De kaarten hiervoor (ISA, EISA en PCI) zijn voor zover mij bekend alleen door HP gemaakt, en duiken soms wel op de 2e hands markt op, of voor hele lage prijzen, of voor hele hoe prijzen.

Je hebt dus pech.
Bovendien, je bent lui, want een UTFS-je had je deze informatie ook verstrekt, dat is de afgelopen maanden vaker bovengekomen.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• ViPeR098
  • Niet online
:'(:'(:'( 100 piek weggegooid.... nouwja dat gebeurd wel eens op de hcc. Thnx 4 da help

• Koffie
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op zondag 16 december 2001 15:21 schreef mvdejong een complete les in VG AnyLAN
En als je met google hadgezocht, heb je meteen 2 hits te pakken bij HP waar jou hubje besproken word.
(Hoewel ik moet zeggen dat VG mij wel opVG-AnyLAM bracht, maar HP heeft het wel gewoon over 'hub' dus ik dacht ook dat het een conventionele hub was ....).

Deze link dus: http://www.google.com/search?q=HP+J2415A

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.