• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan je ergens op internet tegen een redelijk schappelijk prijsje zo'n dingetje vinden zoals in de film 'Enemy of the state' waarbij je het zendertje door een ontvanger kan 'tracen' ?!

Al denk ik persoonlijk dat die dingen ongeloofelijk duur zijn :(

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 12:22

Wiebbe

<none />

je bedoelt een apparaatje wat de frequencies afkijkt om te kijken of er een signaal loopt?

die d8 ik zelfs bij conraD..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

IDD bij Conrad en nog andere syware en beveiligingszaken. Zijn ook niet cheap en zeker niet zo sophisticated, dus je zal niet op KM afstand iemand kunnen volgen. Maar je hebt die wel
gewoon bij [url="htp://wwww.vindex.nl"]htp://wwww.vindex.nl[/url] een beveilingingszaak opzoeken en kijken hoe ver je komt

btw keep us posted als je iets hebt gevonden wat interessant is

I got a problem-solver and its name is revolver

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op zondag 16 december 2001 14:48 schreef Dethroned het volgende:
IDD bij Conrad en nog andere syware en beveiligingszaken. Zijn ook niet cheap en zeker niet zo sophisticated, dus je zal niet op KM afstand iemand kunnen volgen. Maar je hebt die wel
gewoon bij [url="htp://wwww.vindex.nl"]htp://wwww.vindex.nl[/url] een beveilingingszaak opzoeken en kijken hoe ver je komt

btw keep us posted als je iets hebt gevonden wat interessant is
hmm :) vage URL :)

http://www.vindex.nl lijkt me beter *D ;)

• Blizard
  • Niet online
Spijtig genoeg nog steeds nix nuttigs gevonden :( .. als ik ooit nog iets vind over dit onderwerp post ik het hier zeker ..

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.spyshop.nl/ schoot me te binnen, maar ik ben een tijdje niet meer op die site geweest...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wordt gewoon zwaar crimineel, dan kun je er na verloop van tijd genoeg onder je auto vandaan trekken >:)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Blizard
  • Niet online
Auto-volgsysteem bestaande uit een peilzender (voorzien van krachtige magneet) en draagbare richtingaangevende ontvanger. Reikwijdte: 1 tot 6 km

Leuk ;) ...
Maar spijtig genoeg geen prijzen. Maar wel al bedankt voor de site :)
Pagina: 1