Bij de T.net posting over het Abit BD7-RAID moederbord is Capodicapo reclame aan het maken voor een niet bestaand product van de NUON, supposedly internet via het stopcontact. Kan iemand hem even trappen?
Verwijderd
Ik trof hem ook nog aan in de draad over het moederbord
http://www.tweakers.net/nieuws/19663
Heb ik maar even gesnoeid, maar het is misschien wel handig als de crew hem daar idd weghaalt.
http://www.tweakers.net/nieuws/19663
Heb ik maar even gesnoeid, maar het is misschien wel handig als de crew hem daar idd weghaalt.
Bedankt voor de snelle reacties. Ik blijf echter met een vraag zitten: Kunnen we pikstra niet gewoon permanent schoppen? Ik moet gelijk denken aan de turkeyboy historie. Blijvende ellende en vervuiling van de fora. Is zoiets mogelijk?
Voor wat de verantwoordelijkheid van het TMF betreft, staan de posts nu goed (op -1). Voor zover ik weet kan modden naar -2 nu alleen gebeuren door iemand met database-access en kunnen de Adjes hem alleen trashen (correct me if I'm wrong). Trashen wil je eigenlijk ook weer niet, want dan zitten er voor de user geen gevolgen aan.
Ik ben er in ieder geval een groot voorstander van dat je mensen die systematisch dit soort posts plaatsen (bijvoorbeeld te zien aan zwaar negatief karma) hard aanpakt. Eerst waarschuwen, dan kijken of er verbetering optreedt en zo niet, bannen. Nu valt dit onder de verantwoordelijkheden van de Adjes, in de toekomst is het een taak van de PM+. Voor meer informatie, kijk ook hier.
Ik ben er in ieder geval een groot voorstander van dat je mensen die systematisch dit soort posts plaatsen (bijvoorbeeld te zien aan zwaar negatief karma) hard aanpakt. Eerst waarschuwen, dan kijken of er verbetering optreedt en zo niet, bannen. Nu valt dit onder de verantwoordelijkheden van de Adjes, in de toekomst is het een taak van de PM+. Voor meer informatie, kijk ook hier.
Never stop seeking what seems unobtainable...
hmz effe een tff postje gemaakt: [topic=352193/1/50] deze user heb ik al vaker gemeld bij de t.net crew
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik mag hopen dat er nu actie ondernomen wordt?Op zondag 16 december 2001 16:30 schreef gellie het volgende:
hmz effe een tff postje gemaakt: [topic=352193/1/50] deze user heb ik al vaker gemeld bij de t.net crew
Status agricula simplex is leuk maar hij zal gewoon door blijven zieken zo.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
Daar was ik weer.Jullie laten je wel erg kennen .Geeft dit niet stof tot nadenken.
Vinden jullie het nou niet vreemd dat klanten zo gaan reageren.
Oja Hielko machts misbruik staat je niet zo netjes.Ik hoop ook dat jij wat hebt geleerd .En als je belangrijk wilt zijn ga dan naar het circus toe.
Door zo te reageren hebben heel wat mensen kunnen zien hoe het er bij jullie toegaat .Hebben jullie wel eens van democratie gehoord .
Als er opmerkingen komen omtrent chello of tegen upc dan moet je daar verantwoord mee omgaan.Eventueel de dialoog aangaan.Maar niet meteen bannen, dit werkt voor 99 % verkeerd.
Maar goed het is jullie feestje tot nu toe.Let op als het feestje is afgelopen .
Een vriendelijke groet capodicapo. :y):y)
Vinden jullie het nou niet vreemd dat klanten zo gaan reageren.
Oja Hielko machts misbruik staat je niet zo netjes.Ik hoop ook dat jij wat hebt geleerd .En als je belangrijk wilt zijn ga dan naar het circus toe.
Door zo te reageren hebben heel wat mensen kunnen zien hoe het er bij jullie toegaat .Hebben jullie wel eens van democratie gehoord .
Als er opmerkingen komen omtrent chello of tegen upc dan moet je daar verantwoord mee omgaan.Eventueel de dialoog aangaan.Maar niet meteen bannen, dit werkt voor 99 % verkeerd.
Maar goed het is jullie feestje tot nu toe.Let op als het feestje is afgelopen .
Een vriendelijke groet capodicapo. :y):y)
Daarom is nou juist dat modsysteem: iedereen kan (bijna) zeggen wat ie wilt, maar wordt weer door de users (modders) beloond of gestraft[b]Op zondag 16 december 2001 23:09 schreef capo_tutti_di_capo een boel]
Wat jij deed was gewoonweg trollen tegen Chello. En niet iedereen heeft last van Chello maar jij zo te lezen wel. En volgens jou moet dat iedereen weten, en wees gerust, iedereen weet dat wel ondertussen. Hoe je het brengt is ook vaak een punt. Hoe jij het brengt, is fout! Je schreeuwt gewoonweg wat bij elkaar.
En hoevaak is Chello wel niet in het nieuws geweest, alleen maar door haar slechte verbinding
En hier kun je dus een waarschuwing krijgen voor het flaimen naar een crewlid toeOja Hielko machts misbruik staat je niet zo netjes.Ik hoop ook dat jij wat hebt geleerd .En als je belangrijk wilt zijn ga dan naar het circus toe.
Laten we er nu maar niet al te lang over doorgaan, mensen, want dat kan alleen maar uitlopen op het over en weer gooien van modder en modder hoort niet in de lucht, dat hoort in een poel.
Ik zou namelijk willen beweren dat Capodicapo ergens misschien nog gelijk heeft ook: hij heeft commentaar op UPC en dat wordt op de een of andere manier telkens weggehaald. Wij zitten aan de andere kant en modereren zijn reacties volgens het boekje. Eigenlijk is communicatie het beste om dit op te lossen en dat zijn we nu dus aan het doen.
Capo, ik kan me voorstellen dat je commentaar hebt op UPC; daarin ben je zeker niet de enige gezien de media-aandacht die daar al aan geschonken is. Op T.net is men er echter niet blij mee als die kritiek zomaar op alle plaatsen wordt geuit en ook niet als die kritiek op een nogal ongenuanceerde wijze wordt neergezet. Ik weet zeker dat een dialoog was ontstaan als je de kritiek op de juiste plaats en op een 'normale' wijze had neergezet.
Ik kan me ook voorstellen dat meteen bannen niet werkt, maar je was al eerder via de mail 'gewaarschuwd' en ook bij de ban heb je, als het goed is, een mailtje ontvangen. Waarom ga je die dialoog dan niet via de mail aan met diegene die hem ook gezet heeft?
Ik zou namelijk willen beweren dat Capodicapo ergens misschien nog gelijk heeft ook: hij heeft commentaar op UPC en dat wordt op de een of andere manier telkens weggehaald. Wij zitten aan de andere kant en modereren zijn reacties volgens het boekje. Eigenlijk is communicatie het beste om dit op te lossen en dat zijn we nu dus aan het doen.
Capo, ik kan me voorstellen dat je commentaar hebt op UPC; daarin ben je zeker niet de enige gezien de media-aandacht die daar al aan geschonken is. Op T.net is men er echter niet blij mee als die kritiek zomaar op alle plaatsen wordt geuit en ook niet als die kritiek op een nogal ongenuanceerde wijze wordt neergezet. Ik weet zeker dat een dialoog was ontstaan als je de kritiek op de juiste plaats en op een 'normale' wijze had neergezet.
Ik kan me ook voorstellen dat meteen bannen niet werkt, maar je was al eerder via de mail 'gewaarschuwd' en ook bij de ban heb je, als het goed is, een mailtje ontvangen. Waarom ga je die dialoog dan niet via de mail aan met diegene die hem ook gezet heeft?
Verwijderd
vinden jullie nou zelf ook niet dat jullie een beetje te ver gaan omtrent wat wel en niet mag ????
Als een tweaker zijn grote ongenoegen wil laten blijken dan zal deze dat doen en niet alleen bij jullie.Het gaat me nog niet eens over tweakers.net maar over chello.
Alleen vind ik wel dat jullie erg en wel heeel erg gekleurd zijn.
Letop dit laat ik verder maar in het midden.Maar zou je nou niet eens verder kunnen denken met wat je nu bereikt hebt .Door iemand te bannen op tweakers zal dit meestal verkeerdom werken .
1- Er is uit de bus gekomen dat jullie wel erg gekleurd zijn omtrent deze materie.
2- Ook blijkt nu dat de policy wel erg dictatoriaal is .
3- Ook het reageren van sommige admins is nou niet even professioneel.
Zo gauw er gescholden gaat worden kan ik erin komen dat jullie gaan bannen maar tot dan zeg ik nee.
Doe het vak geschiedenis nog eens over dan zul je zien waartoe dictatoriaal gedrag toe leidt.
Ik zou zeggen probeer zo gauw mogelijk de last te verwijderen dat jullie een kloon zijn van www.chello.nl
Het ingrijpen van admin mag maar onder zeer bijzondere omstandigheden.Ik kan nou niet zeggen dat nu zo bijzondere omstandigheid was.
En voordat dat er weer gebanned gaat worden doe het dan goed .
vriendelijke groeten capodicapo
Als een tweaker zijn grote ongenoegen wil laten blijken dan zal deze dat doen en niet alleen bij jullie.Het gaat me nog niet eens over tweakers.net maar over chello.
Alleen vind ik wel dat jullie erg en wel heeel erg gekleurd zijn.
Letop dit laat ik verder maar in het midden.Maar zou je nou niet eens verder kunnen denken met wat je nu bereikt hebt .Door iemand te bannen op tweakers zal dit meestal verkeerdom werken .
1- Er is uit de bus gekomen dat jullie wel erg gekleurd zijn omtrent deze materie.
2- Ook blijkt nu dat de policy wel erg dictatoriaal is .
3- Ook het reageren van sommige admins is nou niet even professioneel.
Zo gauw er gescholden gaat worden kan ik erin komen dat jullie gaan bannen maar tot dan zeg ik nee.
Doe het vak geschiedenis nog eens over dan zul je zien waartoe dictatoriaal gedrag toe leidt.
Ik zou zeggen probeer zo gauw mogelijk de last te verwijderen dat jullie een kloon zijn van www.chello.nl
Het ingrijpen van admin mag maar onder zeer bijzondere omstandigheden.Ik kan nou niet zeggen dat nu zo bijzondere omstandigheid was.
En voordat dat er weer gebanned gaat worden doe het dan goed .
Verwijderd
Maar goed ik kan er helemaal inkomen dat modder gooien geen zin heeft .
Ik zal u vertellen wat mij doel was, ik heb geprobeerd de problemen chello eens heel duidelijk naar voren te brengen.
Niet goeds schiks dan maar kwaad schiks.Bellen heeft geen zin .Internet verbindingen is afhankelijk welke moderator erachter zit.
Soms gaat het goed maar wij lopen nu hier al bijna 2 jaar met grote problemen en zijn het nu goed zat .We gaan nu zelf maar eens lange weg volgen die misschien leidt tot betere internet verbindingen.
Nogmaals het doel heiligt de middelen en vanavond hebben we ons doel bereikt .Ik weet zeker dat dit tot gesprekstof leidt.En een ding kan ik zeggen we zullen doorgaan totdat chello haar klanten eens fatsoelijk behandelt.
capodicapo
Ik zal u vertellen wat mij doel was, ik heb geprobeerd de problemen chello eens heel duidelijk naar voren te brengen.
Niet goeds schiks dan maar kwaad schiks.Bellen heeft geen zin .Internet verbindingen is afhankelijk welke moderator erachter zit.
Soms gaat het goed maar wij lopen nu hier al bijna 2 jaar met grote problemen en zijn het nu goed zat .We gaan nu zelf maar eens lange weg volgen die misschien leidt tot betere internet verbindingen.
Nogmaals het doel heiligt de middelen en vanavond hebben we ons doel bereikt .Ik weet zeker dat dit tot gesprekstof leidt.En een ding kan ik zeggen we zullen doorgaan totdat chello haar klanten eens fatsoelijk behandelt.
capodicapo
Ik wil nogmaals benadrukken dat je nu in een forum van gewone users reageert en dat alleen mensen met een blauwe of rode kleur in hun username hier crew zijn. Zie daarvoor ook mijn reactie in dit topic.
Op dit forum zitten dus de mensen die van het moddereten hun hobby hebben gemaakt en wij bepalen dus niet wat wel en niet mag: wij modden volgens het boekje en naar welk niveau je bepaalde reacties moet modderen staat dus vast en hebben wij niet bepaald.
Dat de crew je na herhaaldelijk in hun ogen 'foutief' gedrag heeft gebanned, kan misschien overkomen als 'dictatoriaal' gedrag, maar het is hun goed recht. Het is hún site en zij bepalen hier wat wel en niet mag. Het zou pas dictatoriaal gedrag zijn als dit een samenleving zou zijn, maar jij bent hier net als ieder ander te gast en je hoeft hier niet te komen.
Overigens is Tweakers.net niet gekleurd, maar de reacties zoals jij ze hebt geplaatst komen over als ongenuanceerd schelden richting UPC, ook wel trollen genaamd. Als je jouw reacties op de goede plaats had gezet en goed had omschreven, weet ik zeker dat er een eerlijke en goede discussie was ontstaan.
Maar ik geloof dat jij je punt al bewezen had, laat mij dan ook mijn punt bewijzen: schrijf een goede, genuanceerde reactie over UPC. Leg duidelijk en beargumenteerd uit waarom de provider slecht zou zijn en waarom het tegen de tijd dat NUON zijn internetservices start wél goed zal zijn. Post die reactie waar hij thuishoort in het forum [forum=4]. En kijk dan nog eens of Tweakers.net gekleurd is.
En wederom de vriendelijke groeten terug.
Op dit forum zitten dus de mensen die van het moddereten hun hobby hebben gemaakt en wij bepalen dus niet wat wel en niet mag: wij modden volgens het boekje en naar welk niveau je bepaalde reacties moet modderen staat dus vast en hebben wij niet bepaald.
Dat de crew je na herhaaldelijk in hun ogen 'foutief' gedrag heeft gebanned, kan misschien overkomen als 'dictatoriaal' gedrag, maar het is hun goed recht. Het is hún site en zij bepalen hier wat wel en niet mag. Het zou pas dictatoriaal gedrag zijn als dit een samenleving zou zijn, maar jij bent hier net als ieder ander te gast en je hoeft hier niet te komen.
Overigens is Tweakers.net niet gekleurd, maar de reacties zoals jij ze hebt geplaatst komen over als ongenuanceerd schelden richting UPC, ook wel trollen genaamd. Als je jouw reacties op de goede plaats had gezet en goed had omschreven, weet ik zeker dat er een eerlijke en goede discussie was ontstaan.
Maar ik geloof dat jij je punt al bewezen had, laat mij dan ook mijn punt bewijzen: schrijf een goede, genuanceerde reactie over UPC. Leg duidelijk en beargumenteerd uit waarom de provider slecht zou zijn en waarom het tegen de tijd dat NUON zijn internetservices start wél goed zal zijn. Post die reactie waar hij thuishoort in het forum [forum=4]. En kijk dan nog eens of Tweakers.net gekleurd is.
En wederom de vriendelijke groeten terug.
Verwijderd
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen.Zie wat je daarvoor als reatie geeft.
Klopt ik hoef hier niet te komen .Toch doe ik dat .Weet je waarom ????
Dictatoriaal gedrag komt niet alleen in de sameleving voor maar ook hier .Ook al is deze site van hun zelf ,ze moeten wel uitkijken hoe ze met hun macht omgaan.Denk je nou dat ik de enige ben geweest die op deze site is geweest en getuige is geweest hoe jullie met zulke problemen omgaan.
Maar nogmaals we verplaatsen de problemen .Ik zal over deze materie ophouden.
Want het gaat ons erom dat de provider chello eens fatsoenlijker met hun klanten omgaan en een goed produkt leveren waar de klant toch ook recht op heeft !!!!!!!!!!!!!
Tot dan zullen wij overal waar kan het probleem omtrent chello naar voren brengen .
Oja laten we ons niet verleiden tot woordspelletjes .
JIJ HEBT JOU GELIJK EN WIJ HEBBEN ONS GELIJK OMTRENT DE SLECHTE ISP CHELLO.
vriendelijke groeten CAPODICAPO
Klopt ik hoef hier niet te komen .Toch doe ik dat .Weet je waarom ????
Dictatoriaal gedrag komt niet alleen in de sameleving voor maar ook hier .Ook al is deze site van hun zelf ,ze moeten wel uitkijken hoe ze met hun macht omgaan.Denk je nou dat ik de enige ben geweest die op deze site is geweest en getuige is geweest hoe jullie met zulke problemen omgaan.
Maar nogmaals we verplaatsen de problemen .Ik zal over deze materie ophouden.
Want het gaat ons erom dat de provider chello eens fatsoenlijker met hun klanten omgaan en een goed produkt leveren waar de klant toch ook recht op heeft !!!!!!!!!!!!!
Tot dan zullen wij overal waar kan het probleem omtrent chello naar voren brengen .
Oja laten we ons niet verleiden tot woordspelletjes .
JIJ HEBT JOU GELIJK EN WIJ HEBBEN ONS GELIJK OMTRENT DE SLECHTE ISP CHELLO.
Je uit je ergernis alleen maar op T.net en GoT, waarom doe je dat dat eens niet richting Chello, Consumentenbond of Hart van Nederland (die kunnen juist elk nieuws gebruiken
) 
Ik zie alleen maar hier geflame en getroll van jou (jullie?) richting Chello terwijl je juist de indruk wekt dat je je niet went tot Chello zelf.
Ik zie alleen maar hier geflame en getroll van jou (jullie?) richting Chello terwijl je juist de indruk wekt dat je je niet went tot Chello zelf.
Ik zal ook niet zeggen dat er in het verleden altijd heel erg goed met dergelijke problemen is omgesprongen. Daarom pleitte ik vanmiddag al voor een harde aanpak nadat je met de betreffende user (via bijvoorbeeld mail) in discussie bent geweest. Wil een user zich niet naar de regels schikken en irriteert hij andere users (zo is wel gebleken) wel, dan moet er actie worden ondernomen. Zo werkt het in Nederland ook, en IMHO is president Kok echt geen dictator. 
Maar ik vraag je nogmaals: als je je problemen omtrent Chello zo graag wil aankaarten, waarom doe je dat dan niet waar het hoort ([forum=4]): misschien kun je daar nader uitleggen wat de problemen precies zijn en welke groep er precies last van heeft. Daarmee zul je veel meer bereiken.
Ten eerste al de sympathie van alle users die het lezen en ten tweede vind je daar misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en willen vertellen hoe het bij hen is opgelost. Of mensen die zelfs nu nog dezelfde problemen hebben en dan kun je je verenigen... Waarom de moeilijke weg kiezen als het ook makkelijk kan?
Maar ik vraag je nogmaals: als je je problemen omtrent Chello zo graag wil aankaarten, waarom doe je dat dan niet waar het hoort ([forum=4]): misschien kun je daar nader uitleggen wat de problemen precies zijn en welke groep er precies last van heeft. Daarmee zul je veel meer bereiken.
Ten eerste al de sympathie van alle users die het lezen en ten tweede vind je daar misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en willen vertellen hoe het bij hen is opgelost. Of mensen die zelfs nu nog dezelfde problemen hebben en dan kun je je verenigen... Waarom de moeilijke weg kiezen als het ook makkelijk kan?
Verwijderd
Voordat je een oordeel hebt omtrent bepaalde dingen zorg dat je je huiswerk goed doet .
Je weet niet hoe vaak wij al hebben lopen bellen en mailen ,dat doen we nu al bijna 2 jaar .
Dus kom nou niet met jou wijsheid, van wat je het beste kunt doen.
Dat wij tot zulke maatregelen komen is niet voor niks.Dat mag je van ons aannemen.
Tegen een log apparaat als upc werkt alleen de consumentenmarkt.Gaan de klanten lopen komen ze misschien tot inkeer .
Bij mij is klant koning enwel altijd.(Als ze maar betalen)
Betekent wel dat je een goed produkt moet afleveren.
Maar ik heb mijn zelf nu wel duidelijk gemaakt naar jullie.
Toch hoop ik ook dat tweakers er wat van geleerd heeft .
Want doorgaan als "KLOON VAN CHELLO" is ook niet goed voor jullie markt .
Je weet niet hoe vaak wij al hebben lopen bellen en mailen ,dat doen we nu al bijna 2 jaar .
Dus kom nou niet met jou wijsheid, van wat je het beste kunt doen.
Dat wij tot zulke maatregelen komen is niet voor niks.Dat mag je van ons aannemen.
Tegen een log apparaat als upc werkt alleen de consumentenmarkt.Gaan de klanten lopen komen ze misschien tot inkeer .
Bij mij is klant koning enwel altijd.(Als ze maar betalen)
Betekent wel dat je een goed produkt moet afleveren.
Maar ik heb mijn zelf nu wel duidelijk gemaakt naar jullie.
Toch hoop ik ook dat tweakers er wat van geleerd heeft .
Want doorgaan als "KLOON VAN CHELLO" is ook niet goed voor jullie markt .
Ik begrijp je klacht niet helemaal Capo, post je nu hier omdat je het niet eens bent over een moderatie of over modereren in het algemeen? Door de verschillende topics heen raak ik de rode draad een beetje kwijt.
Wat je op de FP doet is alleen irritant gereutel in nieuwspostings die daar niet eens over gaan, terwijl je hier met een geheel andere insteek aankomt.
Wat wil je precies bereiken, wie wil je daarvoor aanspreken, en waarom?
mijn vraag komt misschien vreemd/lullig over, maar is serieus bedoeld
Wat je op de FP doet is alleen irritant gereutel in nieuwspostings die daar niet eens over gaan, terwijl je hier met een geheel andere insteek aankomt.
Wat wil je precies bereiken, wie wil je daarvoor aanspreken, en waarom?
mijn vraag komt misschien vreemd/lullig over, maar is serieus bedoeld
edit:
* botoo is een trage typer en denkt dan ook nog lang na, dus de laatste drie posting had ik nog niet gezien.
* botoo is een trage typer en denkt dan ook nog lang na, dus de laatste drie posting had ik nog niet gezien.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik weet ook niet wat je het beste kunt doen; ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk is om geconfronteerd te worden met een provider die als het om breedbandinternet gaat ook nog eens een monopoly heeft.
Ik weet wél wat je het beste niet kunt doen en dat is overal maar gaan schreeuwen dat UPC niet deugt. Daarmee bereik je hetzelfde als waarvan jij de crew beschuldigt als het om bannen gaat: niets.
Jij hebt grote problemen met UPC en je wil dat aan de kaak stellen. Ik probeer je te helpen door je te verwijzen waar je dat op deze site het beste kunt aankaarten en vervolgens word ik verweten dat ik bevooroordeeld ben. Dat vind ik erg jammer, want op dat andere forum zou je veel meer bereiken en daar worden we allebei wijzer van...
Kijk bijvoorbeeld eens naar dit topic van een andere UPC-actievoerder. Hij is ook een actie begonnen en dat topic levert honderden reacties op.
Ik weet wél wat je het beste niet kunt doen en dat is overal maar gaan schreeuwen dat UPC niet deugt. Daarmee bereik je hetzelfde als waarvan jij de crew beschuldigt als het om bannen gaat: niets.
Jij hebt grote problemen met UPC en je wil dat aan de kaak stellen. Ik probeer je te helpen door je te verwijzen waar je dat op deze site het beste kunt aankaarten en vervolgens word ik verweten dat ik bevooroordeeld ben. Dat vind ik erg jammer, want op dat andere forum zou je veel meer bereiken en daar worden we allebei wijzer van...
Kijk bijvoorbeeld eens naar dit topic van een andere UPC-actievoerder. Hij is ook een actie begonnen en dat topic levert honderden reacties op.
Verwijderd
Ik denk dat wij elkaar heel goed begrijpen.
Ik hoop alleen dat je nu niet geirriteerd gaat worden maar gewoon blijft reageren zoals het hoort .
Maar ik zal het simpel houden : 1e probleem = chello
2e probleem = gedrag van
admin omtrent bannen
Het 2e probleem laat me verder koud.
Alleen heb ik en anderen wel conclusies getrokken omtrent de kleur van tweakers.Deze = oranje.
Hoop dat ik nu duidelijk was .
Ik hoop alleen dat je nu niet geirriteerd gaat worden maar gewoon blijft reageren zoals het hoort .
Maar ik zal het simpel houden : 1e probleem = chello
2e probleem = gedrag van
admin omtrent bannen
Het 2e probleem laat me verder koud.
Alleen heb ik en anderen wel conclusies getrokken omtrent de kleur van tweakers.Deze = oranje.
Hoop dat ik nu duidelijk was .
/me voelt zich ineens erg oranje en krijgt de neiging om het Wilhelmus te gaan zingen...

Natuurlijk antwoord ik niet geïrriteerd, wellicht begrijpen wij elkaar heel goed zelfs.
Om het af te sluiten dan:
Het tweede probleem laat je verder koud, maar je hoopt dat 'wij' ervan geleerd hebben. Ik zal de admins nog eens op dit draadje wijzen en dan is jouw boodschap ook voor hen duidelijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal snap waarom tweakers juist oranje zijn.
Het eerste probleem kan ik helaas niet voor je oplossen. Ik zou zeggen: zoek op de juiste plek contact met tweakers die hetzelfde meemaken.
Tot slot hoop ik dat het bij dit incident zal blijven en wens ik je een goede nacht.
Natuurlijk antwoord ik niet geïrriteerd, wellicht begrijpen wij elkaar heel goed zelfs.
Om het af te sluiten dan:
Het tweede probleem laat je verder koud, maar je hoopt dat 'wij' ervan geleerd hebben. Ik zal de admins nog eens op dit draadje wijzen en dan is jouw boodschap ook voor hen duidelijk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal snap waarom tweakers juist oranje zijn.
Het eerste probleem kan ik helaas niet voor je oplossen. Ik zou zeggen: zoek op de juiste plek contact met tweakers die hetzelfde meemaken.
Tot slot hoop ik dat het bij dit incident zal blijven en wens ik je een goede nacht.
Verwijderd
Kan het niet laten :
ff voor all duidelijkheid ik reageerde op "botoo" Deze had moeite met mijn conversatie.
Oja wees eerlijk heeft dit aandacht gekregen !!!!Ik denk het wel.
FF voor alle duidelijkheid bannen is een onmogelijke zaak.
Maar dat is nu wel duidelijk , ook voor botoo!!!!!!!!!
Nogmaals deze campange was niet tegen tweakers gericht maar tegen chello.
Wel de opmerking plaatsen dat admins genuanceerde met zulke stof moeten omgaan.
capodicapo
ff voor all duidelijkheid ik reageerde op "botoo" Deze had moeite met mijn conversatie.
Oja wees eerlijk heeft dit aandacht gekregen !!!!Ik denk het wel.
FF voor alle duidelijkheid bannen is een onmogelijke zaak.
Maar dat is nu wel duidelijk , ook voor botoo!!!!!!!!!
Nogmaals deze campange was niet tegen tweakers gericht maar tegen chello.
Wel de opmerking plaatsen dat admins genuanceerde met zulke stof moeten omgaan.
capodicapo
Verwijderd
Nu als laaste reactie :
ik heb niet gezegd dat tweakers oranje zijn maar dat tweakers.net een oranje kleur heeft gekregen vanavond .Ik doel op de reacties van de admins.
Ofwel tweakers.net = kloon van www.chello.nl
Kleine woordspeling.
Maar goed nu ga ik er echt mee stoppen, het was ons aangenaam om ons ongenoegen tentoon te spreiden.
We hebben ons doel bereikt.(slechte isp upc)
ik heb niet gezegd dat tweakers oranje zijn maar dat tweakers.net een oranje kleur heeft gekregen vanavond .Ik doel op de reacties van de admins.
Ofwel tweakers.net = kloon van www.chello.nl
Kleine woordspeling.
Maar goed nu ga ik er echt mee stoppen, het was ons aangenaam om ons ongenoegen tentoon te spreiden.
We hebben ons doel bereikt.(slechte isp upc)
Nope, geen moeite met de conversatie, maar met de communicatie (uitwisselen en begrijpen).
Bannen heb ik zowiezo geen binding mee, dat zijn mijn zaakjes niet, en relevant gal spugen over Chello doe ik graag eens met je, maar niet op TMF.
Bannen heb ik zowiezo geen binding mee, dat zijn mijn zaakjes niet, en relevant gal spugen over Chello doe ik graag eens met je, maar niet op TMF.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Heel mooi ,
maar wij doen dit waar het enigszin effect heeft .
Geloof me ik uit eerste hand dat dit hier het geval is.
WAAROM ??? DAAROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En we blijven dit niet alleen hier doen maar overal waar het effect heeft.
slaapse...................... capodicapo
maar wij doen dit waar het enigszin effect heeft .
Geloof me ik uit eerste hand dat dit hier het geval is.
WAAROM ??? DAAROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En we blijven dit niet alleen hier doen maar overal waar het effect heeft.
slaapse...................... capodicapo
Gentlemen, ik geloof dat alles nu wel gezegd is: welterusten dus...
Verwijderd
Is tie in godsnaanm al gebandned, in vredesnaam, voer hen af , want ik ga hoogstpersoonlijkm richting arnhem om hem te grijpen
Ja, inderdaad... Als Aad123 morgen wakker wordt, ergens diep in zijn hoofd...Op maandag 17 december 2001 03:00 schreef CiPHER het volgende:
Tweakers knokploeg?
Verwijderd
hahahahhaha wel lachen hier ........"knokploeg"
ahhaahahhahahah
Klop klop wie klopt daar kinderen klop wie klopt daar kinderen.....hahhahahahahhaa DAT IS CAPODICAPO HAHHAHAHAHA
CY ALL BYE BYE
ahhaahahhahahah
Klop klop wie klopt daar kinderen klop wie klopt daar kinderen.....hahhahahahahhaa DAT IS CAPODICAPO HAHHAHAHAHA
CY ALL BYE BYE
Pagina: 1