Doet iets met Cloud (MS/IBM)
we kunnen niet alles goed doen..
tis hier weer kei gezelligOp zondag 16 december 2001 14:38 schreef wasigh het volgende:
jongens iets meer kritiek mag wel
maar die brabo van een wasigh
geintje
ik vin het iig zelf ook een stuk beter dan met de splitsing
Verwijderd
Verwijderd
Da's mijn kritiek, maar ik denk niet dat we er veel aan kunnen doen, die splitsing was ook niet alles
1 woord, ICQ-LogfileOp zondag 16 december 2001 14:38 schreef wasigh het volgende:
Te veel slotjes, stomme GPC opdrachten, rare redenen voor slotjes, altijd flames ....Op zondag 16 december 2001 14:38 schreef wasigh het volgende:
neuh , ik vind het veel leuker, niveau is ook hoger geworden
top dus
tja alleen die mods he
Voor de rest lijkt me alles prima.. algemene niveau is goed lijkt me.. (op de RTFM/UTFS dingen na dan)
Ooopps.. ff wat vergeten er bij te zetten
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik ben wel blij met de PHP-HTML regex topics waarin ik kan roepen dat XPath veel makkelijker is
Sfeer is prima.
Niveau is acceptabel.
Aantal topics is ok.
Modden gaat ok.
Topic titels zijn ok (mede dankzij snelle manier van modden).
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
1: ben ik niet te overdreven aanwezig als mod?
2: staan de mods genoeg open voor kritiek?
3: staan de mods dicht genoeg bij de users?
4: staan de mods op genoeg afstand van de users?
5: reageren de mods snel genoeg?
6: zijn er dingen waar de mods beter op moeten letten?
Verwijderd
[Washigapproved] bedoel je?Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef wasigh het volgende:
Zeker.2: staan de mods genoeg open voor kritiek?
Dacht het wel3: staan de mods dicht genoeg bij de users?
Moet er afstand zijn dan? Juist niet lijkt me.4: staan de mods op genoeg afstand van de users?
Juah, soms kun je goed merken dat jij niet aanwezig bent en aangezien ik chem (maar ook ACM) niet vaak zie de laatste tijd, duurt het dan wel even voor een bepaald topic op slot gaat.5: reageren de mods snel genoeg?
Neuh zou het zo niet weten6: zijn er dingen waar de mods beter op moeten letten?
imho:Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef wasigh het volgende:
fijn om te horen dat niet iedereen me een [censuur] vindt
1. nee
2. is die er dan?
3. geen mening
4. geen mening
5. ja
6. zou zo gauw niets weten (maar er zal vast wel iets zijn)
Verwijderd
Je bent aanwezig als mod, je mod waar er gemod moet worden, als er veel bullshit is moet er veel gemod worden, als er weinig is weinig kortom je bent nooit overdreven aanwezig als mod.Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef wasigh het volgende:
imho ben je gewoon one of the guys maar dan met de mogelijkheid om irri lui de deur te wijzen, psies zo als het wezen moet eigenlijk.3: staan de mods dicht genoeg bij de users?
Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef wasigh het volgende:
geintje
noopz1: ben ik niet te overdreven aanwezig als mod?
strax houden die boel. Werkt prima zo
geen id heb weinig kritiek (en anders hoor je me wel op icq2: staan de mods genoeg open voor kritiek?
imho wel3: staan de mods dicht genoeg bij de users?
indien nodig jah4: staan de mods op genoeg afstand van de users?
meestal wel5: reageren de mods snel genoeg?
pff das een lastige6: zijn er dingen waar de mods beter op moeten letten?
gewoon zo door gaan lijkt me
("Vaak" wil zeggen, veel vaker dan in [url="http://news:comp.lang.c++.moderated"]news:comp.lang.c++.moderated[/url], maar die hebben dan ook experts als mods )
Samenvoeging betekent dus dat ik veel meer topics oversla.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Voordat je over een niveau kan praten moet er eerst een niveau zijn.Op zondag 16 december 2001 13:40 schreef D2k het volgende:
Hoe is het niveau,
Ban voor 2 weken voor iemand als ze een RTFM vraag stellen of als je de oplossing binnen 10 seconden kunt vinden door met de topic titel in het engels op google te zoeken. (indien het een correcte titel is die bij het probleem hoort.)wat moet er anders (aan bijv. de faq)
Personen die andere mensen gaan uitmaken voor klootzak als ze hier nog niet eens vaak genoeg zijn geweest om een oordeel te kunnen vellen over die persoon.
Prima, er zouden wat meer slotjes mogen zijnen hoe doen de mods het.
Onmogelijk.Probeer de discussie wel een beetje ontopic te houden ajb.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Yep, daar stoor ik me ook nog al eens aan. Ik zie het inderdaad in de C/C++ topics regelmatig, maar ik heb niet genoeg kennis op die gebieden om te corrigeren (corrigeer nooit als je er niet _echt_ verstand van hebt).MSalters: alhoewel er relatief vaak incorrecte replies komen.
Maar ook op andere gebieden worden naar mijn idee wel vaak 'halfgare' oplossingen gegeven... hoewel het over het algemeen toch wel weer goed komt
Tja.. dat hou je toch.. ook zijn er natuurlijk een hoop mensen die een reply geven ook al weten ze nagenoeg niet waar het over gaat... jammer, maar helaas. Maar heb volgens mij nog geen topic gezien waarin het niet is goed gekomen.Op zondag 16 december 2001 18:26 schreef MSalters het volgende:
Het niveau daar is redelijk, alhoewel er relatief vaak incorrecte replies komen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dan heb je gelijk bewijs dat ik niet aanwezig ben
Magoed, ik heb het de laatste tijd vrij druk gehad met de opleiding, andere T.net/GoT zaken en "geen zin in modden hebben" (dat je dus denkt, ik moet eigenlijk even P&W doorlopen en vervolgens baldur's gate 2 opstart
Dat zal een beetje gek overkomen, maar ik liep nogal hard van stapel als mod (nog wat harder dan wasigh denk ik) in het begin. En omdat ik dat nu niet meer doe lijkt het waarschijnlijk alsof ik helemaal niet meer aanwezig ben.
Omdat P&W meestal wel aardig loopt, ben ik de laatste tijd vooral "even aan het langswippen" en dan weer weg. Echt interessante dingen probeer ik nog wel es als user te reageren (omdat ik het interessant vindt
Dit is gewoon een soort winterdip vermoed ik
Overigens ben ik in principe altijd per icq bereikbaar als ik icq aan heb. Dan zal ik je niet snel de deur wijzen, op email express reageer ik alleen niet. Het is wel weer mogelijk dat casema vindt dat 480bytes/sec ruim voldoende is voor normaal internetten of dat icq denkt dat 5 crashes per minuut standaard is, waardoor ik niet altijd een bericht zal krijgen/kunnen verwerken/reageren.
Magoed, ga vooral door met kritiek spuien daar is deze draad voor gestart en dan kunnen wij ook es net doen of we tegen kritiek kunnen
Verwijderd
Nu W weer terug is, vind ik 't eigenlijk ook wel best, maar waarom wordt PHP altijd in zo'n onleesbaar klein fontje gezet? Zet 't dan tussen [code ] tags, net als de rest van de wereld.
ja, ik ben ook schuldig in afwezigheid. Wat grotendeels te danken is aan de vreselijk isdn verbinding waar ik nu via moet interrrrnetten, tesamen met NOG 4 mensen... een bezoekje got duurt nu heel lang, en ben dus slechts af-en-toe aanwezig.
Dit verbetert zodra de 2 mbit SDSL lijn er ligt
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
enACM: Jullie starten zo'n thread ook altijd in een weekend dat ik niet aanwezig ben he?
tis een gavechem: ben ik OOK een weekend weg, komt dit topic er
Op maandag 17 december 2001 01:37 schreef ACM het volgende:
Magoed, ga vooral door met kritiek spuien daar is deze draad voor gestart en dan kunnen wij ook es net doen of we tegen kritiek kunnen
Ik weet iig zeker dat je via icq altijd te bereiken bent (goh hoe zou dat toch komen??
Dus als het nodig is ben je hier iig snel (als casema het toelaat) genoeg om een slotje te kunnen zetten of te replyen enz.
mbravenboer:
Ik ben wel blij met de PHP-HTML regex topics waarin ik kan roepen dat XPath veel makkelijker is.
1. Overdreven? wasda?Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef wasigh het volgende:
2. Definitely.
3. Ja.
4. Wanneer nodig wel, ja
5. Absoluut. Er zijn geen flame-topics (meer) en de rtfm, utfs, rtff vraagjes zakken toch vanzelf, en worden tzt wel gesloten.
6. Misschien dat je topics die bijv. naar /13 gemoved moeten worden niet moet sluiten
over de merge
Top! Het scheelt nu 3 klikken om ook eens af en toe een C++ topic binnen te duiken. Zijn vaak hele leuke/interessante discussies, terwijl ik met PHP vaak de newbies wel weet te helpen.
Dus de teach/learn-verhouding is goed
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Als ik die sluit is dat in overleg met OzBoz, dan komt het erop neer dat OzBoz het topic in /13 direct zou sluiten als dat topic daar verschenen zou zijn.Op maandag 17 december 2001 08:30 schreef drm het volgende:
6. Misschien dat je topics die bijv. naar /13 gemoved moeten worden niet moet sluiten(is wel eens voor gekomen)
Oftewel, dan is het weinig zinvol het daar nog heen te moven en sluit ik het maar gewoon in /14.
vandaarACM vertelde van zijn onderonsjes met OzBoz
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz