[/14 disc]samenvoeging,sfeer,niveau en mods

Pagina: 1
Acties:

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19
In navolging van de threads over de splitsing nu een thread over de samenvoeging. Hoe bevalt /14 nu, hoe is het niveau, wat moet er anders (aan bijv. de faq) en hoe doen de mods het. Kortom vertel hier alles wat je goed en niet goed vind. (COmplimenten toegestaan :) ).

Probeer de discussie wel een beetje ontopic te houden ajb :).

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vindt het nu weer veel leuker iig. :)

Verwijderd

Het bevalt me goed hoor, de mods doen hun werk ook goed.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

jongens iets meer kritiek mag wel ;)
we kunnen niet alles goed doen..

• D2k
Op zondag 16 december 2001 14:38 schreef wasigh het volgende:
tis hier weer kei gezellig
maar die brabo van een wasigh :X >:)

geintje

ik vin het iig zelf ook een stuk beter dan met de splitsing

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel lekker gaan, beetje jammer dat we buiten wasigh de andere mods niet zo veel zien maar die zullen het wel druk hebben met andere zaken (Het was ff heeeeeeeel hard zoeken maar toch wat gevonden >:) ) maar het rtfm gehalte lijkt me behoorlijk gedaald sinds de merge , sfeer is weer stukken gezelliger nu nog wat meer win32/com/.net vragen en ik heb het *echt* naar m'n zin hier :Y)

Verwijderd

Iets dat ik niet erg prettig vind is dat als ik hier ruim een dag niet kom er werkelijk een ontzettend grote lijst nieuwe topics staat. Die kan ik onmogelijk allemaal lezen, en ik heb dan ook erg veel moeite de leuken er uit te vissen.

Da's mijn kritiek, maar ik denk niet dat we er veel aan kunnen doen, die splitsing was ook niet alles :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
1 woord, ICQ-Logfile ;)
8-)

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
Te veel slotjes, stomme GPC opdrachten, rare redenen voor slotjes, altijd flames .... :r |:(

neuh , ik vind het veel leuker, niveau is ook hoger geworden :) , sfeer is ook top imho..

top dus :)

tja alleen die mods he :o

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat me opvalt na het terugdraaien van de splitsing is dat er erg veel RTFM/UTFS (al dan niet goodle) vragen zijn.. newbies ok... simpele vragen zijn ook niet erg, maar als je ze binnen 5 minuten kan vinden door ff in de help te kijken of met google te zoeken...

Voor de rest lijkt me alles prima.. algemene niveau is goed lijkt me.. (op de RTFM/UTFS dingen na dan)

edit:
Ooopps.. ff wat vergeten er bij te zetten :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik vind het allemaal prima :) .

Ik ben wel blij met de PHP-HTML regex topics waarin ik kan roepen dat XPath veel makkelijker is ;) .

Sfeer is prima.
Niveau is acceptabel.
Aantal topics is ok.
Modden gaat ok.
Topic titels zijn ok (mede dankzij snelle manier van modden).

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

fijn om te horen dat niet iedereen me een [censuur] vindt ;)

1: ben ik niet te overdreven aanwezig als mod?
2: staan de mods genoeg open voor kritiek?
3: staan de mods dicht genoeg bij de users?
4: staan de mods op genoeg afstand van de users?
5: reageren de mods snel genoeg?
6: zijn er dingen waar de mods beter op moeten letten?

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 16:48 schreef wasigh het volgende:
[Washigapproved] bedoel je? ;) Mja, misschien is dat wat overdreven. :+ Verder nee hoor, prima.
Zeker.
Dacht het wel
Moet er afstand zijn dan? Juist niet lijkt me.
Juah, soms kun je goed merken dat jij niet aanwezig bent en aangezien ik chem (maar ook ACM) niet vaak zie de laatste tijd, duurt het dan wel even voor een bepaald topic op slot gaat.
Neuh zou het zo niet weten :)

• Dash2in1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 22:49

imho:
1. nee
2. is die er dan? :P (nog niet echt gezien, behalve dat gezeik van dat piepeltje hierboven ergens, maar goed, da's weinig inhoudelijk)
3. geen mening
4. geen mening
5. ja
6. zou zo gauw niets weten (maar er zal vast wel iets zijn)

Verwijderd

Je bent aanwezig als mod, je mod waar er gemod moet worden, als er veel bullshit is moet er veel gemod worden, als er weinig is weinig kortom je bent nooit overdreven aanwezig als mod.
imho ben je gewoon one of the guys maar dan met de mogelijkheid om irri lui de deur te wijzen, psies zo als het wezen moet eigenlijk.

• D2k
[quote]
:X
geintje :*
noopz
strax houden die boel. Werkt prima zo
geen id heb weinig kritiek (en anders hoor je me wel op icq >:)
imho wel
indien nodig jah
meestal wel
pff das een lastige
gewoon zo door gaan lijkt me

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 23:11
Ik check eigenlijk alleen C++, C, algoritme topics. Het niveau daar is redelijk, alhoewel er relatief vaak incorrecte replies komen.
("Vaak" wil zeggen, veel vaker dan in [url="http://news:comp.lang.c++.moderated"]news:comp.lang.c++.moderated[/url], maar die hebben dan ook experts als mods )
Samenvoeging betekent dus dat ik veel meer topics oversla.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op zondag 16 december 2001 13:40 schreef D2k het volgende:
Hoe is het niveau,
Voordat je over een niveau kan praten moet er eerst een niveau zijn.
wat moet er anders (aan bijv. de faq)
Ban voor 2 weken voor iemand als ze een RTFM vraag stellen of als je de oplossing binnen 10 seconden kunt vinden door met de topic titel in het engels op google te zoeken. (indien het een correcte titel is die bij het probleem hoort.)
Personen die andere mensen gaan uitmaken voor klootzak als ze hier nog niet eens vaak genoeg zijn geweest om een oordeel te kunnen vellen over die persoon.
en hoe doen de mods het.
Prima, er zouden wat meer slotjes mogen zijn :+
Probeer de discussie wel een beetje ontopic te houden ajb :).
Onmogelijk.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
MSalters: alhoewel er relatief vaak incorrecte replies komen.
Yep, daar stoor ik me ook nog al eens aan. Ik zie het inderdaad in de C/C++ topics regelmatig, maar ik heb niet genoeg kennis op die gebieden om te corrigeren (corrigeer nooit als je er niet _echt_ verstand van hebt).
Maar ook op andere gebieden worden naar mijn idee wel vaak 'halfgare' oplossingen gegeven... hoewel het over het algemeen toch wel weer goed komt ;)

• Creepy
  • Laatst online: 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op zondag 16 december 2001 18:26 schreef MSalters het volgende:
Het niveau daar is redelijk, alhoewel er relatief vaak incorrecte replies komen.
Tja.. dat hou je toch.. ook zijn er natuurlijk een hoop mensen die een reply geven ook al weten ze nagenoeg niet waar het over gaat... jammer, maar helaas. Maar heb volgens mij nog geen topic gezien waarin het niet is goed gekomen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 05:13
Ik vind dat P&W een van de betere fora op GoT is. De modjes doen goed hun werk, vooral wasigh is de laatste tijd veel aanwezig, de rest (ACM & chem) wat minder, ACM zal het wel weer te druk hebben met alle probleempjes op GoT en T.net... (ACM is de Algemene Computer Klusjesman bij GoT, lijkt het ;) )

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Jullie starten zo'n thread ook altijd in een weekend dat ik niet aanwezig ben he? :P

Dan heb je gelijk bewijs dat ik niet aanwezig ben ;)
Magoed, ik heb het de laatste tijd vrij druk gehad met de opleiding, andere T.net/GoT zaken en "geen zin in modden hebben" (dat je dus denkt, ik moet eigenlijk even P&W doorlopen en vervolgens baldur's gate 2 opstart :) ).

Dat zal een beetje gek overkomen, maar ik liep nogal hard van stapel als mod (nog wat harder dan wasigh denk ik) in het begin. En omdat ik dat nu niet meer doe lijkt het waarschijnlijk alsof ik helemaal niet meer aanwezig ben.

Omdat P&W meestal wel aardig loopt, ben ik de laatste tijd vooral "even aan het langswippen" en dan weer weg. Echt interessante dingen probeer ik nog wel es als user te reageren (omdat ik het interessant vindt ;) ) maar zelfs dat lukt me niet altijd meer.

Dit is gewoon een soort winterdip vermoed ik :)

Overigens ben ik in principe altijd per icq bereikbaar als ik icq aan heb. Dan zal ik je niet snel de deur wijzen, op email express reageer ik alleen niet. Het is wel weer mogelijk dat casema vindt dat 480bytes/sec ruim voldoende is voor normaal internetten of dat icq denkt dat 5 crashes per minuut standaard is, waardoor ik niet altijd een bericht zal krijgen/kunnen verwerken/reageren.

Magoed, ga vooral door met kritiek spuien daar is deze draad voor gestart en dan kunnen wij ook es net doen of we tegen kritiek kunnen :+

Verwijderd

De scheiding beviel me prima, P werd er een stuk overzichtelijker van, maar ook wel akelig rustig.
Nu W weer terug is, vind ik 't eigenlijk ook wel best, maar waarom wordt PHP altijd in zo'n onleesbaar klein fontje gezet? Zet 't dan tussen [code ] tags, net als de rest van de wereld. :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

ben ik OOK een weekend weg, komt dit topic er :P

ja, ik ben ook schuldig in afwezigheid. Wat grotendeels te danken is aan de vreselijk isdn verbinding waar ik nu via moet interrrrnetten, tesamen met NOG 4 mensen... een bezoekje got duurt nu heel lang, en ben dus slechts af-en-toe aanwezig.

Dit verbetert zodra de 2 mbit SDSL lijn er ligt >:)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• D2k
ACM: Jullie starten zo'n thread ook altijd in een weekend dat ik niet aanwezig ben he? :P
en
chem: ben ik OOK een weekend weg, komt dit topic er :P
tis een gave *D
Op maandag 17 december 2001 01:37 schreef ACM het volgende:
Magoed, ga vooral door met kritiek spuien daar is deze draad voor gestart en dan kunnen wij ook es net doen of we tegen kritiek kunnen :+
:X :P

Ik weet iig zeker dat je via icq altijd te bereiken bent (goh hoe zou dat toch komen?? O-) )
Dus als het nodig is ben je hier iig snel (als casema het toelaat) genoeg om een slotje te kunnen zetten of te replyen enz.

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

mbravenboer:
Ik ben wel blij met de PHP-HTML regex topics waarin ik kan roepen dat XPath veel makkelijker is ;) .
:D lol

1. Overdreven? wasda?
2. Definitely.
3. Ja.
4. Wanneer nodig wel, ja
5. Absoluut. Er zijn geen flame-topics (meer) en de rtfm, utfs, rtff vraagjes zakken toch vanzelf, en worden tzt wel gesloten.
6. Misschien dat je topics die bijv. naar /13 gemoved moeten worden niet moet sluiten :+ (is wel eens voor gekomen)

over de merge
Top! Het scheelt nu 3 klikken om ook eens af en toe een C++ topic binnen te duiken. Zijn vaak hele leuke/interessante discussies, terwijl ik met PHP vaak de newbies wel weet te helpen.

Dus de teach/learn-verhouding is goed :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Ik programmeer en script in beide gebieden. Zowel applicatie gericht als webgericht. Bevalt me prima! /14 is men startpagina..

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 17 december 2001 08:30 schreef drm het volgende:
6. Misschien dat je topics die bijv. naar /13 gemoved moeten worden niet moet sluiten :+ (is wel eens voor gekomen)
Als ik die sluit is dat in overleg met OzBoz, dan komt het erop neer dat OzBoz het topic in /13 direct zou sluiten als dat topic daar verschenen zou zijn.

Oftewel, dan is het weinig zinvol het daar nog heen te moven en sluit ik het maar gewoon in /14.

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

ACM vertelde van zijn onderonsjes met OzBoz
vandaar :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1