Nat32 te traag voor Quake3 op Quicknet/Wanadoo?

Pagina: 1
Acties:

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Ik heb een Nat32 Pentium 120mhz servertje met kabelmodem waarachter ik op een WinXP bak Quake3 speel op Wanadoo en Quicknet Quake servers.
Zou het kunnen dat Nat32 een bottleneck vormt voor lage pingtijden op die servers?
En watvoor MTU,Rwin TTl waarden zou ik op dat servertje en op de client moeten instellen?

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 13:28 schreef razoon het volgende:
..
Zou het kunnen dat Nat32 een bottleneck vormt voor lage pingtijden op die servers?
..
Je bedoelt zeker hoge pingtijden?

en dat moet volgens mij perfect gaan... het is te zeggen: hier merk ik geen verschil

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Ik wil zo laag mogelijke pingtijden hebben...en veronderstel dat Nat32 daarvoor een bottleneck vormt.
Sneller is toch lagere pingtijd, of zeg ik het verkeerd dan? Maar je snap wel wat ik bedoel toch :)

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 13:33 schreef razoon het volgende:
Ik wil zo laag mogelijke pingtijden hebben...en veronderstel dat Nat32 daarvoor een bottleneck vormt.
Sneller is toch lagere pingtijd, of zeg ik het verkeerd dan? Maar je snap wel wat ik bedoel toch :)
YUP ik snap je wel :) Maar volgens mij is dat geen bottleneck, tenzij je natuurlijk te grote programmas gaat draaien op die router? Of bijvoorbeeld WINXP draait als OS :)

Zeg je config misschien eens?

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
op die router draait Win98SE met alleen een koetje en verder niets...nouja, soms Sygate firewall (waardoor ik geen extra vertraging opmerk)

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 13:45 schreef razoon het volgende:
op die router draait Win98SE met alleen een koetje en verder niets...nouja, soms Sygate firewall (waardoor ik geen extra vertraging opmerk)
Probeer dat koetje eens af te zetten. Heb je dan nog lag? Waarschijnlijk niet.. maar ik snap niet goed waarom je lag hebt, dat moet normaal vlot gaan.

Verwijderd

quicknet, grmbl, weekends niet gamen :(

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Quicknet= slow net = :r :r :r
Pagina: 1