HiFi Video voor 300 of DVD voor 300?

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 20:47
Mijn videorecorder die ik nu heb, is niet helemaal goed meer. Nu wilde ik dus eigenlijk een nieuwe kopen, maar nu vraag ik me af wat ik beter kan kopen, ik heb bijvoorbeeld deze 2 gezien, bij de kijkshop:

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS86446g.gif

Daewoo video Stereo T744
Artikelnr. 86446
Hifi stereo. 99 Voorkeuzezenders. 8 Programma's in 31 dagen programmeerbaar. 6 Videokoppen. Commercial skip. Breedbeeldweergave. Showview en NTSC playback. Incl. afstandsbediening.
Adviesprijs: fl 449,00
fl 299,00
€ 135,68

En deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS86451g.gif

Hiteker DVD-speler Hi-1400
Artikelnr. 86451
Geschikt voor DVD, VCD, audio-CD, MP3, CD-R en CD-RW. Normaal- en breedbeeldweergave. Taalkeuze bij ondertiteling. Met kinderslot. Regio vrij. Digitale coaxiale uitgang. Scart aansluiting. Incl. afstandsbediening. VERWIJDERINGSBIJDRAGE f 6,61 (excl.)
Adviesprijs: fl 349,00
fl 299,00

Tjah, een DVD speler voor 300 piek... Ik weet ook niet of dat wat is. De videospeler voor 300 piek, dat zou op zich wel wat kunnen zijn.

In elk geval altijd beter dan wat ik nu heb, jah goed, nu heb ik een Panasonic SVHS videorecorder, maar die is ook al meer dan 10 jaar oud nu, denk ik, en het beeld is gewoon niet goed meer...

Wat kan ik het beste doen? Of heeft iemand nog meer mooie ideeen... :)

BVD :P

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
Ligt er maar net aan waar je het voor gebruikt he...
Als je dingen van Tv op wilt kunnen nemen, sja..

specs

• eX0duS
Ik heb hier wel wat videobanden liggen.
Maar toch is zo'n DVD speler wel mooi natuurlijk... :)

Wat is op dit moment een goede keus, VHS of DVD?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hiteker... hmmz... die kreeg je gratis bij videoland als je voor 200 piek ofzow opwaardeert :P
ik zou zeggen dat je die ebter niet kan nemen. Men broer heeft pas een toshiba DVD gekocht (weet niet welke typenummer) maar ik moet zeggen dat ik em erg mooi vind.

Ps. Om nu nog een videorecorder te nemen... tja... Ik zou zeggen : neem je nog veel op, neem dan een videorecorder.(met met SVHS, dat scheelt al enorm)
Kijk je meer? neem dan een DVD,

Je kan natuurlijk ook nog beide nemen :P

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• eX0duS
Op zich is de videorecorder die ik nu heb goed genoeg om nog films mee af te spelen, het is geen pretje, maar op zich gaat het nog wel. Het beeld is gewoon niet zo mooi meer, en het beeld is niet stabiel, maar voor de rest gaat het wel.
Ik kan er niet echt meer mee opnemen, omdat het display het niet meer doet, dus ik kan geen tijd instellen. Misschien een los contactje, ik weet ook niet.

• eX0duS
Trouwens, het leuke van de kijkshop is, is dat als je iets koopt, je het ook altijd mag ruilen.

Op zich lijkt mij die videorecorder wel iets. HiFi stereo, 6 videokoppen. Dat kan toch nooit echt slecht zijn voor 600 piek. En Daewoo is ook niet zo'n achteraf merk op zich, zoals AudioSonic, of Supertech of dat soort dingen... :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

OMG, please koop niet die Daewoo video.
Voor zover ik het beeld van dat ding gezien heb is het echt *** (daar stond een woord met een niet zo positieve betekenis)
Daewoo valt wat mij betreft onder dezelfde categorie als AudioSonic, Frontech, Supertech, Yoko enz.

Voor 50 piek meer kan je bij It's een Panasonic in de aanbieding halen, zelfde specificaties als deze alleen kwalitatief aanzienlijk beter (heb um zelf ook ;))
Maar ik denk niet dat ie het haalt bij je huidige SVHS recorder...

Hoe het met die DVD speler zit weet ik niet...

edit:
ow geef die oude Panasonic dan maar hier >:)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• eX0duS
Hmz die Daewoo is dus niks... :?
Ik zal ff kijken voor die Panasonic die je zei.

Maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik beter kan doen: DVD of VHS... DVD is betere kwaliteit, je kunt er alleen niet mee opnemen... :)

Maar het leuke van de kijkshop is: Ik kan die videorecorder kopen, en als hij niet bevalt kan ik hem zonder problemen terugbrengen... :)

• eX0duS
Ik heb besloten dat ik zodadelijk de Panasonic videorecorder ga kopen bij de It's. Tenzij ze me daar overhalen om een DVD speler te kopen natuurlijk... :P

• eX0duS
Ik heb me verkeken ofzo... :(
De Panasonic video was geen HiFi, maar gewoon mono, dus ik heb hem maar niet gekocht... :(
Pagina: 1