Verandert z'n sig te weinig.
Verwijderd
Je keek al niet zo blij toen die foto genomen werd... Toch een echte profeet????Op maandag 17 december 2001 21:12 schreef Sandalf het volgende:
Mijn hoofd begint ook al gephotoshopped in iconen te verschijnen...
Het lijkt me ook wel leuk om te komen. Ik kan op alle drie de dagen.
Verwijderd
Heb je daar ooit aan getwijfeld dan?Op woensdag 19 december 2001 10:16 schreef el_marcianito het volgende:
Je keek al niet zo blij toen die foto genomen werd... Toch een echte profeet????
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Morgoth, je sig is koel.[23:10] [Morgoth] links is koel
[23:10] [Buzzman] links zuigt
[23:10] [Exirion|BRB] links zuigt
Wat ga jij nu in godesnaam weer organiseren?Op donderdag 20 december 2001 13:32 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Morgoth, je sig is koel.
[IceStorm] al ga je wilde SM orgies organiseren, van mij mag het
Verwijderd
Wil jij soms een knalblauwe kaaspannenkoek in je gizicht??Captain Proton
haha... tja, misschien is dit icoon een gevaar voor de volksgezondheid, maar verder is ie vrij onschuldig
Verwijderd
post no 500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van mij ook hoor...moet ik nog iets speciaals meebrengen?Op vrijdag 21 december 2001 00:50 schreef morgoth het volgende:
[IceStorm] al ga je wilde SM orgies organiseren, van mij mag het
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ja, een extra string en je goeie humeur...Op vrijdag 21 december 2001 13:21 schreef Ortep het volgende:
[..]
Van mij ook hoor...moet ik nog iets speciaals meebrengen?
O nee beter nog, een woordenboek, want W&L-ers hebben alleen semantische discussies over sex gedurende de nacht, verders niet.
Ik trek mijn leren broek wel aanOp vrijdag 21 december 2001 13:44 schreef Elvhenk het volgende:
Ja, een extra string en je goeie humeur...![]()
Hoe wilde je anders over sex discussieren?O nee beter nog, een woordenboek, want W&L-ers hebben alleen semantische discussies over sex gedurende de nacht, verders niet.![]()
Hmmm...discussieren is een vorm van communiceren
Definitie van communiceren:
Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten/lullen
Zo kom je toch weer bij de sex uit
(doh, het is vrijdagmiddag)
En nogwel die voor de kerst...de verjaardags viering van de enige persoon ooit geboren zonder dat er sex aan te pas kwamOp vrijdag 21 december 2001 15:45 schreef Elvhenk het volgende:
(doh, het is vrijdagmiddag)
Je weet toch dat hij een Italiaan was he? Hij woonde tot na zijn dertigste nog bij zijn moeder en hij geloofde heilig dat ze nog maagd was
Verwijderd
Tis dat ie een Italiaan was, zou voor een Amerikaan niet eens zo raar zijn.Je weet toch dat hij een Italiaan was he? Hij woonde tot na zijn dertigste nog bij zijn moeder en hij geloofde heilig dat ze nog maagd was
Hangt er vanaf hoeveel mensen er komen en hoe exotisch je smaak is.Op vrijdag 21 december 2001 13:21 schreef Ortep het volgende:
[..]
Van mij ook hoor...moet ik nog iets speciaals meebrengen?
Ach welnee, zitten ook jonkies tussenOp vrijdag 21 december 2001 13:04 schreef spock13 het volgende:
ik weet eigenlijk nog niet zeker of ik kom, jullie zijn allemaal zo oud....
edit:
post no 500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Vergeleken bij hem ben jij zelfs een ouwe lul.Op vrijdag 21 december 2001 18:56 schreef MaDLiVe het volgende:
Ach welnee, zitten ook jonkies tussen
Medescholiertjes die ook wel eens w&l lezen moet ik allemaal vooroordelen uit hun hoofd praten over hoe jullie zijn, maar door dit soort dingen gaat het natuurlijk helemaal mis.....ze hebben altijd zo'n verkeerd beeld van jullie he....Op vrijdag 21 december 2001 18:50 schreef morgoth het volgende:
rauwe sex dus?
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Ok ok ok...ik neem mijn zwepen, handboeien en kettingen wel niet mee hoot. Dan schok ik geen mensen deze keer...:)Op vrijdag 21 december 2001 20:50 schreef Gnoom het volgende:
Medescholiertjes die ook wel eens w&l lezen moet ik allemaal vooroordelen uit hun hoofd praten over hoe jullie zijn, maar door dit soort dingen gaat het natuurlijk helemaal mis.....ze hebben altijd zo'n verkeerd beeld van jullie he....
Zwepen, handboeien en kettingen? Wat weinig origineel!Op vrijdag 21 december 2001 21:55 schreef Ortep het volgende:
[..]
Ok ok ok...ik neem mijn zwepen, handboeien en kettingen wel niet mee hoot. Dan schok ik geen mensen deze keer...:)
Ik had van jou toch wel wat inventiever attributen verwacht, O Ortep! - Dit is toch wat burgerlijk.
Dat zijn de dingen die je makkelijk mee kunt nemen. Samen met de ringgag. Zelfs een gewone rijzweep is al lang, een kat is handiger. Dingen als spreidstangen, Andreaskruizen een rek of schandblokken nemen veel ruimte in en ik kom met de trein. En mijn takels en mijn swing kunnen al helemaal niet, die zitten vast aan de plafond balkenOp vrijdag 21 december 2001 22:04 schreef Lord Daemon het volgende:
Zwepen, handboeien en kettingen? Wat weinig origineel!
Ik had van jou toch wel wat inventiever attributen verwacht, O Ortep! - Dit is toch wat burgerlijk.
Het is maar goed dat de medescholieren van gnoom zich zo'n goed beeld van ons kunnen vormen.
Verwijderd
Zoals alle profeten ben ik niet altijd consequent met m'n uitspraken. Maar ik zeg nooit de ene keer het ene en de andere keer het andere.Op vrijdag 21 december 2001 12:53 schreef el_marcianito het volgende:
Tja, een profeet met een duidelijk spraakgebrek dan
Over wat het ene en wat het andere is kan ik jullie (tegen betaling) wel verder verlichten.
Verwijderd
Zoals ik al zei, DUIDELIJK een gevaar voor mijn volksgezondheidWil jij soms een knalblauwe kaaspannenkoek in je gizicht??
Verwijderd
Alvast 1 keerMaar ik zeg nooit de ene keer het ene en de andere keer het andere.
Wel als een echte profeet erg inhalig zijn ja....Over wat het ene en wat het andere is kan ik jullie (tegen betaling) wel verder verlichten.
Dus ik moet gaan bakken...?Zoals ik al zei, DUIDELIJK een gevaar voor mijn volksgezondheid
Verwijderd
Tja, dat zou wel eens niet zo goed kunnen zijn voor JOUW volksgezondheidDus ik moet gaan bakken...?
Verwijderd
levensgevaarlijk hier... Invasie van de marsvrouwtjes op blauwe vliegende kaaspannekoeken!
Verwijderd
Ik ken alleen knalblauwe slagroomtaarten en heilige pannenkoeken.
Wat heb ik nu weer gemist? Enlighten me.
29 dec is trouwens ok. Denk wel dat ik dan kan.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Deze mensen hebben gezegd te komen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Lord Daemon Onder voorbehoud ChristiaanVerwijs Crazy A Elvhenk Diadem Captain Proton el_marcianito Morgoth Sapman Absolyte Spock13 Sandalf Ortep |
Dan zal ik vanavond als ik het niet vergeet (en ld of diadem me niet voor is) wel een sticky topic maken.
Ik stel voor:
Zaterdag 29 december
Om 20:00 beginnen met verzamelen op Utrecht CS, en dan bekijken we daar wel waar we heen gaan (omg dat wordt leuk
Verwijderd
Tja, ik betwijfel of ze erg handig zijn als standplaats, maar ik zou ook niet weten wat je er anders mee moetWat zeur je nou.. Je kunt ze ook met een spatel omdraaien. En ik ga er niet op staan hoor.
Verwijderd
ik kom niet meer, het is te laat en ik woon redelijk ver wegOp zondag 23 december 2001 14:25 schreef morgoth het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Lord Daemon Onder voorbehoud ChristiaanVerwijs Crazy A Elvhenk Diadem Captain Proton el_marcianito Morgoth Sapman Absolyte Spock13 Sandalf Ortep
Staat de 29e vast en zo ja waar en hoe laat?
Verwijderd
Is al vrij lang geleden, een superfout hippiefeest waar nog slechts extreem foute foto's van rondzwerven op een niet nader te noemen locatie (/~s)knalblauwe kaaspannekoek?
Ik ken alleen knalblauwe slagroomtaarten en heilige pannenkoeken.
Wat heb ik nu weer gemist? Enlighten me.
Verwijderd
Ik wil ook wel iets in complementaire kleuren voor je meenemen hoor, een wortel ofzoTja, ik betwijfel of ze erg handig zijn als standplaats, maar ik zou ook niet weten wat je er anders mee moet
Is 20:00 niet wat laat? Er moeten namelijk ook nog veel mensen terug met de trein. De meeste laatste treinen gaan rond een uur of 1. Dat is misschien ook de moeite niet dan.Op zondag 23 december 2001 14:25 schreef morgoth het volgende:
Ik stel voor:
Zaterdag 29 december
Om 20:00 beginnen met verzamelen op Utrecht CS, en dan bekijken we daar wel waar we heen gaan (omg dat wordt leuk).
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil ook wel iets in complementaire kleuren voor je meenemen hoor, een wortel ofzo <http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif> (en dan niet gaan zeuren dat er ook paars in moet, want dan gaat ie in de verf, vast ook wel aan te komen, maar of het erg gezond is???))

Was dat nou zo moeilijk?
Enne, als je die wortel meeneemt, moet ie wel in kerstpapier ingepakt zijn, en voorzien zijn van bijpasend kerstgedicht
Tsja het is een mini-meeting, als je eerder komt moet je weer gaan eten en dat was niet het idee van de meetingOp zondag 23 december 2001 22:24 schreef GenetiX het volgende:
[..]
Is 20:00 niet wat laat? Er moeten namelijk ook nog veel mensen terug met de trein. De meeste laatste treinen gaan rond een uur of 1. Dat is misschien ook de moeite niet dan.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Lord Daemon Onder voorbehoud ChristiaanVerwijs Crazy A Elvhenk onder voorbehoud Diadem Captain Proton el_marcianito Morgoth Sapman Absolyte Sandalf Ortep Genetix |
Verwijderd
probleem is dat als je eerder afspreekt, je moet gaan eten, en dat was dus niet de bedoeling. Het is een mini-meeting...
Kijk en vergelijkTsja het is een mini-meeting, als je eerder komt moet je weer gaan eten en dat was niet het idee van de meeting
En voor de magnetron: wie is er hier een papegaai?
Verwijderd
Je had me al uit het lijstje gehaald, maar bij deze: ik kan op de 29e niet. Ik ga dan lekker zwetend stampen in de RAI in AmsterdamOp maandag 24 december 2001 12:11 schreef morgoth het volgende:
[..]
Tsja het is een mini-meeting, als je eerder komt moet je weer gaan eten en dat was niet het idee van de meeting
Maaruhm, als ik ontzettend loop te stampen, zal ik aan jullie denken hoor
Ja wat doe je daar nu, je hoort er wel bij hoor...Op zondag 23 december 2001 22:07 schreef Elvhenk het volgende:
s.v.p. nog een "onder voorbehoud" bij mijn naam. Ik weet het nl. nog niet zeker.
Tja dan ben ik toch bang dat het niet gaat lukken, omdat ik om 20:40 bij Lord of the Rings wil zitten in R'damOp maandag 24 december 2001 12:11 schreef morgoth het volgende:
[..]
Tsja het is een mini-meeting, als je eerder komt moet je weer gaan eten en dat was niet het idee van de meeting
Lees toch het boek joh...dat is veel leuker en je doet er langer overOp maandag 24 december 2001 17:11 schreef GenetiX het volgende:
Tja dan ben ik toch bang dat het niet gaat lukken, omdat ik om 20:40 bij Lord of the Rings wil zitten in R'dam
Ja, daarom was ik er de vorige drie keren ook wel bij dus he...Op maandag 24 december 2001 15:08 schreef Ortep het volgende:
[..]
Ja wat doe je daar nu, je hoort er wel bij hoor...
Jammerz, dan maar naar de volgende meeting, ik ben wel erg benieuwd naar de mensen achter de posts (zeg maar).
Dat ga ik pas na de film doen anders mis ik weer allerlei dingen. Net zoals in Harry Potter & The discovery of Heaven ...Op maandag 24 december 2001 17:16 schreef Ortep het volgende:
[..]
Lees toch het boek joh...dat is veel leuker en je doet er langer over
Iedereen die trouwens wel naar de meeting gaat, veel plezier!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Lord Daemon Onder voorbehoud Elvhenk onder voorbehoud Diadem Captain Proton el_marcianito Morgoth Sapman Absolyte Sandalf Ortep |
Dit is de lijst dus, ik zal even een sticky topic openen.
[topic=361532/1/25]
Waarom komen er eik niet zo veel? Niet dat het boeit, de harde kern blijft over
Maar heel veel mensen van de vorige keer hebben geeneens gereageerd in deze thread!
Waar verzamelen we? Utrecht CS is nogal groot
Tsja, tis natuurlijke selectie he. Alleen dat wat de harde kern zou moeten zijn komtOp donderdag 27 december 2001 12:31 schreef Ortep het volgende:
Tis mijn eerste meeting...
Waar verzamelen we? Utrecht CS is nogal groot
En zoals je in de sticky topic kan lezen:
Bij het meetingpoint op Utrecht CS, dat is onder de blauwe borden waar de vetrektijden op staan.
Hmmm...gek dat ik dat al die tijd over het hoofd heb gelezen.Op donderdag 27 december 2001 12:32 schreef morgoth het volgende:
En zoals je in de sticky topic kan lezen:
In de thread wordt over 20:00 gesproken. Wat is het? voordat iedereen op een andere tijd komt
Herhaling
20:00 OP UTRECHT CS
Je bent toch niet zo'n foute zoetermeer type die naar feesten van friso en bob gaat he?
WELKOM
Verwijderd
Verder heb ik nog een paar vage kennissen in Delft, maar ik denk dat die een beetje uit de toon zouden vallen, dus als jullie het niet erg vinden doen we dat een andere keer
En wat rijdt die laatste trein vroeg
Maar morgen verder babbelen. Ik ben nu slapen
Tot later.
Verwijderd
Wat was iedereen vroeg weg zeg, valt me een beetje tegen van jullie!!
En verder ga ik straks wel ff een hele lijst potentiële sigs posten ( WHOEHAHAAHAAAAAAAA
Dan moet je gaan klagen bij de spoorwegen. Die laten de treinen niet zo lang rijden. Ik ging 10 voor half 12 weg, maar ik was pas tegen 1 uur thuis. En dat over dat kippen eindje.Op zondag 30 december 2001 15:31 schreef el_marcianito het volgende:
Wat was iedereen vroeg weg zeg, valt me een beetje tegen van jullie!!
Verwijderd
Neh.. Veel te afgezaagd, en het helpt toch niet. De volgende sport is veel leuker (en moeilijker): positief denken over de NS....Dan moet je gaan klagen bij de spoorwegen.
Ik denk dat ik me liever met iets eenvodigs ga bezighouden. Zoals fouten in de relativiteits theorie aantonen. Of semantische discussies definierenOp zondag 30 december 2001 15:45 schreef el_marcianito het volgende:
Neh.. Veel te afgezaagd, en het helpt toch niet. De volgende sport is veel leuker (en moeilijker): positief denken over de NS....
Verwijderd
May the sigs be against you...
<Lord Daemon> Ik ben mijn eigen functie
<Morgje> Zuipen is een soort van slempen, maar dan zonder morsen
(LD was al eerder met dit tot sig verklaren)
<Lord Daemon> Maar dit glas heeft een spin, als je het omdraait is het anders
<Lord Daemon> zes bier, twee wijn, twee cola
(volgens Captain Proton was dit grappig)
<Sandalf -> Diadem> Ik ben het eens met Lord Daemons stelling dat jij de meest zinloze persoon bent
<Morgje> Er is juist helemaal niets indinges duidelijk
<Morgje> ..want intu.. dat heb ik nou altijd
<Diadem> Ik ben intuitist
<el Marcianito> Waarom ontken jij jezelf?
<Morgje> Omdat ik niet besta.
<el_marcianito> Yoghurt rules!!
(maar dat was toch al algemeen bekend??)
<el_marcianito> Een vrij kansloze discussie waarbij mensen elkaar voortdurend aan het afmaken zijn.
<Captain Proton> Is dat niet gewoon W&L?
<el_marcianito> Witlof is leuk
Diadem dient schadeclaim in omdat hij nog steeds niet in de gracht ligt
(letterlijke tekst: Ik lig ook nog steeds niet in de gracht... CP heeft een wat iman achtig geheugen)
<Captain Proton> Volgens mij gaat hij proberen deze uitspraak op papier te krijgen.
<el_marcianito> OK, volgens mij heb ik een selectief slecht geheugen.
<Lord Daemon -> Diadem> Dat is jammer he, opeens zit ik naast je.
<Lord Daemon> Ja hallo, het gaat mij alleen om uiterlijk.
<Lord Daemon> Ik voel veel Lord Daemon signatures aankomen.
<Sandalf> zoet is goed.
Wegens enorme vaagheid is de uitspraak 2*s 3*s verwijderd. Verwijderingsbijdrage graag op giro...
Verwijderd
<Clay -> Diadem> Hee, jij bent diegene die iedereen als usericon gebruikt!
Of deze discussie tussen LD en Morgoth:
<Lord Daemon> Wel!
<Morgoth> Niet!
<Lord Daemon> Wel!
<Morgoth> Niet!
<Lord Daemon> Wel!
<Morgoth> Niet!
Maar gelukkig werd dit geschil beslecht met een wedstrijdje hoe hou ik zo lang mogelijk m'n lach in', dat verloren werd door Morgoth, omdat hij el_marcianito aankeek
Dat zei ik overigens, hoewel ik wel vind dat het leuker is als clay dat gezegd zou hebben, dus dit stukje geschiedenisvervalsing is zeer verantwoord.<Clay -> Diadem> Hee, jij bent diegene die iedereen als usericon gebruikt!
zo te horen heb ik weer een hoop gemist. Hopelijk zie ik hier weer wat interessante foto's...
Ander feestje helaas. Ook leuk (je kunt niet elke dag als Sauron verschijnen he)
Nog Jihads gehad?
Lijstje van kroegen?
Verandert z'n sig te weinig.
Captain Proton was niet zo helder meer na 8 bier, vermoed ik... Het duurde echt meer dan een minuut voordat de 10 eurocent viel....
2 meetings achter elkaar valt trouwens niet mee... De crewmeeting was zwaar, zeer zwaar...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Btw, die crewmeeting had je toch gemist?
"Hee, dat is diegene die iedereen als usericon gebruikt!"Op maandag 31 december 2001 14:20 schreef morgoth het volgende:
[..]
Dat zei ik overigens, hoewel ik wel vind dat het leuker is als clay dat gezegd zou hebben, dus dit stukje geschiedenisvervalsing is zeer verantwoord.
heb ik wel degelijk gezegd
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin