Toon posts:

[NS6] Plugins geinstalleerd, werken niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier zojuist Netscape 6 gedownload en wilde een potje poolen op games.yahoo.com. Netschaap geeft netjes aan dat ie Java plugins nodig heeft en gaat deze downloaden. Dit gaat allemaal ok, geen errors, maar als ik dan netscape opnieuw opstart wil ie weer gaan downloaden.

Ik zie in de plugins ook helemaal geen java-shit staan. Wel in de map /usr/lib/netscape, daar staat een file libjsd.so. Symlinken wilde niet helpen.

Ik heb het zelfde probleem met Flash. Maar van Flash staan de bestanden wel in de plugins directory.

Ik draai Redhat 7.2. Iemand een idee?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die java-plugin moet je downloaden als root, anders kan hij hem niet installeren.
Flash is gewoon een file in de juiste directory smijten, en dat werkt het gewoon, wat zegt de link about:plugins (ff zelf intikken in de url-balk, aangezien ik dat niet automatisch kan laten linken door GoT :) ??

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Dit is alles :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Installed plug-ins
Find more information about browser plug-ins at Netscape Netcenter.

Default Plugin

File name: /usr/lib/mozilla/plugins/libnullplugin.so
The default plugin handles plugin data for mimetypes and extensions that are not specified and facilitates downloading of new plugins.

Mime Type Description Suffixes Enabled
* All types .* Yes

De Java plugin had ik wel als root gedownload :(

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Ik zie in de plugins ook helemaal geen java-shit staan. Wel in de map /usr/lib/netscape, daar staat een file libjsd.so. Symlinken wilde niet helpen.

Ik heb het zelfde probleem met Flash. Maar van Flash staan de bestanden wel in de plugins directory.

Ik draai Redhat 7.2. Iemand een idee?
Ja, zorg dat je root bent. Die installer is erg achterlijk, en als normale user gaat de install maar ten dele goed.

Onder Mozilla geeft zowel Java en Flash problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 13:33 schreef igmar het volgende:

[..]

Ja, zorg dat je root bent. Die installer is erg achterlijk, en als normale user gaat de install maar ten dele goed.

Ik was root toen ik het installeerde....

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 13:33 schreef igmar het volgende:

[..]

edit: |:( niet waar, wat ik zeg. Euh, ik heb beide als user geinstalleerd in m'n home dir en het werkt. De Java plugin van Netscape deed het meteen. De Flash plugin heb ik waarschijnlijk met de hand gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu handmatig de java re gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds niks.

Iemand nog enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
kick....

Verwijderd

ln -s <pad naar jre>/plugin/i386/ns600/libjavaplugin_oji.so <plugindir van ns6>
Pagina: 1