Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
1.als je een goeie airflow hebt gecreëerd kan je het beste je kast dichthouden.
2. de fan hiervan is voor het koelen van de voeding zelf. Dus nee dat zal wel meevallen
3. voorin de kast naar binnen blazen. Achter in de kast naar buiten blazen.
<>
en als hij niet meer wil opstarten hoef ik dan alleen de cmos te resetten om hem weer op te laten leven?
<>
Als het goed is wel ja
2. de fan hiervan is voor het koelen van de voeding zelf. Dus nee dat zal wel meevallen
3. voorin de kast naar binnen blazen. Achter in de kast naar buiten blazen.
<>
en als hij niet meer wil opstarten hoef ik dan alleen de cmos te resetten om hem weer op te laten leven?
<>
Als het goed is wel ja
Zolang jij rustig aan doet zoals je doet zou de cmos reset inderdaad voldoende moeten zijn.Op zondag 16 december 2001 13:00 schreef masternewman het volgende:
.....en als hij niet meer wil opstarten hoef ik dan alleen de cmos te resetten om hem weer op te laten leven?
T.I.A.
En inderdaad goede airflow, kast dicht.
edit:
Te laat
Te laat
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Verwijderd
je voeding kan te maken hebben met de temp in je kast ja maar met een goede airflow heb je daar zeker geen last van
het beste is aan de voorkant intake en of een intake te hoogte van je cpu
de outtake zo hoog mogenlijk boven je voeding als je daar ruimte voor hebt of een fan helemaal boven in je kast maken
let wel op intake en outtake op plaatsen waar een fan evt gemonteerd kan worden in de kast zit vaak een ijzeren rooster voor niet bevordelijk voor de airflow en het geluid
het beste is aan de voorkant intake en of een intake te hoogte van je cpu
de outtake zo hoog mogenlijk boven je voeding als je daar ruimte voor hebt of een fan helemaal boven in je kast maken
let wel op intake en outtake op plaatsen waar een fan evt gemonteerd kan worden in de kast zit vaak een ijzeren rooster voor niet bevordelijk voor de airflow en het geluid