The Ghost
Zie hier Femme's uitleg-> http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000470.html
Kaj.
Kaj.
Heb nog wel een servertje voor je in de aanbieding.
Een leuk speeltje wat wel een beetje geupgrade moet worden.
Bevat een paar hotswop bay's en is dual proc.
Moet alleen een beetje geheugen, een proccessor en een paar disken bij.
Als je geintereseert bent voor tweakers moet je maar ff mailen. ghost@time98.nu
Nu moet natuurlijk niet iedereen gaan mailen, dit aanbod geld alleen voor Femme
Femme, als je geintereseert bent, reageer dan ff buiten deze topic om op main mail adres.
Als er wat te regelen valt, dan hoeft niet iedereen er van af te weten.
Een leuk speeltje wat wel een beetje geupgrade moet worden.
Bevat een paar hotswop bay's en is dual proc.
Moet alleen een beetje geheugen, een proccessor en een paar disken bij.
Als je geintereseert bent voor tweakers moet je maar ff mailen. ghost@time98.nu
Nu moet natuurlijk niet iedereen gaan mailen, dit aanbod geld alleen voor Femme
Femme, als je geintereseert bent, reageer dan ff buiten deze topic om op main mail adres.
Als er wat te regelen valt, dan hoeft niet iedereen er van af te weten.
The Ghost
Verwijderd
The Ghost, ze worden al door Computechworld gesponsord, met 2 x een Athlon 800, dus zon zelfbouwpakket (alle respect) gaan ze echt niet kopen.
Wie heeft het over kopen!!!!!
Dat heb ik nooit gezegd, ik heb het over in de aanbieding en misschien bedoel ik daarmee wel bruikleen zonder kosten.
Daarbij weet je helemaal niet wat ik hier heb staan, je valt vast achterover wat ik Femme en aanhang kan leveren.
En misschien is het wel handig als je een server kan lenen, tot de tijd dat je zelf iets hebt geregeld.
Voor een hoop mensen is dat zeer fijn, een overbruggins periode.
Dat heb ik nooit gezegd, ik heb het over in de aanbieding en misschien bedoel ik daarmee wel bruikleen zonder kosten.
Daarbij weet je helemaal niet wat ik hier heb staan, je valt vast achterover wat ik Femme en aanhang kan leveren.
En misschien is het wel handig als je een server kan lenen, tot de tijd dat je zelf iets hebt geregeld.
Voor een hoop mensen is dat zeer fijn, een overbruggins periode.
The Ghost
Verwijderd
Nou, laat mij eens achterover vallen
.
Je hebt het er trouwens wel over dat er nieuwe processors in moeten, nieuw geheugen en nieuwe harde schijven. Beetje veel geld kwijt voor een "overbruggingsperiode". Ondanks je gulle aanbod lijkt het mij niet echt praktisch, maar misschien denkt Femme daar anders over...
Je hebt het er trouwens wel over dat er nieuwe processors in moeten, nieuw geheugen en nieuwe harde schijven. Beetje veel geld kwijt voor een "overbruggingsperiode". Ondanks je gulle aanbod lijkt het mij niet echt praktisch, maar misschien denkt Femme daar anders over...
Ik heb het niet over nieuwe spullen die er in moeten maar over spullen die er bij moeten om alle gebruikers te kunnen verwerken.
Ik geloof dat Femme aardig wat connecties heeft met leveranciers, dus dat kan het probleem niet wezen.
En om je achter over te laten slaan is niet zo veel nodig hoor.
Ik bied Femme gewoon een behoorlijke Compaq server aan om een overbruging te kunnen maken tussen de huidige situatie en de tijd dat zijn sponsers de spullen kunnen leveren.
Als daar iets mis mee is zou ik zeggen doe een leuk aanbod richting Femme, als je meer kan bieden als wat ik kan, dan houd ik me stil, als je dat niet kan, lijkt het me niet terecht dat je nu commentaar levert.
Ik geloof dat Femme aardig wat connecties heeft met leveranciers, dus dat kan het probleem niet wezen.
En om je achter over te laten slaan is niet zo veel nodig hoor.
Ik bied Femme gewoon een behoorlijke Compaq server aan om een overbruging te kunnen maken tussen de huidige situatie en de tijd dat zijn sponsers de spullen kunnen leveren.
Als daar iets mis mee is zou ik zeggen doe een leuk aanbod richting Femme, als je meer kan bieden als wat ik kan, dan houd ik me stil, als je dat niet kan, lijkt het me niet terecht dat je nu commentaar levert.
The Ghost
Pagina: 1