Probleem abn amro site

Pagina: 1
Acties:

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ok ik moet voor mijn werk enkele pc's geschikt maken voor een beurs. Geen probleem zou je denken. Opdracht is oa het maken van een hypotheek offerte voor jezelf. Enkele scholieren komen dus die opdrachten maken.

Opdracht krijg je door op abn site ' alles voor particulieren' dan naar berekenen en beslissen en hypotheek berekenen' selecteren en dan bv 'max hypotheek in 6 stappen' dan 'begin met berekening'

En nu het probleem. Op 1 van deze computers wil hij absoluut de invul schermpjes niet laden, je krijgt dus zo'n blokje ( hoe noem je dat ding) alsof een plaatje niet goed is ingeladen. Is dit iets met java script? (komt ook bij het wel inladen te staan applet started)

Er draaide ie 5.0 Ik heb al geupgrade naar 5.5 omdat ik dacht dat dat wel zou helpen. vreemd is echter dat de andere pc het gewoon doet.

hoe los ik dit op?

Ok, het zal ongetwijfeld super simpel zijn, en daarom vraag ik het de experts :)

bij voorbaat dank

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=10] >> [forum=4]

• xxxMaverick
Op zondag 16 december 2001 13:19 schreef Negotiator het volgende:
[forum=10] >> [forum=4]
is toch een software probleem :?

• xxxMaverick
ik hou er niet van mijn eigen topic omhoog te gooien, maar iemand van jullie weet dit vast wel! kom op, ik heb echt ff hulp nodig

Verwijderd

Het is een java-applet (geen javaSCRIPT).

Misschien nog wat extra java-achtigs installeren via http://windowsupdate.microsoft.com :?

En is het geen optie om een andere bank-site te gebruiken? Bij alle banken kan je wel je maximale hypotheek berekenen lijkt me...

• xxxMaverick
Op zondag 16 december 2001 17:20 schreef SVL het volgende:
Het is een java-applet (geen javaSCRIPT).

Misschien nog wat extra java-achtigs installeren via http://windowsupdate.microsoft.com :?

En is het geen optie om een andere bank-site te gebruiken? Bij alle banken kan je wel je maximale hypotheek berekenen lijkt me...
dank, maar lijkt niet te werken ik had al gekeken bij windows update, en oa dus ie 5.5 erop gezet.

Andere bank is geen optie, is een presentatie van abn amro, is een beetje lullig als ik dan opeens de rabo site er neer zet ;)

• xxxMaverick
jammer, ik was er zeker van dat jullie dit wel zouden weten :'( nou, toch bedankt......

Dit wordt stressen morgen..... :(

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
heb je bij de installatie van ie5.5 ook java virtual machine geinstalleerd????

iRacing Profiel

• xxxMaverick
Op zondag 16 december 2001 23:05 schreef kroegtijger het volgende:
heb je bij de installatie van ie5.5 ook java virtual machine geinstalleerd????
doet i toch standaard of niet??? :?
Pagina: 1