Toon posts:

Dualhead Clone Matrox G450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Heb een matrox Mill G450 dualhead 32mb DDR. Mbv de software die op de cd meegeleverd is kun je alle opties instellen enzo.

Niks aan de hand,maar nu heb ik recent de nieuwste drivers en software van Matroxsite gedownd, en nu krijg ik de optie dualhead clone niet meer aan... Iemand die weet hoe het moet? Eerst had ik het zodanig in gesteld: Clone:on DVDMax: on. Dan was er steeds het pc beeld te zien, maar als je film draaide dan verscheen de film, dit wil ik nu weer...
Help!

Groetjes Panda

Verwijderd

Ga bij de instellingen naar dualhaed clone klik ff op change settings vervolgens hot keys aanklikken op het menutje wat je krijgt dualhead clone aanklikken en dan ff sneltoetsen toewijzen.
als je dat gedaan hebt moet het werken als je de sneltoetsen aanklikt.

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

ff dubbelkikken op je Matrox Quickdesk icoontje of rechtermuisknop op het bureablad, dan krijg je:

"Display properties" >
Tab:"settings" >
Knop:"Advanced" >
Tab:"Dualhead >

dan bubbelklik op Features, eers op Clone, ff een hotkey toewijzen en je zet hem zo aan, en dan dubbelkik op DVDMAx en deze ook ff aanzetten ("Use Dualhead DVDMaX")

Voilà, ik weet alleen niet of de clone bij de volgende opstart nog aanstaat, gebruik die feature eigenlijk niet.
Maar dan kun je altijd ff een simpele hotkey verzinnen, dan staat hij zo weer aa, toch?

suc6

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead