weekend

Pagina: 1
Acties:

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
in vervolg op http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000472.html

ik denk dat veel mensen er last van hebben dat ze na het weekend hun (of andere interessante) topics kwijt zijn (ik iig wel), is daar niks aan te doen?
doordeweeks is het niet zo erg omdat dan de meeste toch wel elke dag even gaan kijken, maar in het weekend verdwijnen veel topics, die met het ontbreken van de search/show topics from x days niet meer te achterhalen zijn.

ik weet dat het al de zoveelste vraag over deze topic is maar toch, het is voor ons ook erg jammer als we topics kwijt zijn die we graag nog een keer hadden willen lezen, en daar is het forum toch voor.

voor de rest, keep up the good work.

Laterz, zion

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Ik zou het beslist heel prettig vinden als je de laatste topics waarop je gereageerd hebt onder een knop terug kan vinden, zodat je reactie op reactie kan geven. Vaak verloopt de rode draad in een topic, maar dat maakt hem niet minder interessant, wel minder makkelijk terug te vinden (zeker zonder search)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik denk dat je dan het beste in je Preferences aan kan geven dat je de laatste vijf dagen wilt zien.
Dat heb ik ook, en voor mij bevalt dat het beste.
Kaj.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
dat werkt dus niet bij mij (ik heb het echt in mijn prefs staan) werkt alleen bij de kleinere fora

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kaj, ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat die optie bij de meeste fora helemaal niet werkt. Anders ben je een beetje niet goed op de hoogte van je eigen forum (niet lullig bedoeld hoor, ik weet dat je hier al een tijdje rondwandelt, maar daar komt t wel op neer).
UBB sukt, maar ja dit is gewoon wel erg kut, is er niet iets in UBB te PERLen dat je een paar laatste topics nog kan vinden??? Ik ben er ook al een paar kwijt en das best onhandig (al ga ik er geen topic over openen ;))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

Jag

Dat probleem kent iedereen denk ik wel, maar er is een hele goede oplossing voor: je history. Gewoon instellen dat ie het om de 30 dagen leeggooit, en dan gewoon zoeken, en voila.
Jag
Pagina: 1