Subjects laatste x dagen

Pagina: 1
Acties:

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:53
Hoi,

Ben ik de enige wie het niet lukt om 'show topics from last x days' werkend te krijgen?

Ik had hier vrijdag een vraagje gepost over hoe je een scsi kaartje met alleen een interne aansluiting toch voor een extern apparaat zou kunnen gebruiken. Wilde ik de antwoorden gaan bekijken, kom ik niet verder terug dan de 26e (zaterdag)! :_(

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
heb ik ook

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:15
UBB bug. Is niets aan te doen.

[removed]

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
ubb bug?

dit was toch uitgeschakeld door femme om de load naar beneden te brengen, net zoals het uitschakelen van de search functie

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• zetje01
  • Nu online
Precies, dat denk ik ook.

• Femme
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat ding werkte altijd al niet (was ergens in UBB kapot gegaan).

Je moet je UBB niet voorstellen als een programma dat altijd blijft doen waar het voor bedoelt is. UBB is een soort organisch ding dat na verloop van tijd dood gaat.

Verwijderd

It's alive.... :D

Verwijderd

Dan is hij zeker al op sterven na dood! ;)
Het is net een oude bejaarde:
Alle handelingen gaan steeds trager en trager en in zijn geheugen graven lukt niet meer. Dingen van meer dan 2 dagen geleden is hij vergeten en sommige bekenden (users) kent hij niet eens meer van naam. Nog even en we mogen hem begraven.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik zal er niet om rouwen.. Ik vond zijn veel jongere dochter, genaamd PHPForum, toch al veel lekkerder >:)

• havana
  • Laatst online: 06-02 09:21
Hoop dat het PHPForum niet te lang op zich laat w8en :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
We hebben al een uitvaartplechtigheid voor UBB geregeld: in ee jute zak en in het kanaal flikkeren...

Rick: dochter UBB-forum is nog niet geboren...de zwangerschap duurt nog voort...hopelijk geen 9 maanden, en geen doodgeboren kind :)

Verwijderd

Hehe, ik zou UBB gaan doodmartelen, stuk voor stuk zijn files deleten. En weer een CGI, en weer een CGI. >:)

Rest in Pieces !

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
gewoon een keizersnede en opflikkeren met die Big Mama UBB! Dan dat lekkere mokkel PHP erop flikkeren gaat veel beter!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
UBB: Ultimate Bulletin Beer... Afschieten die hap. Maar niet alvast de huid verkopen, eerst wachten tot we echt hebben geraakt (als PHP foum er =)...

O o wat zijn we diep huhuh

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1