Verwijderd
Hij is nog niet verkrijgbaar volgens mij. De foto's van die foon die je daar ziet is van prototype dacht ik, dus je moet nog ff wachten
Op zich moet ie wel verkrijgbaar zijn, want hij komt hier in Alphen uit in januari (ongeveer de 3e week). Dus hij zou nu wel ergens te krijgen moeten zijn 
Ben benieuwd wat ie mag kosten....
Die verkoper beweerde dat ie net zo duur zou zijn als mijn
Kommi Bastard (9210)en dat is toch echt iets te duur dan
Ben benieuwd wat ie mag kosten....
Die verkoper beweerde dat ie net zo duur zou zijn als mijn
Kommi Bastard (9210)en dat is toch echt iets te duur dan
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
De Nokia 7650 is een UMTS gebaseerd toestel en zal dus de komende tijd niet leverbaar zijn. Ze hebben op dit moment nog eerst moeite met het uitleveren van de 6310 terwijl deze ook al een lange tijd leverbaar had moeten zijn.
2e kwartaal van 2002 is daarom een mooie datum en dan zal hij dus pas leverbaar zijn in 3e of 4e kwartaal.
2e kwartaal van 2002 is daarom een mooie datum en dan zal hij dus pas leverbaar zijn in 3e of 4e kwartaal.
Verwijderd
kijk nog maar eens danOp zondag 16 december 2001 13:25 schreef botswagen het volgende:
ik heb het daar nog niet kunnen vinden
Haha wat een grappige mensen zijn verkopers toch! 3e week januari van 2003 waarschijnlijk. Ik denk dat ie iets in de war was met de 6310.Op zondag 16 december 2001 13:30 schreef Dethroned het volgende:
Op zich moet ie wel verkrijgbaar zijn, want hij komt hier in Alphen uit in januari (ongeveer de 3e week). Dus hij zou nu wel ergens te krijgen moeten zijn
De 7650 is overigens geen UMTS toestel voor zover ik weet. Op de site staat ook: GSM network, GPRS datacom.
edit:
6210->6310
6210->6310
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
en op dat toestel wacht ik dus nu net. Eerst zou ie er 3e kwartaal 2001 zijn geloof ik.. toen werd het november en nu wordt het alweer januari ofzow. Wordt er schijtziek van.Op zondag 16 december 2001 13:32 schreef Nielsvdv het volgende:
De Nokia 7650 is een UMTS gebaseerd toestel en zal dus de komende tijd niet leverbaar zijn. Ze hebben op dit moment nog eerst moeite met het uitleveren van de 6310 terwijl deze ook al een lange tijd leverbaar had moeten zijn.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
...welkom bij Nokia...
zo doen ze dat toch altijd! tel bij die leverdata gerust een Q'tje of 2 op.
vorige week sprak ik een vertegenwoordiger van Nokia en die vertelde dat ze alles op alles zetten om de 6310 nog in december uit te leveren
maar... de 5510 was er zo ineens! geheel tegen de traditie in!
zo doen ze dat toch altijd! tel bij die leverdata gerust een Q'tje of 2 op.
vorige week sprak ik een vertegenwoordiger van Nokia en die vertelde dat ze alles op alles zetten om de 6310 nog in december uit te leveren
maar... de 5510 was er zo ineens! geheel tegen de traditie in!
Pagina: 1