Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ICQ SMS] Ben fucked op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik kan de laatste weken geen sms versturen met Ben abonnement. ik run de 2001b.

Iemand anders ook problemen? zou het aan Ben kunnen liggen?

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-11 15:46

supersook

Professioneel prutser

lijkt me dat BEN de boel ook dichtgegooid heeft ;) , net als vele andere mobile telecom providers.

Verwijderd

toets je de nummers wel goed in :?

Verwijderd

icq werkt toch al een heel tijdje niet meer zoals het ooit heeft gewerkt...

Wel jammer opzich, vond het heel handig werken :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ICQ-smsjes naar Ben gaan hier nog altijd goed. Mijn vriendin en ik hebben allebij een Ben abbo, en ontvangen nog altijd de via ICQ en MTNSMS verstuurde smsjes, controleer het nummer eens zou ik zeggen :)

Verwijderd

Hier geen problemen naar Telfort nummers in ieder geval. Athans, meestal niet. ICQ SMS word je ook niet altijd vrolijk van helaas.

Probeer anders http://www.hotsmsm.com of http://www.mtnsms.com eens en kijk wat er dan gebeurd.

Verwijderd

Met m'n kersverse Ben abbo ontvang ik van diverse sites en ICQ SMSjes.
Ik heb nog Dutchtone, met een nummer wat ooit eerder van Ben naar Dutchtone is geporteerd, en ik ontvang gewoon SMSjes van elke internetsite en ICQ. Dutchtone had het toch dichtgegooid :? ?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 18:40 schreef ivootje25 het volgende:
Met m'n kersverse Ben abbo ontvang ik van diverse sites en ICQ SMSjes.
Ik heb nog Dutchtone, met een nummer wat ooit eerder van Ben naar Dutchtone is geporteerd, en ik ontvang gewoon SMSjes van elke internetsite en ICQ. Dutchtone had het toch dichtgegooid :? ?
Dat heb ik vaker gehoord jah. Geporteerde nummers lijken altijd onder hun oorspronkelijke provider te blijven vallen. Misschien ligt dat aan het filter-systeem, dat met nummer reeksen werkt ofzo... :?

Dan zou het toch minder zijn als je van Dutchtone je nummer naar Ben had geporteerd :P.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Heb het net nog ff getest, ik heb ff een ICQ SMS naar mijn telefoon gestuurd (BEN Prepay) ik had hem binnen 60 seconden.

Dus is wel duidelijk, Ben heeft het niet afgesloten.
Pagina: 1