Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Wel netjes gedaan
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
rest is de moeite niet..
dus totaal ongeveer 25-35 piek en je bent klaar met deze mod
Maar het zou vast wel werken
Verwijderd
't heeft mij 17,50 gekostOp zondag 16 december 2001 12:16 schreef mkleinman64 het volgende:
om en na bij de 30 piek was ik kwijt. molex stekker kost ongeveer 4 piek, de pertinax onderplaat (eilandjes) kostte ook fl 11,95) en dan gaat het al hard met het budget.
rest is de moeite niet..
dus totaal ongeveer 25-35 piek en je bent klaar met deze mod
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
Verwijderd
hé ultimate gebruiktOp zondag 16 december 2001 12:07 schreef jordan2k het volgende:
Hey dat lijkt donders veel op mijn project
Maar heel leuk gedaan
klik hier
Ik ben een n00b met solderen enzo, dus kom ik er niet uit.
Hoe zit het met die twee pot-dingen, die hebben drie pootjes. Welke moet waar?
ik heb het schema van circuits online http://www.circuitsonline.f2s.com/circuits/view.php?cat=computer&sch=03&print=no.
Mail me dan ff! info@freakstar.nl
Verwijderd
dit is ech niet moeilijk... gewoon proberen en als ut niet lukt dan opnieuwOp maandag 17 december 2001 22:48 schreef freakstar het volgende:
Is er misschien iemand die zo'n vu meter voor mij in elkaar zou willen solderen??? uiteraard betaald.
Mail me dan ff! info@freakstar.nl
Verwijderd

en ja, alle ledjes zitten wel op 1 lijn, maar die gele zijn iets minder fel...
Verwijderd
Verwijderd
staat met jumpers zo ingesteld, btw alles zit wel recht maar die brakke camera lijkt alles scheef te zittenOp vrijdag 21 december 2001 12:46 schreef BananeKoning het volgende:
is die cpu speed realtime? of zijn het gewoon 2 van die dingen die ingesteld staan op 9 en 00 ?
tuurlijkOp vrijdag 21 december 2001 13:00 schreef Brainpiggy het volgende:
[..]
staat met jumpers zo ingesteld, btw alles zit wel recht maar die brakke camera lijkt alles scheef te zitten
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
't bewijsOp vrijdag 21 december 2001 13:27 schreef dave_hagenaars het volgende:
[..]
tuurlijk