Toon posts:

DVDeo: beetje te vroeg op de markt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal dagen geleden DVDeo gekocht. Leek me wel handig om met 1 programma te doen waar je anders meerdere programma's voor nodig hebt. Ook het concept van downloadable codecs klinkt goed.

Echter: DVDeo loopt bij mij voor geen meter! Zowel onder W98 als W2K continu vastlopers, DVD niet kunnen lezen, niet-reproduceerbare afbrekingen van DVD-leessessies, niet kunnen branden.

Het compilerdeel van DVD > DivX blijft vaker wel dan niet in een loop vastzitten.

Kortom: Denda, doe je huiswerk en maak dit programma eerst fatsoenlijk af. Tot die tijd raad ik het iedereen af om hiermee te beginnen!

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:38
HMm, heeft niemand anders dit programma...

Heb het al een tijdje op niet nader genoemde plaatsen >:) liggen zoeken, maar nog nooit tegengekomen ;(

Is het een beetje snel, als het niet hangt?

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Hmm... raar. Er is al een DVDeo draadje, en daaruit kan ik opmaken dat het wel een lekker programma is...

Verwijderd

Topicstarter
Gekocht bij de Makro (Hfl. 80,-) of zo. Snelheid? Ik schat zo'n 6 uur op een TB1333. Beetje moeilijk te zeggen omdat de boel continu vastloopt.

Overigens ligt het (denk ik) niet aan mijn configuratie, want al het andere (dus ook DVD > VCD software) loopt zonder morren.

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:38
Tja, kan altijd wel een colflictje zijn hé, is moeilijk te zeggen zo, als het bij andere mensen wel goed draait...

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:55

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

las laatst een stukje over die software volgens mij in de krant, conclusie was dat het gewoon *bagger* was, (geen flame oid intended).

Programma loopt dus gewoon niet goed, is imo een miskoop dus.

en nee geen eigen ervaring met deze programma.
[edit] ligt dus niet aan jullie systemen. :)
Pagina: 1