op die 3 grootste, maar zou je niet een andere videokaart kopen
zie profile.. alleen die? maakt een v2 ook onderscheid tussen core en mem?Op zondag 16 december 2001 11:41 schreef cheshire87 het volgende:
op die 3 grootste, maar zou je niet een andere videokaart kopen![]()
Die 3 grote met 3dfx er op dat zijn de video chips, dus las je je core snelheid hoger wil moet je die koelen, al die kleine rechthoekige chips zijn volgens mij de geheugen chips, dus als je je geheugen hoger wil (en het gaat nu niet) dan moet je die koelen... ik kan me alleen niet voorstellen dat voodoo2 geheugen echt heet wordt...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ow hehe sorry het is nog zo vroeg heOp zondag 16 december 2001 11:42 schreef RedruM het volgende:
[..]
zie profile.. alleen die? maakt een v2 ook onderscheid tussen core en mem?
Check de Tennmax Stealth V2 coolers (te koop bij Informatique geloof ik
)

edit:
Informatique -> Producten -> Magazijn Uitverkoop
Er staan er nog twee, 17,50 per stuk. Ik heb ze gehad en ze bevielen mij prima
Informatique -> Producten -> Magazijn Uitverkoop
Er staan er nog twee, 17,50 per stuk. Ik heb ze gehad en ze bevielen mij prima
Nouww.. me V2 wordt behoorlijk heet.. ook niet overgeclockt. Komt dat alleen door de core dan?
Als ik met powerstrip wil oc'en gaan geheugen en core tegelijk omhoog..
Als ik met powerstrip wil oc'en gaan geheugen en core tegelijk omhoog..
jah voodoo2tjes zijn behoorlijk warm. OCen gaat dus ook niet echt veel verder, of je moet er dus wat coolers opgooien
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ik ga geen 17,50 + 10.- verzendkosten betalen om me kaartje 5 mhz hoger te clocken.. ik doe 't liever met koelblok-materiaal dat ik nog over heb
Fok.. die heatsink is nog moeilijk in stukken te hakken met de dremel.. iemand een goed idee?
Dit dee m'n nepdremel met de heatsink!
Ijzerzaag.Op zondag 16 december 2001 12:36 schreef RedruM het volgende:
Fok.. die heatsink is nog moeilijk in stukken te hakken met de dremel.. iemand een goed idee?
[afbeelding]
Met (nep)dremel gaat het ook wel, alleen moet je dan heel rustig eerst een spoor zagen, waar je je slijpschijf in kan laten rusten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ja! Een zo groot mogelijk koelblok die ongeveer de hele kaart bedekt, dan een beetje op maat zagen, en voilà, een superlompe voodoo2 koeling
Wel aan allebei de kanten doen hè!
Pagina: 1