reality is for people with no imagination
Het is een klein kiendje die opgevoed moet worden. Maar niet te veel tijd insteken. gewoon bannen die hap als er geen verbetering in komt.
En check ze IP.
En check ze IP.
Verwijderd
Grrr... Kee, zal het niet meer doen, was in een zotte bui (niet zat!). Trouwens, IP-adres heb je niets aan, is intussen al 6x veranderd (ze hebben hier geen kabel-I
)
p.s. en het was zeker niet om van m'n junior status af te komen! Dat soort rangen kunnen ze beter afschaffen! (zie computertotaal.nl
p.s. en het was zeker niet om van m'n junior status af te komen! Dat soort rangen kunnen ze beter afschaffen! (zie computertotaal.nl
Zotte bui? Vreemd gevoel voor humor heb je .... ik zou nie eens willen weten wat er zou gebeuren als je een zatte zotte bui zou hebben ... misschien maar een adult-check invoeren ofzo
reality is for people with no imagination
hoibek:
ik zal je uit je illusie helpen.
Met je IP en de tijd van de post kunnen ze de host achterhalen die uiteindelijk uitkomt bij jouw provider, die dan weer in zijn serverlogs gaat kijken met tijdstip en je er gewoon aannaaid.
Begrepen?
ik zal je uit je illusie helpen.
Met je IP en de tijd van de post kunnen ze de host achterhalen die uiteindelijk uitkomt bij jouw provider, die dan weer in zijn serverlogs gaat kijken met tijdstip en je er gewoon aannaaid.
Begrepen?
PcDealer: je slaat op hol.
This too shall pass
Ik vond het eigenlijk wel grappig.
Maar ik ben blijkbaar de enige.
Maar ik ben blijkbaar de enige.
sharkyOnline:
LOL, maar ja bij sommige mensen moet dat nu eenmaal, lijkt het.
LOL, maar ja bij sommige mensen moet dat nu eenmaal, lijkt het.
Verwijderd
PcDealer: Ik internet met een gratis provider (12Move) waar ik alle gegevens geheel in stijl vals heb ingevuld. Dus ga gerust je gang... 
(p.s. 'keb nog genoeg van die 12Move CD'tjes om me het komende jaar elke dag van een andere naam te voorzien)
(p.s. 'keb nog genoeg van die 12Move CD'tjes om me het komende jaar elke dag van een andere naam te voorzien)
Maar daar word jij vast wel een x zat van
Ja he en als we nou kijken via welke routers hij komt en dan welke buurt en dan een signaalvinddingapparaat meenemen om te kijken waar zn huis woont en m dan oppakken en in de gevangenis gooien?
Goed plan...
Sorry hoor, hij heeft tog al schuld betuigd? Je kan niet bij iedereen meteen gaan roepen om een IP ban enzow. Zo werkt t nu niet meer hier.
Goed plan...
Sorry hoor, hij heeft tog al schuld betuigd? Je kan niet bij iedereen meteen gaan roepen om een IP ban enzow. Zo werkt t nu niet meer hier.
PcDealer: denk jij werkelijk dat ze bij Hoibek's provider voor jou willen nagaan of hoibek op dat moment het desbetreffende ip nummer had??
humor
humor
Pagina: 1