Hoibek -> Doeibek

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Topicstarter
Er loopt hier nu 1 of andere lolbroek met de naam hoibek rond die overal plaatjes van het koningshuis neerflikkert ... kijk hier, hier, hier of hier eens voor voorbeelden..... daarom wil ik ff tegen hoibek zeggen dat er ermee moet kappen ... als je van je junior membership afwilt prima maar doe dah nie op deze manier .. als newbie wijs ik je daarom ff hierop

Ik ben nie boos al1 teleurgesteld :)

reality is for people with no imagination

• BoneZ

BoneZ

don't panic

Topicstarter
Hier nog 1 en 2 het begint te irriteren nu :( ... aan de tijd van posten te zien izzie met zun zatte bek achter de peecee gaan zitten ofzo.... voortaan nie meer met drank op de digitale snelweg op! *grmbl*

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Het is een klein kiendje die opgevoed moet worden. Maar niet te veel tijd insteken. gewoon bannen die hap als er geen verbetering in komt.
En check ze IP.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Grrr... Kee, zal het niet meer doen, was in een zotte bui (niet zat!). Trouwens, IP-adres heb je niets aan, is intussen al 6x veranderd (ze hebben hier geen kabel-I :()

p.s. en het was zeker niet om van m'n junior status af te komen! Dat soort rangen kunnen ze beter afschaffen! (zie computertotaal.nl

• BoneZ

BoneZ

don't panic

Topicstarter
Zotte bui? Vreemd gevoel voor humor heb je .... ik zou nie eens willen weten wat er zou gebeuren als je een zatte zotte bui zou hebben ... misschien maar een adult-check invoeren ofzo :+

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

hoibek:
ik zal je uit je illusie helpen.
Met je IP en de tijd van de post kunnen ze de host achterhalen die uiteindelijk uitkomt bij jouw provider, die dan weer in zijn serverlogs gaat kijken met tijdstip en je er gewoon aannaaid.
Begrepen?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-02 16:20

Sharky

Skamn Dippy!

PcDealer: je slaat op hol.

This too shall pass

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 11:59
Ik vond het eigenlijk wel grappig.
Maar ik ben blijkbaar de enige.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

sharkyOnline:
LOL, maar ja bij sommige mensen moet dat nu eenmaal, lijkt het.

Verwijderd

PcDealer: Ik internet met een gratis provider (12Move) waar ik alle gegevens geheel in stijl vals heb ingevuld. Dus ga gerust je gang... ;)

(p.s. 'keb nog genoeg van die 12Move CD'tjes om me het komende jaar elke dag van een andere naam te voorzien)

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Maar daar word jij vast wel een x zat van :)

• valkenier
  • Laatst online: 03:33
En nummerherkenning van de KPN?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ja he en als we nou kijken via welke routers hij komt en dan welke buurt en dan een signaalvinddingapparaat meenemen om te kijken waar zn huis woont en m dan oppakken en in de gevangenis gooien?
Goed plan... :D
Sorry hoor, hij heeft tog al schuld betuigd? Je kan niet bij iedereen meteen gaan roepen om een IP ban enzow. Zo werkt t nu niet meer hier.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-02 22:20
PcDealer: denk jij werkelijk dat ze bij Hoibek's provider voor jou willen nagaan of hoibek op dat moment het desbetreffende ip nummer had??

humor :P
Pagina: 1