Toon posts:

ik kan niet meer submitten! account weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Adjes,

Ik kan niet meer submitten op mijn eigen account (valkenier) omdat ik de melding krijg dat mijn password incorrect is. Dit is zommaar gebeurd, ik heb mijn password niet veranderd en ik heb zelfs het originele emailtje van jullie nog. Het password dat daarin genoemd wordt werkt opeens niet meer. Automatisch mijn password laten mailen lukt ook niet omdat gezegd wordt dat er niemand op mijn email-adres is geregistreerd. Ik had reeds een email gestuurd naar admin@tweakers.net, mar heb nog geen reaktie.

Kunnen jullie mij mijn accountje weer terug geven? Of mij het juiste password mailen?

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Je account was dood, je moet je even opnieuw registreren.

Verwijderd

haha, wel toepassende naam "tijdelijk" :)

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:33
Nou bedankt, ik heb mijn nickname weer terug!!

Vraag me alleen wel af hoe je account opeens "dood" kan gaan...

En jahoor, bingo, ben weer terug bij af. junior member met slechts 1 posting op de score lijst. Het is net ganzeborden hiero, eerst ga je dood en op de koop toe terug naar af. (Snif)

Verwijderd

Topicstarter
Ah, en dit accountje mag nu wel gedelete worden.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Dan istie weer vrij voor de volgende ongelukkige. ;)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• valkenier
Kiek moar ut, voordat je het weet gebeurt het jou ook.

• valkenier
Is het nou echt niet mogelijk dat dat junior member er weer afgaat of moet ik echt weer 100x posten?

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Valkenier, als je veel mensen helpt kom je zo weer terugop de 100 postings.
:)
Ik zit ook nog steeds op de Junior Member, mijn account was ook dood

• valkenier
Ja, natuurlijk dat weet ik wel,maar jammer is het wel. Het doet me in elk geval goed dat ik niet de enige overledene ben in dit gezelschap. We kunnen wel een soort tweakerszombie forum beginnen, voor tweakers die doorstarten met een dooie account, zouden er eigenlijk nog meer zombies onder ons zijn die dit is overkomen?

Verwijderd

Ik heb het ook steeds. Niet alleen bij GOT, maar ook bij t.net zelf. Heel irritant. Dit is alweer mijn 6e accout of zo.

Verwijderd

Kan er nu weer wel op bij t.net met een account van twee maanden terug.

• valkenier
Adjes,

Heeft dit ook met die rotte ubb te maken? Er is ook al een nieuwe topic gestart van iemand met dit probleem..

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

UBB begint te dementeren, soms weet hij niet meer welk email-adres bij welke username hoort, of andersom. En soms kent ie de users helemaal niet meer... Tsja..

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Ik was ook dood maar leef weer JOEPIE. Kunnen wij niet een dood/wederopstandings lijstje maken.

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Nee het is waarschijnlijk gekomen (in ieder geval bij de eerste post hier in de thread) doordat de harde schijf van de server vol zat, en daardoor een aantal memberfiles zijn beschadigd..

• valkenier
Ah, een verklaring. hmm, nou ja als die probleempjes straks dan maar zijn opgelost. Is de nieuwe hardware al gearriveerd?
Pagina: 1