iemand ervaring met de vulcano cu6 (+) ?

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik wil gaan overclocken met mijn cpu en wil dan ook een goede cooler. die vulcano cu6 blijkt heel goed te zijn.. maar wat is jullie ervaring ermee?

bvds

Verwijderd

bij mij wel goed, ik heb de +, 7000 rpm, je moet wel het geluid voor lief nemen want die is nogal hoog!! mijn tb houd ie idle en stressed zie mn specs hieronder ben er wel tevreden mee, alleen het geluid vind ik wat minder

Verwijderd

Ik gebruik hem in combinatie met een Zalman 92mm fan ("silent" mode). Was de bedoeling dat de temp wat acceptabeler zou worden t.o.v. de Zalman 3100G die er eerst op zat, maar helaas het maakt nauwelijks iets uit. Stessed wordt de boel nu 52 graden met de kast open.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20
Ik heb zelf een Spire superrock. Dit is niet de kleinste koeler maar wanneer je er plek voor heb zou ik hem zeker nemen. Hij maakt weinig geluid en koelt goed. Ik draai nu mijn 1500+ op 11x140 (dat is bijna 1800+) en hij draaid nog steeds stabiel en hij blijft onder de 50C na WinXP instal.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

dus, frank wanneeruh......... ;)
heeft iemand deze nog gebruikt om te oc-en of moet je dan toch een zwaardere hebben?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Moved naar [forum=22].
Pagina: 1