[XP] Sitecom Wireless Home Network Kit werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54
Ik heb zo'n Wireless Home Network Kit gekocht (USB), en onder Windows 2000 wordt hij goed geïnstalleerd, maar onder Windows 98 SE niet. Bij het installeren van het WHN-kit PACKET protocol (of zoiets) krijg ik een melding van REgset failed, of iets dergelijks.
Toen dacht ik: weet je wat, ik upgrade em ff naar XP, maar als ik daar de kaart installeer met TCP/IP ingeschakeld, dan krijg ik na ca. 2 minuten een blauw scherm en herstart de computer.
Toen probeerde ik de set op een andere computer, onder XP, en ook daar kreeg ik ook een blauw scherm. :(
Dus die drivers werken gewoon voor geen fl***er onder XP. Zijn er geen standaard-drivers voor een draadloos systeem?
Iemand een oplossing om dit setje onder XP draaiend te krijgen.
Ik hoop het ;(

Verwijderd

draadloos netwerk :) waar woon jij dan kom ik ff met mijn laptop bij je en alles van je pc downloaden..Gooi je nu je hele pc open tot de hele werld...
draadloos is slecht man zeer slecht..

• creative8500
Nee hoor, als het werkt zet ik er een leuke encryptie op. No problem. Het standaard encryptieprogje dat is bijgeleverd gebruikt een 8 letterig password :D Da's lomp |:(

Waar ik woon: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif

Best leuk user id: 32123

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik wilde ook zo n setje kopen vanwege de prijs, maar ik heb met sitecom gemaild en ze ondersteunen geen XP en vanwege problemen zal dat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Ik heb dus maar een pcmcia kaartje gekocht met een accesspoint voor 200 piek meer maar wel goede verbinding en suppport

• creative8500
M'n pa heeft hem gekocht bij Dynabyte, en hij zei dat hij het onder XP wilde gebruiken, en ze zeiden niet dat het niet werkte. Zouden we hem nog terug kunnen brengen?

Zonee, is er geen standaar driver, net als bij een gewone 'Realtek kaart' ?

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik ken geen standaard driver, ken zowieso geen usb wireless dat werkt onder xp. en voor je realtek worden gewoon realtek drivers gebruikt die al in xp zitten.

• creative8500
Ik bedoel dat ik ook een gewone sitecom netwerkkaart heb die Realtek drivers gebruikt

Verwijderd

Je hebt 2 type verschillende kaarten, de lucent/wavelan chip of de prism2, jij hebt waarschijnlijk de laatste.

Denk niet dat het werkt maar je kan het proberen, de drivers van een kaart met dezelfde chip downloaden.
Pagina: 1