Ik heb zo'n Wireless Home Network Kit gekocht (USB), en onder Windows 2000 wordt hij goed geïnstalleerd, maar onder Windows 98 SE niet. Bij het installeren van het WHN-kit PACKET protocol (of zoiets) krijg ik een melding van REgset failed, of iets dergelijks.
Toen dacht ik: weet je wat, ik upgrade em ff naar XP, maar als ik daar de kaart installeer met TCP/IP ingeschakeld, dan krijg ik na ca. 2 minuten een blauw scherm en herstart de computer.
Toen probeerde ik de set op een andere computer, onder XP, en ook daar kreeg ik ook een blauw scherm.
Dus die drivers werken gewoon voor geen fl***er onder XP. Zijn er geen standaard-drivers voor een draadloos systeem?
Iemand een oplossing om dit setje onder XP draaiend te krijgen.
Ik hoop het
Toen dacht ik: weet je wat, ik upgrade em ff naar XP, maar als ik daar de kaart installeer met TCP/IP ingeschakeld, dan krijg ik na ca. 2 minuten een blauw scherm en herstart de computer.
Toen probeerde ik de set op een andere computer, onder XP, en ook daar kreeg ik ook een blauw scherm.
Dus die drivers werken gewoon voor geen fl***er onder XP. Zijn er geen standaard-drivers voor een draadloos systeem?
Iemand een oplossing om dit setje onder XP draaiend te krijgen.
Ik hoop het